< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » (Nog) Een kindje?? » zwanger van 2e vanaf december 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » (Nog) Een kindje??
zwanger van 2e vanaf december 2006?
07/11/2008 @ 09:31
denise

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
tjonge jonge wat een dag gisteren zeg.
nienke heeft sinds maandag zo om en nabij de 40 graden koorts, eet en drinkt nauwelijks en huilt en jammert bijna de hele dag. Ik zeg bijna omdat het `s ochtends goed lijkt te gaan. Daarom heb ik haar woensdagochtend ook naar de peuterspeelzaal laten gaan.Die hadden mij bijna gebeld om nienke weer op te komen halen want sinds 10.30 was ze weer ziek. rode ogen, wit koppie, huilerig maar niet echt koorts.
De rest van de dag lag ze hier op de bank met 40 graden koorts, donderdag 40 graden koorts maar niet drinken en geplast had ze naar mijn idee ook niet meer sinds woensdagmiddag.
Dus ben ik gisterenmiddag met haar naar de dokter gegaan en die stuurde ons naar de kinderarts. Omdat ze niks konden vinden, wilden ze ons weer naar huis sturen. Maar ik wist dat er iets met haar was dus heb ik aangedrongen dat ze haar verder gingen onderzoeken. Uit het bloed kwam niks, maar uit de urine in het plaszakje bleek dat ze een urineweginfectie heeft. Omdat ze twijfelden aan het plaszakje, hebben ze haar dmv een catheter nog eens laten plassen. Daaruit bleek dat de urine schoon was, dus heeft ze dat dus niet. Nu is het alleen 'maar" een virale infectie. En dat moet ze uitzieken.
Nu lijkt ze weer beter, maar als vanmiddag blijkt dat ze nog ziek is, zal ik iedereen moeten afbellen voor het feestje zondag. Dan doen we dat maar een week later. Wel jammer, want het kind heeft het er al dagen over dat ze zondag een feestje geeft.

Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 09:37
sarah

ocharme! dat klinkt wel pijnlijk! maar als het inderdaad een virale infectie is, zal ze tegen zondag wel genezen zijn hoor. En op zo'n dagen kunnen ze plots ook weer tegen meer tegen é.
Verzorg ze en veel plezier zondag!!
groetjes
sarah

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 14:53
sarah

Hoera voor nienke! hopelijk was ze beter en is het feestje toch kunnen doorgaan??

hier al goed misselijk heel de dag! pfff...
gisteren bezoek gehad van een "oude" vriendin, en blijkt dat ze twee weken langer zwanger is dan ik. Grappig en leuk! kunnen we samen aftellen.

groetjes
sarah

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 15:28
denise

nee ze was niet helemaal beter dus het feestje staat nu gepland voor zondag.

Ze is vandaag trouwens wel helemaal vol van haar cadeaus, ze heeft zich al helemaal verkleed als prinses en was thee aan het drinken met haar my little pony`s

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 08:43
sarah

eigenlijk krijgt ze dus twee keer feest nu? slim gezien van die meid ;)
Nu is ze toch al beter, hopelijk?

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 10:05
denise

ze heeft het echt heel goed gezien want het is nu 3x feest. Gisteren mocht ze haar verjaardag vieren op de peuterspeelzaal. Maar nu moet ze toch wachten tot zondag. Nu denkt ze alleen dat het elke dag feest is, vooral omdat ik heb moeten beloven dat de slingers en de balonnen de hele week blijven hangen.

Zo hoe is het met onze zwangere? 25 november is snel, dan mag je eindelijk je kleinste zien. Bij ons mag je pas met 12 weken voor het eerst voor een termijnecho, of je moet onder behandeling van een gyn zijn. Dus tegen de tijd dat ik 12 weken was had ik Minte ook al 2 keer mogen bewonderen.

Over 2 weken (en 1 dag) wordt jullie Fien alweer 1 jaar. Ik vind het echt heel knap dat je in ruim 3 1/2 jaar even 3 kinderen baart.

En hoe is het met de grote Kato? Vindt ze zichzelf ook al heel groot nu ze 3 is? Nienke wel, die heeft het al over de basisschool waar ze volgend jaar naartoe gaat. Dat mag van mij eigenlijk nog best even duren.

Ik heb het niet meer gevaagd, maar hoe gaat het eigenlijk met jullie eigen bedrijf die jullie vorig jaar hadden overgenomen.

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 14:12
sarah

haha, die Nienke. Goed gezien :) Tja, ons balonnen hebben ook lang gehangen hoor, en nu slingeren er nog een paar rond, gek word ik ervan ;) Binnen 2 weken kan ik er weer terug hangen.

Ons kato vindt zichzelf ook al wel groot hoor. Ze noemt zich nu ook "grote zus", als ze iets aan Fien geeft, de "kleine zus" dus. Grappig. Ze wil ook niet meer mee binnen in de crèche, enkel nog buiten daar spelen. Alsof dat echt voor kleintjes is en ze daar nu niet meer toe hoort.
Ze heeft ook al gezegd dat ze Fien haar kaarsje gaat uitblazen omdat die dat zelf nog niet kan

Met mij gaat het wel. Heb wel erg weinig energie, vaak misselijk (maar nog niet moeten overgeven) en vaak pijnlijke borsten. Verder ook MOE. maar dat hoort er bij é, ben ik ook een beetje gerustgesteld dat alles goed gaat, maar ik zal toch blij zijn als ik "het" kan zien binnen 2 weken.
gelukkig werk ik parttime, en kan ik de dagen dat ik thuis ben even rusten als fien slaapt (en dat doet ze nog wel vrij veel).

Met onze zaak gaat het wel goed, dank je. Nu ik parttime werk, ben ik er ook iets meer in bezig, maar kan ik ook beter een overzicht houden op het papierwerk (dat deed ik voordien ook al, maar verloor ik wel eens het overzicht). Dus dat gaat best.

Hoe gaat het met jouw kleinste meid eigenlijk? Ook alweer 6maanden voorbij é. Zit ze al en rolt ze al?

Ons fien kruipt al superlang, en loopt al van 8mnd met steun van stoel ofzo. Nu staat ze ook al zelfstandig, maar zelfstandig stappen lijkt toch een ander paar mouwen. Had verwacht dat ze het sneller ging doen. Schat wel dat ze het binnen de maand zal doen (maar dus niet meer voor haar 1 jaar).

En tja, wat die drie kinderen op 3.5j betreft... Jij eigenlijk ook é, al is de afloop helaas niet wat je gehoopt had. Hoe ga je daar nu eigenlijk mee om, met de geboorte van Jan*? heb je het echt een "plaatsje kunnen geven", zoals ze dat zeggen, of blijft het toch moeilijk? Allicht een domme vraag en sorry als het te pijnlijk is.

ik ga nu nog een beetje proberen werken.
Groetjes
sarah

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 16:20
denise

Ha ja da`s waar, ik span de kroon met mijn 3 bevallingen in 2 1/2 jaar.

Maar dat vind ik helemaal geen domme vraag hoor. Ik vind het al superfijn dat je dat vraagt, zover komen de meesten nog niet. Tja, hoe ga ik daarmee om...
Ok, het is en het blijft een groot gemis. Ik zie het altijd zo dat Jan* de weg heeft vrijgemaakt voor ons Minte.
Verder ga ik er geloof ik wel redelijk mee om. Nienke weet dat ze een broertje heeft, maar dat ze hem niet kan zien omdat hij bij de andere engeltjes is. Maar hij kan haar wel zien en zorgt voor haar en voor Minte.
Ik ben er ook wel elke dag een beetje mee bezig, dat wel. Maar niet met verdriet, tenminste niet elke keer.
Voordat ik `s avonds ga slapen, geef ik de meisjes altijd nog een kusje en kijk ik of ze goed liggen en zo. Datzelfde doe ik bij de urn van Jan* (dat kusje dan)
Soms vraag ik me wel af hoe het zou zijn als ze gewoon alledrie hier mochten zijn. Maar goed, dat heeft niet zo mogen zijn
Nee, ik ga er geloof ik best redelijk mee om. Natuurlijk ben ik ook weleens verdrietig om hem en wanneer ik zo ben, kijk ik naar zijn foto`s en voel ik me veel dichter bij hem. Of niet, de ene keer vind ik dat fijn en de andere keer word ik daar nog verdrietiger over. Maar als ik dan kijk naar mijn 2 mooie en gezonde dames, maakt dat al heel wat goed.

en over die mooie dames gesproken, Nienke is bij een vriendje aan het spelen en die moet ik zo ophalen. Dus ik ga nog even wat drinken, Minte in dr jas helpen en naar het vriendje lopen

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 16:10
sarah

Ik weet nooit goed of en wanneer ik er "best" naar vraag, naar Jan*, maar ik denk er toch nog geregeld aan hoor. het maakt me zelf een beetje bang (maar niet panisch gelukkig), dat er ondanks alle controles enzo, er toch nog altijd iets onverwacht kan misgaan é.
Maar zo te horen ga je er inderdaad wel goed mee om, slijten zal het allicht nooit, maar draaglijker zal de pijn wel worden met de jaren zeker? En inderdaad, Jan* heeft de weg voor Minte vrijgemaakt é. Als je het zo beziet, is het nog wel een mooie gedachte.

Link naar deze reactie
Vandaag @ 15:07
denise

en hoe gaat het met onze zwangere? ben je er klaar voor om dinsdag je kleintje te zien? haha lang mag je dan niet op die roze wolk blijven zitten want er moet een feest georganiseerd worden voor die andere kleine Belg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]