< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » op naar een winterkindje!!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
op naar een winterkindje!!!!
19/10/2008 @ 11:30
Lotje

Online Status
Hallo dames,

Vandaag toch nog ongesteld geworden, dus weer een maandje verder. De vorige keren was het ook pas na 6maand raak, dus we geven de moed nog niet op!

Groetjes Lotje

Link naar deze reactie
20/10/2008 @ 23:04
Sterre

Online Status
hallo allemaal,

tijd dat ik nog eens wat van me laat horen hé ;-)
Maar geen nieuws goed ieuws hé! Ik ben al wat minder moe. Die extreme moeite is voorbij, maar toch zwanger met een peutertje erbij, het is wat anders dan zwanger van je eerste..

Wij zijn ook nog eens net verhuisd en zitten vollop in de werken, het is een hele boel! Veel tijd om te internetten zit er niet in, maar af en toe kom ik wel eens bijlezen hoor.

Woensdag gaan wij voor onze 2de echo, en hopelijk zullen we zien of het een meisje of een jongen wordt ... ik hou jullie op de hoogte!!

dikke kus

Sterre

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 08:48
Suus

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee dames,
Lotje, wat jammer dat je ongesteld geworden bent! Maar goed dat je de goede moed erin houdt, en terecht! Je weet dat je zwanger kunt worden en blijven. Toch hoop ik voor je dat het komende maand raak is!

Sterre wat leuk weer even wat van je te horen. Spannend hoor, morgen de echo!! En uiteraard krijgen we graag een verslag van je!

Wij willen niet weten wat het wordt. We hebben alleen nog een pretecho (8 november), dus hopelijk blijft het dan ook nog even geheim!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 20:56
Katje

Hallo dames,

Lotje, we blijven hier voor jou! Veel succes nog.

Suus, wat leuk zo'n pretecho, hebben jullie die vorige keer ook gehad? Blijkbaar zie je het beebje dan echt wel heel goed in detail.

Sterre, blij te horen dat alles goed gaat met jullie. Veel succes morgen en breng ons maar snel verslag uit...

Hier gaat alles zijn gewone gang. Merel begint al echt goed te praten. We zijn ook in gang geschoten met het in orde brengen van onze nieuwe woonst. We hebben nog wel even tijd want kunnen tot eind juli 2009 in ons huis blijven wonen. Hopelijk is het tegen die tijd zo goed als af.

Groetjes,
K. en co.

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 08:16
Suus

Hee dames,
Katje: ja, de vorige keer hebben we ook een retecho gedaan! Erg leuk! Toen al met 25 weken, dus Evi had nog niet zoveel vet. Is ook niet zo dat ze er nou sprekend op leek toen ze geboren was . Maar het is wel erg bijzonder, even een half uurtje naar je baby kijken en dan ook nog (gedeeltelijk) in 3D! Nu ben ik 28 weken als we gaan, dus heeft de kleine al iets meer vet!

Spannend hoor, alle dingen regelen voor je nieuwe huis!!
En leuk he, al dat kletsen!!

Sterre: hoe was je echo? Was alles goed? En weet je al of Wout een broertje of een zusje krijgt??

Lotje, hoe is het met jou??

De nieuwe meubels van Evi zijn gearriveerd en in elkaar gezet en vandaag wordt een muurschildering gemaakt! (van Mickey en Minnie).

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
30/10/2008 @ 14:30
Lotje

Online Status
Goedemiddag dames,

Sterre, hoe was de echo????

Spannend hoor Suus, weer een pretecho. Is leuk! Ik ben met Roy toen drie keer geweest, zonder succes, Hij had steeds zijn armpjes voor zijn gezichtje. Dus geen mooie plaatjes, wel van een voetje in 3d. Maar toch was het leuk.

Gisteren is Roy weer naar het buro geweest voor zijn 14maanden inentingen. Ging helemaal geweldig en de arts was goed te spreken over Roy.

Katje, leuk om mee te maken de bouw van een huis. En eind juli moet heel wat worden denk ik. Ons huis is in dik 8 maanden gebouwd. Bouw opzich gaat heel snel, maar de afwerking binnen, elektrisch aanleggen enzo, duurt wat langer en is minder zichtbaar. Soms zijn er dagen, weken dat je je afvraagt of er wel iets gebeurd is. Je ziet het dan niet. Geniet ervan!

Groetjes Lotje

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 21:48
Katje

Hallo dames,

Hoe gaat het met iedereen hier?

Suus, heb je de pretecho al gehad? Veel kunnen zien (hopelijk niet teveel, want jullie willen toch nog niet weten wat het zal worden, hé)?

Lotje, wij hebben een woning gekocht die al in ruwbouw staat (van een koppel dat uit elkaar gaat). Alleen de binnenafwerking moet dus nog gebeuren. Wel het leuke werk aangezien we alles nog zelf kunnen kiezen. Nu is mijn man daar erg gemakkelijk in en mag ik veel kiezen (zolang het binnen het budget past hé)

Sterre, hoe gaat het met jullie?

We vertrekken morgen voor een weekendje naar Landal in Nederlands Limburg. Ik ga dadelijk alles inpakken zodat we morgen kort na de middag al kunnen vertrekken. Hebben jullie plannen voor het weekend?

Groetjes en geniet van het (verlengde) weekend!

K.&co,

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 09:13
Suus

Hee dames,
Lotje, wat fijn dat het zo goed gaat met Roy! Enne...je NOD komt alweer in zicht he?!? Spannend hoor!!

KAtje: hoe was je weekendje Landal??

Wij hebben zaterdag de echo gehad. Helaas lag er steeds teveel navelstreng voor het gezichtje, waardoor we geen mooie 3D beelden hadden. Wel leuke 2D en extra lang! En we mogen aanstaande maandag nog een keer terugkomen om te kijken of we nu wel leuke 3D beelden hebben!!
Gelukkig heeft het inderdaad niet zijn/haar geslacht verklapt, wij willen het inderdaad niet weten.
Wel zagen we dat ie al haartjes op z'n hoofd heeft!

Beetje jammer alleen dat ie helemaal dwars in mijn baarmoeder lag... Dat terwijl hij netjes al een paar weken met het koppie naar beneden lag... Hopelijk draait ie wel weer terug dus!

Verder hebben wij thuis inmiddels allemaal nieuwe meubels!
Pas al de nieuwe kamer van Evi (de muurschildering is super gaaf geworden, er staat een foto op m'n profiel) en sinds gisteren een nieuw mooi wandmeubel met een bureautje eraan en mooie nieuwe banken!! Ben helemaal happy dus!

Nog 6 weken werken, dan is het kerst en aansluitend begint mijn (extra lange) verlof!!! Heb ik wel zin in hoor, hoewel de tijd eigenlijk iets té snel gaat...

Hoe is het verder met jullie nu??

Ik hoop dat Sterre ook nog eens even om de hoek komt kijken hier!!

En Katrien: lees jij nog weleens mee??

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]