< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » bijna geobsedeerd door 3 kinderen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
bijna geobsedeerd door 3 kinderen
Vandaag @ 15:31
klaan6

Online Status
Hallo,

Rond 22.15u riep Seppe 'moet pipi doen!!!' en ik snel snel naar boven en zette hem op wc. Diarree, om U tegen te zeggen. Snel iets ingegeven want hij wilde weer in bed, buikpijn was gedaan zei hij. Van de hele nacht niet meer gehoord, maar om 8.15u sliep die nog. Ben dan maar eens gaan kijken hoe ie was, om in te schatten of hij naar school kon. Jaja, hij ging naar het klasje want de buikpijn was wag nu. Ik twijfelde ... en vermits ik deze voormiddag op onderhoud moest met mijn auto, heb ik hem samen met de 2 anderen bij mijn schooenouders afgezet. 1 dagje aanzien dus.
Toen ik tegen de middag terug was, zag ik een springlevende Seppe die echt niet mee naar huis wilde: "Ik blijf bij oma spelen!!" Nou goed dan, de 2 kleinsten lagen toch al in bed voor hun middagdut. Kan hij zich eens goed uitleven se en morgen weer naar school toe.
Siebe, die heeft weer erg veel last van tandjes. Maar gelukkig heeft hij nog wel goede nachten. Door de dag loopt da ventje bijna constant te zeuren en op zijn vinger te kauwen, ocharme die ziet daar hard vanaf zenne. Als zijn hoektanden nu eens allemaal op korte tijd er doorkomen, dan is hij er in 1 moeite vanaf. Let's hope !
Mijn poetsvrouwtje had afgebeld voor vandaag, ze had een ziek zoontje... Dan moet ik het zelf doen. Heb zonet boven de ramen en alle spiegels in de dressings gepoetst, de douche + badkamermeubel onder handen genomen en alles gestofzuigd (hebben parket). Straks na het douchen zal ik snel is met een dweiltje door de badkamer zwieren en hup!!! De beneden doe ik morgen, nu ik hier achter de pc zit is mijn goesting weg.

Mammie: Alle, nog geen nieuws over de schouder. Ja, milan is precies een karaktertje. Siebe is ook ene met ne wil, dat is begonnen vanaf zijn 1j. Vermoeiend hoor! Ben ook niet meer afgevallen, sta nog steeds op 80,6 kg. Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik de vorige 14 dagen weinig moeite gedaan heb...vandaar.

Dabberke: Oeps, minder goed die rode vervelende bezoekers! Op naar ronde 2 met veel moed van jou en veel ruggensteun van ons. (voor iedereen die zwanger wil worden hoor!!)

Mascha: Nog even geduld en het is zaterdag, dan heb je hopelijk weer vervoer. Goed dat Eric weer bij zijn oude baas kon, en als die veel werk hebben, zullen die al lang blij zijn dat ze een oude bekende kunnen aannemen. Hij kent immers het reilen en zeilen van de firma. Mooi meegenomen voor beide partijen denk ik hoor!!! Waterpokken nemen zijn terugloop, goed.

Stiertje: Zoals de tandarts al zelf aangeeft, moet je niet langer uitstellen hoor. Grijp alle kansen die je hebben kan. En je groene dagen zitten in het verschiet, waarom nog wachten?

Patricia: Amai, uwe portemonnee staat roodgloeiend met al die geboortes!!! Succes voor het evaluatiegesprek van Bryan.

Mss tot straks nog!
Klaan
[Laatst gewijzigd door klaan6 - Vandaag @ 15:33] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]