Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/10/2008 @ 11:30 Lotje | Hallo dames, Vandaag toch nog ongesteld geworden, dus weer een maandje verder. De vorige keren was het ook pas na 6maand raak, dus we geven de moed nog niet op! Groetjes Lotje ![]() |
| 20/10/2008 @ 23:04 Sterre | hallo allemaal, tijd dat ik nog eens wat van me laat horen hé ;-) Maar geen nieuws goed ieuws hé! Ik ben al wat minder moe. Die extreme moeite is voorbij, maar toch zwanger met een peutertje erbij, het is wat anders dan zwanger van je eerste.. Wij zijn ook nog eens net verhuisd en zitten vollop in de werken, het is een hele boel! Veel tijd om te internetten zit er niet in, maar af en toe kom ik wel eens bijlezen hoor. Woensdag gaan wij voor onze 2de echo, en hopelijk zullen we zien of het een meisje of een jongen wordt ... ik hou jullie op de hoogte!! dikke kus Sterre ![]() |
| 30/10/2008 @ 14:30 Lotje | Goedemiddag dames, Sterre, hoe was de echo???? Spannend hoor Suus, weer een pretecho. Is leuk! Ik ben met Roy toen drie keer geweest, zonder succes, Hij had steeds zijn armpjes voor zijn gezichtje. Dus geen mooie plaatjes, wel van een voetje in 3d. Maar toch was het leuk. Gisteren is Roy weer naar het buro geweest voor zijn 14maanden inentingen. Ging helemaal geweldig en de arts was goed te spreken over Roy. Katje, leuk om mee te maken de bouw van een huis. En eind juli moet heel wat worden denk ik. Ons huis is in dik 8 maanden gebouwd. Bouw opzich gaat heel snel, maar de afwerking binnen, elektrisch aanleggen enzo, duurt wat langer en is minder zichtbaar. Soms zijn er dagen, weken dat je je afvraagt of er wel iets gebeurd is. Je ziet het dan niet. Geniet ervan! Groetjes Lotje ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

op naar een winterkindje!!!!

En uiteraard krijgen we graag een verslag van je!
. Maar het is wel erg bijzonder, even een half uurtje naar je baby kijken en dan ook nog (gedeeltelijk) in 3D!
Nu ben ik 28 weken als we gaan, dus heeft de kleine al iets meer vet!
of een zusje
krijgt??
En we mogen aanstaande maandag nog een keer terugkomen om te kijken of we nu wel leuke 3D beelden hebben!!
Dat terwijl hij netjes al een paar weken met het koppie naar beneden lag...
Hopelijk draait ie wel weer terug dus!