< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » eerste keer clomid

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/10/2008 @ 13:41

chlomid
Dag dames,

Blijf er gewoon in geloven en denk er niet te veel bij na. Ikzelf ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger dankzij Chlomid. Bij mij heeft het na een 2de kuur meteen geholpen. Ik had de moed totaal opgegeven de gynea sprak van een mirakel omdat mijn eileiders beschadigd zijn (heb een infectie gehad). Dus dames het werkt echt.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes. Laat de moed zeker niet zakken.

Groetjes
Janie
Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 10:34
Kaatje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé meiden,

Lut super!!! En nu die eisprong wel goed benutten hé

Hier gisteren eindelijk ongesteld geworden. Maar ik was eigenlijk wel een beetje opgelucht.

Link naar deze reactie
12/10/2008 @ 11:30
Katrien

Hey meiden,

Wij proberen nu 16 maanden zwanger te worden van ons eerste kindje.
Eindelijk zijn alle onderzoeken achter de rug en kan ik volgende maand starten met clomid, voor de eerste keer.
De onderzoeken waren allemaal vrij goed, de gyn kan niet echt een reden vinden waarom we nog niet zwanger zijn.
Hopelijk doen deze pillen hun werk !
Mijn cyclus is altijd wel vrij lang (33 dagen) Nu heb ik voor deze cyclus een kuur van 10 dagen lutenyl gekregen... Ik zou nu een cyclus van 28 dagen moeten hebben... Ben benieuwd... En dan eindelijk starten met clomid. Hopelijk komt alles nu in een stroomversnelling, ik ben het wachten ook beu !

Wat zijn jullie ervaringen met clomid?

groetjes,
Katrien x
Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 08:32

Online Status
hallo katrien

ik probeer nu ook al 16 maand om zwanger te worden mijn eerste maand clomid is achter de rug jammer genoeg was het bij mij niet gelukt maar de kans bestaat wel dat je vanaf de eerste keer kunt zwanger worden ik ben nu terug begonnen aan de twede kuur clomid en hopen dat het nu wel zal lukken ook moet ik sedert deze maand beginnen met pregnyl ik heb al reeds een dochtertje van 27 maand en van mijn dochtertje ben ik zonder pardon zwanger geworden na 5 maand proberen de gyn vond nu ook geen oorzaak waarom het nu niet lukte hij wijst de stress toe,we zitten midden in een verhuis. maar goed je wilt waarschijnlijk weten wat er je allemaal te wachten staat e nu je begonnen bent met clomid of nog moet beginnen. ik moest 2 maal daags voor 5 dagen lang clomid nemen ik heb geen neven werkingen gehad het enigste dat ik voelde was dat mijn eierstokken op de tijd dat ik moest mijn eisprong hebben heel gevoelig waren zo een drukkende steek pijn maar niet om te zeggen dat je er in een krul bij zal liggen veel naar de gyn gaan was ook een minpunt ik moest om de twee dagen gaan naar de gyn om te kijken wanneer ik ongeveer mijn eisprong ging hebben maar al bij al viel het wel mee. ik hoop voor jou dat er snel verandering in komt
en laat ons iets weten e

groetjes purdy

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 18:20
Lut

Hey Katrien,

Ik ben begin september begonnen met clomid, de eerste keer kreeg ik na 14 dagen al een menstuatie (geen eisprong), maar nu de tweede keer heeft het blijkbaar wel gewerkt en heb ik wel een eisprong gehad. Nu dus afwachten .
Heb beide keren 5 dagen 1 pilletje van 50mg genomen en heb zo goed als geen nevenwerkingen gehad. Een paar keer 's nachts wakker geworden van de warmte en een beetje druk in de onderbuik. Maar dat valt al bij al wel mee.

Alvast veel succes!!

Link naar deze reactie
13/10/2008 @ 19:16
Katrien

Liefste meiden,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik start ook met 5 dagen 1 pil.
Ben benieuwd !
Het voelt aan alsof er eindelijk schot in de zaak zal komen.
Na 16 maanden mag dat wel... Ik heb weer veel goede moed, en dat is al belangrijk eh?! Ik was de laatste maanden de hoop even aan het opgeven.

Hopelijk snel goed nieuws voor ons allemaal !
Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 11:15
Kaatje

Hé meiden, gewoon effe om te zeggen dat ik voor ons allemaal hier duim

Ik heb een afspraak gekregen voor de 12e november bij de fertiarts. Ik kan al niet wachten. Hoop eindelijk eens wat vooruitgang te boeken :-)

[Laatst gewijzigd door Kaatje - 14/10/2008 @ 11:17] - Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 20:14
patries1987

Online Status Bekijk profiel
nou dames vandaag naar de gyn geweest en geen reactie op de clomid.. ik moet nu beslissen of ik door wil zetten of dat ik weer aan de pil ga een tijdje {omdat de medicijnen verdr in mn lijf ook nit goed opnemen, erg moe hoofdpijn misselijk dat soort dingen} dus zit nu echt wel even in een dip met wat ik moet doen

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 21:37
Lut

hé Patries,

Hoe stom!! Vind het echt jammer voor je. Ken ook iemand die aan de pil is om haar cyclus in stand te houden, maar die heeft nog geen enorme kinderwens op de moment.... Dus in jouw geval zou ik het ook wel echt KL... vinden. De pil is nu niet echt ideaal om zwanger te geraken. Maar aan de andere kant als je het een paar maanden terug neemt en je cyclus is erna terug oke, dan is het misschien toch het proberen waard??
En is er dan geen andere optie?? En wat als je eens naar een andere gyn zou gaan? Gewoon een tweede opinie vragen?

Link naar deze reactie
15/10/2008 @ 22:11
patries1987

geen idee, dit voorstel kreeg ik en moest ik over nadenken! het is vooral omdat mijn lichaam al de medicijnen niet aan kan schijnbaar!s msseien is het beter m ee tijdj weer aan de pil te gaan en dan daarna kijken...

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 17:51
Katrien

Hey Patries,

Ik heb ook problemen gehad met mijn cyclus. Omdat er totaal geen regelmaat inzat heb ik 3 maanden cyclocur genomen. Misschien is dat ook iets voor jou? Ik weet natuurlijk niet precies wat het probleem is... Cyclocur heeft mij wel geholpen. Ik kreeg weer een gewone cyclus van 28 dagen (dat was meer dan een jaar geleden, van toen ik de pil nog nam!) Cyclocur neem je elke dag, zoals de pil eigenlijk, en in de pilvrije week word je ook ongesteld. Eén groot voordeel... Het is geen voorbehoedsmiddel, dus je kan ook zwanger worden.

Ik begin morgen eindelijk ook met mijn medic+atie, Lutenyl.
Hopelijk gaat alles dan zoals gepland.

Veel liefs,
Katrien
Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 21:17
patries1987

ik heb besloten, weer met mn pil te beginnen ik ben nog jong en heb nog de tijd.. zit ook erg in de put met mezelf dus denk dat een kindje me nu geen goed doet! ook wordt ik weer wat rustiger ik heb afgesproken een klein jaartje mn pil te slikken en daarna het weer te proberen!
ik hoop dat ik met mn pil wel gewoon weer ongesteld wordt!

Link naar deze reactie
16/10/2008 @ 23:21
Lut

Hey Patries,

Ja dat gaat sowieso gebeuren met de pil. Die regelt dat wel weer allemaal! Nog veel succes met alles he!!

x

Link naar deze reactie
17/10/2008 @ 09:16
patries1987

dankje
ik blijf hier wel een beetje rondsnuffelen
en als ik stop met de pil kom ik zeker terug!

Link naar deze reactie
18/10/2008 @ 08:34
patries1987

nou meiden
weer aan de pil....
nu is het geval van jeetje wat ben ik misselijk
een leeg gevoel {honger} maar als ik eet helpt het niet
mn temp blijft 0,4 graden hoger dan normaal
moe en lichtjes hoofdpijn {soms gevoel van ongesteld}
wat moet ik hier nu weer van denken

Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 12:05

Clomid
Hallo,

Ik ben vorig jaar met de pil gestopt in augustus en tot op heden ook nog niet zwanger. Alles lijkt heel normaal.Ik ben ook iedere maande redelijk regelmatig maar mijn cyclus kan wel eens variëren tussen 27 en 30 dagen Ik heb iedere maand mijn ovulatie en voel dit dan ook steeds maar toch heeft mijn gyn. voorgesteld om deze maand te beginnen met Clomid 50 mg. Dus ik ben nu bezig aan mijn derde dag en moet nog twee dagen innemen en dan moet ik aanstaande vrijdag op consultatie om verder te kijken. Kben eens benieuwd....
Link naar deze reactie
19/10/2008 @ 15:09
bee'tje

hey klimpje,

ik zit in hetzelfde schuitje als jou. ik moet morgen ook mijn laatste pilletje slikken en vrijdag gaan zien bij de gyn. ik ben benieuwd. het is de eerste keer dat ik clomid neem en ik ben zo benieuwd naar het resultaat. ik hoop dat het goed meevalt. dat ik eindelijk eens goed nieuws krijg na het lange wachten. Na 21 maanden begint mijn kinderwens echt groot te worden. Heb al tegenslag gehad door een cyste dus ik hoop echt goed nieuws te krijgen. Tis dus wachten tot vrijdag. Tzal een lange week worden denk ik. Ach ja we zien wel.
Link naar deze reactie
21/10/2008 @ 20:31
klimpje

Online Status
Hallo,

Dat is dan ook wel toeval dat we beiden voor het eerst beginnen aan clomid en dat we beiden vrijdag op consultatie moeten. Ik heb nog een vraagje en hopelijk wil je op mijn vraagje antwoorden. Heb je ook iedere maand je eisprong? En voel je dat? Veel succes... tot op forum
Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 18:45
bee'tje

hey,

ik heb een heel onregelmatige cyclus van 30 tot 50 dagen... soms denk ik dat ik mijn eisprong voel, dan krijg ik wat steken in mijn onderbuik. Ik heb wel een eindje mijn temperatuur moeten opnemen van mijn gyaenecoloog. We zijn daar mee gestopt omdat de resultaten niet representatief waren aangezien ik een cycste had EN omdat ik er op die manier iedere dag aan herinnerd werd dat het bij ons niet direct lukte vandaar.
ik kan niet wachten tot vrijdag, want heb een bewogen week achter de rug. Er zijn hier deze week drie vriendinnen geweest om me te vertellen dat ze zwanger waren. Ik heb natuurlijk een harde klop gekregen. Alleen vind ik het wel tof dat ze het eerst aan mij kwamen vertellen zodat ik het wat kan verwerken tot ze het aan iedereen vertellen. Ze weten het dus niet van elkaar... maar ik dus wel, het is wel grappig...

groetjes tot op forum.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]