Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/10/2008 @ 15:32 Happy ![]() | wow wat een lekkere krullenbol!!! |
| 02/10/2008 @ 16:31 woepetha ![]() | vraagje? tis nogal redelijk prive? wie van jullie was hier weer huisarts? ik heb een vraagje over bepaald medicatie |
| 02/10/2008 @ 23:44 Marlies ![]() | Dat was ik, woepetha |
| 03/10/2008 @ 10:31 Happy ![]() | En weer zijn we een dag/nachtje verder! ![]() |
| 04/10/2008 @ 21:05 Happy ![]() | Ja hoor, alles best. Veel plezier en succes morgen! Ik heb trouwens een schattige foto van mijn buik en Tim in mijn profiel gezet. |
| 05/10/2008 @ 12:06 Sharon ![]() | p.s. nieuwe foto van Jas staat op mijn profiel! |
| Gisteren @ 12:42 Happy ![]() | Ik kom me weer even melden (mét dikke buik) ![]() |
| Vandaag @ 14:35 Happy ![]() | Dat heb je goed onthouden Elfje! ![]() Duimen draaien hier overuren.... ![]() |
| Vandaag @ 16:11 Elfje76 ![]() | Morgen verjaart mijn moeder, zo'n datum vergeet je niet snel. Duimen dat je snel van moeder eend naar moeder kip mag gaan. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Januari 2007 baby's

Jonnell had na zijn eerste prikken hoge koorts gekregen.. hopelijk gaat het haar beter af. Vooral nu ik al met een zieke Jonnell zit...
Veel te snel!