< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Tweede miskraam en nu bang...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Tweede miskraam en nu bang...
27/05/2008 @ 12:13
mo

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey jo,

hoe gaat het nu met je???
ik hoop dat alles weer beter gaat.

liefs mo

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 18:44

Hoi Mo,

zie nu pas dat je ook al eerder een bericht had geschreven. Het gaat redelijk hier maar zit me op te vreten dat ik niet veel mag. MAar doe al wel dingen wat eigenlijk volgens boekje verboden is maar ik voel me goed. Neem aan dat mijn lichaam wel aan geeft wat kan en wat niet. Heeft dat ook al wel gedaan en dan doe ik gewoon weer iets rustiger. Heb nog tot 18 juni hulp.Maar gelukkig van de pijn af...ben nu wel bezig met een klacht indienen ook op aanradenb van de huisarts. Omdat ik dus waardeloos behandeld ben daar en een heel verkeerde diagnose. Als mijn nicht me niet had weggebracht naar een ander ziekenhuis was de boel mss geknapt en was ik verder van huis.

Maar ja...alles is achter de rug gelukkig.

Hoe is het met jouw? en de kleine? Alles goed op de cb las ik?
EN nieuwe foto op je hyve..af en toe koekeloer ik daar wel ff om hoekje hoor maar soms geen puf om te typen.
Dus op zoek naar grotere huis? Of nog niet echt op zoek? En wel daar wwar je nu ook woont?

Nou ik ga snel afwassen. Ben laat vandaag en moe. tot krabbels

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 12:22
mo

hey jo,

mij mij gaat het een beetje net zo. ik doe al wel weer dingen die eigenlijk nog niet mogen maar word dan meteen gestraft door een flink gezwollen enkel.
verder gaat het goed.
met tynisha gaat ook alles goed . ze is al echt een hele meid. een heel ondeugende meid. erg leuk!!!
ja we zijn echt op zoek ik ben dit huis eigenlijk gewoonweg zat in de winter tocht het erg (alleen dubbel glas verder niet geissoleerd)
en het word wel erg klein als er een kindje bij zou komen.
dus een grotere huiskamer en 3slaapkamers met vaste trap naar zolder waar nog eventueel een 4e kamer gemaakt kan worden.
verder weinig wensen. ja gewoon in hoogeveen rene wil niet mee naar een andere stad.dus dan maar hier.

verder geen nieuws.

beterschap daar !!!

liefs mo

[Laatst gewijzigd door mo - 08/08/2008 @ 12:56] - Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 12:48
mo

hey jo,

hoe is het????
hier lekker aan het genieten van het mooie weer!!!!
verder gaat alles goed!!!

liefs mo

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 14:01
mo

hey jo,

hoe is het bij jullie??
al vakantie???

liefs mo

[Laatst gewijzigd door mo - 08/08/2008 @ 12:55] - Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:21
mo

hey,

de vakantie bijna voorbij??
wij moeten nog 2 weken werken en hebben dan vakantie!!!
hoe is het verder????

liefs mo

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:25

oh lekker...vakantie nog tegoed? NOu hier vandaag school weer begonnen. GIng me zwaar af. KLeine (nah ja) zit nu in groep 3 en vanaf die groep mag je ze niet meer binnen brengen. Moeten ze op plein wachten tot de bel gaat. Dan moest hij ook nog naar de overblijf omdat ik ook moest werken. Ik voelde me net zo,n moeder die dr kind ff dumpt. Was om 12 uur vrij en aangezien ik op dinsdag inval overblijfmoeder ben....ben ik ff met smoes naar school gegaan tussen de middag en zo kon ik ff beau zien...(hoezo verslaafd aan mijn kind). Ach het zal wel wennen hoor maar vandaag net alles zo samen bij elkaar vond ik niet leuk voor een 1e dag.

Nou op dit moment moet ik de treinspoor van thomas in elkaar zetten. Belofte maakt schuld dus morgen als hij van bed komt zou ik die klaar hebben. Altijd zo,n gepuzzel.

MIjn vakantie was verders goed behalve laatste paar dagen regen. Maar zjn toen naar speelgoedmuseum geweest enzo en daar zaten we lekker droog

We zouden de laatste week van vakantie ook nog maar aangezien regen en regen en regen besloten thuis te blijven en dan af en toe eens een dagje weg. Dinsdag naar een overdekt/buiten speeltuin geweest. Kon hij lekker binnen spelen maar toen was het net goed weer dus kon hij ook gebruik maken van treintjes en verkeerstuin enz...erg leuk gehad.

Vrijdag gaan we met de trein(beau zijn hobby) naar mijn zoon en blijven daar logeren om dan zondag met zn drietjes naar rotterdam te gaan . Bavaria city race. Heb er zin in.

Nou verders weinig neuws hier denk ik.

Ik ga spelen met thomas treintjes anders heb ik boze beau

liefs jo

[Laatst gewijzigd door johanna - 11/08/2008 @ 21:26] - Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 10:58
mo

hey alles goed???&

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 21:34

ja alles ok maar moe.
Ben vandaag terug van mijn zoon. Weekend geweest. Ach en dan probeer ik zoveel mogelijk dingen in een weekend te stoppen met rezultaat dat ik hele weekend vlieg en doodmoe thuis kom. Vandaag naar rotterdam geweest. Dus 3 uur rijden(enkel reisje) . KOmen we daar...een half miljoen mensen dus ook. Geen auto te zien omdat alles vol stond. We zijn na 1,5 uur alweer weg gegaan. Was niet leuk voor beau omdat hij dus ook niks kon zien.
Helaas!!!NOU verders weinig nieuws. IK duik mijn bed in. Zoooo moe en morgenvroeg weer vliegwerk. Ik moet werken en dan moet ik dus weer haasten.
Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 21:38

deze topic staat bij mij op pagina 5/....ook al schrijf ik hier... blijft er staan

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 20:09

natuurlijk bedoel ik in mijn vorige bericht resultaat i.p.v rezultaat

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 17:04
mo

hey jo,

wat jammer dat er in rotterdam niet zoveel te zien was.
volgende keer hopen op meer zicht????
ik moet morgen en zaterdag nog werrken en dan hebben we vakantie. rene heeft al vakantie.ben er echt aan toe.
tot later!!!!

liefs mo

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 18:40

hoi mo. dit is ff een teztberichtje. Ik zie namelijk ons hele topic niet meer behalve als ik klik op berichten waar ik op reageerde. Dus ik zet dit ff neer en kijken of ons topic weer naar boven schuift

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 18:44

nah nee dus he. IK zie nergens deze topic in het lijstje staan. Kan hier alleen lezen en schrijven als ik mijn eigen berichten ga bekijken waarop ik reactie heb gegeven.

[Laatst gewijzigd door johanna - 23/08/2008 @ 18:56] - Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 11:24
mo

hey jo,

hoe is het daar???
hier zijn we lekker aan het genieten van de vakantie.
vandaag met tynisha naar peutergym geweest. was wel leuk, ze kon overal lekker op klimmen en klauteren.
verder geen nieuws hier!

liefs mo

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 10:05

dus heerlijk genieten van je vakantie? ALs ik goed begrepen heb krijgen we nog een paar dagen mooi weer dus komt goed uit.
Hier ook weinig nieuws hoor. Heb nog steeds problemen om ons topic te vinden. Moet iedere keer klikken op mijn laatste topics waar ik op reageerde. In het rijtje forum kan ik het niet vinden. raar toch?

Nou ik ben inmiddels begonnen met 3 morgens te werken en hoop dit snel te kunnen uitbreiden naar 32 uur per week. Zal ff wennen zijn en aanpoten maar t,is voor een goed doel he!

Nog een dag of 10 en dan is mijn kat bevallen (hoop ik).Ook wel weer spannend. Hoop dat ik paar leuke foto,s kan maken. Hoe is het et jullie kat en hond? KAt alweer de oude?
Mijn hond gaat erg achteruit. KAn niet meer zo ver lopen(lopen anders km of 7) maar nu niet meer. En hij blijft nu avonds ook beneden omdat trap lopen steeds minder gaat.

BEau gaat ook alles goed.KAn al 3 letter woorden lezen en schrijven . Heeft wel nog echt een "mannen"handschrift. Echte hanepoten.MAar wat gaat dat snel zeg. KAn me niet voor stellen dat hij al leest. Voor mijn gevoel is hij nog klein genoeg voor een ledikantje(hahaha).K, wil gewoon niet dat het allemaal zo snel gaat.

Rotterdam was leuk. ff een dagje weg. Maar was erg weinig te zien. Waren zoveel mensen.Iets van half miljoen. Dus ik met mijn 1.61 cm kon niet erg veel zien omdat over die mensen kijken niet mogelijk was. BEau zat bij mijn oudste op nek dus die zag wel alles. Op mijn hyves heb ik een paar foto,s van die dag in mijn slideshow zitten.Maar ach we waren weekendje weg en vonden alledrie het gezellig dus best wel een geslaagd weekend.

Zo ik ga snel ff huishouden doen.Vanmiddag lekker rustig aan. Morgen weer voetbal.Dus weer drukte in vooruitzicht. Maar ook wel weer leuk. Weken vliegen om.

nou toedeloe en tok toe joe soen.

Link naar deze reactie
05/09/2008 @ 19:15
mo

hoi hoi,

hoe is het alles goed??
wij zijn net terug vam vakantie lekker een paar daagjes naar centerparcs geweest.en ons meisje heeft zich super vermaakt. ze kan nu net bij de klinken van de deuren.dus dat was in het huisje een leuk spel elke deur openen en dan verstoppen.verder vond ze de glijbanen in het zwembad het springkussen en natuurlijk de eendjes voeren helemaal geweldig !!!
helaas is het alweer voorbij maar nog wel een week vakantie!!

liefs mo

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 10:42
mo

hey jo,

nou zoals je ziet heb ik er een banner bij!!!!
en als alles goed gaat, komt er eind april een kleintje bij!!!
we hebben woensdag een echo gehad en alles zag er goed uit.
donderdag mn schoonouders verteld en zaterdag mn opa en oma mn oom en tantes(die waren ook bij mn opa en oma)en s'avonds aan mn schoonzusjes en zwager(mn andere zwanger was ziek dus die heeft het van mn schoonzusje gehoord en heeft ons gefeliciteerd via een berichtje)maar we hebben leuke reakties gehad

alleen onze vrienden weten nog van niks, maar dat komt nog wel.
op mn werk kreeg ik een hele vage reaktie. we hebben geen gefeliciteerd ofzo gehoord.het was meer ohoh. vooral toen mn bedrijfsleider hoorde dat ik eind april ben uitgerekend zag je heb gewoon rekenen. april mei juni juli (precies het begin van de zomervakantie)

en het broertje van rene en zijn vriendin krijgen er ook een kleine bij we schelen maar 1,3 tot 2,3 weken.

zo ben je weer ff op de hoogte!!!

liefs mo

[Laatst gewijzigd door mo - 06/10/2008 @ 15:05] - Link naar deze reactie
11/10/2008 @ 17:10

heej van harte gefeliciteerd,goed nieuws hoor en inmiddels dus nu bij mijn schrijven de derde maand alweer in. Dat gaat snel. BEn erg benieuwd hoe jullie kleine meid gaat reageren. IS ze grote zus straks.!! Met jouw ook alles goed? Geen kwaaldjes? Sorry dat het ff duurde voor ik reageerde/ TEn eerste ... ik kan deze forum niet zo snel meer vinden...nou de topic bedoel ik eigenlijk. en heb het erg druk met werk,huishouden en beau en moet ff draai vinden. Ben avonds zo moe en op dit moment ook niet helemaal 100% topfit. MAar voordeel is dat het erg leuk werk is dus mij zal je niet horen klagen.MAar lig soms dus wel al om half 10 in mijn bed en geen puf meer om op pc te gaan. Wanneer moet je naar de verloskundige? MSs is het beter als je me op de hoogte houd via hyve? Lees ik meer en sneller.
Nou feliciteer je hubbie ook van mij? En jullie kleine meis natuurlijk?
liefs jo

Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 10:39
mo

hey jo

hoe is het ??
alles goed??
hier gaat alles goed.
ik begin al mooi te groeien.
en natuurlijk zijn we al een klein beginnetje aan het maken met de babykamer.
dus eigenlijk zijn we de kamer aan het leeghalen en wat aan het rondkijken voor behang en gordijnen.

verder geen nieuws

liefs mo

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]