haha, die Nienke. Goed gezien :) Tja, ons balonnen hebben ook lang gehangen hoor, en nu slingeren er nog een paar rond, gek word ik ervan ;) Binnen 2 weken kan ik er weer terug hangen.
Ons kato vindt zichzelf ook al wel groot hoor. Ze noemt zich nu ook "grote zus", als ze iets aan Fien geeft, de "kleine zus" dus. Grappig. Ze wil ook niet meer mee binnen in de crèche, enkel nog buiten daar spelen. Alsof dat echt voor kleintjes is en ze daar nu niet meer toe hoort.
Ze heeft ook al gezegd dat ze Fien haar kaarsje gaat uitblazen omdat die dat zelf nog niet kan
Met mij gaat het wel. Heb wel erg weinig energie, vaak misselijk (maar nog niet moeten overgeven) en vaak pijnlijke borsten. Verder ook MOE. maar dat hoort er bij é, ben ik ook een beetje gerustgesteld dat alles goed gaat, maar ik zal toch blij zijn als ik "het" kan zien binnen 2 weken.
gelukkig werk ik parttime, en kan ik de dagen dat ik thuis ben even rusten als fien slaapt (en dat doet ze nog wel vrij veel).
Met onze zaak gaat het wel goed, dank je. Nu ik parttime werk, ben ik er ook iets meer in bezig, maar kan ik ook beter een overzicht houden op het papierwerk (dat deed ik voordien ook al, maar verloor ik wel eens het overzicht). Dus dat gaat best.
Hoe gaat het met jouw kleinste meid eigenlijk? Ook alweer 6maanden voorbij é. Zit ze al en rolt ze al?
Ons fien kruipt al superlang, en loopt al van 8mnd met steun van stoel ofzo. Nu staat ze ook al zelfstandig, maar zelfstandig stappen lijkt toch een ander paar mouwen. Had verwacht dat ze het sneller ging doen. Schat wel dat ze het binnen de maand zal doen (maar dus niet meer voor haar 1 jaar).
En tja, wat die drie kinderen op 3.5j betreft... Jij eigenlijk ook é, al is de afloop helaas niet wat je gehoopt had. Hoe ga je daar nu eigenlijk mee om, met de geboorte van Jan*? heb je het echt een "plaatsje kunnen geven", zoals ze dat zeggen, of blijft het toch moeilijk? Allicht een domme vraag en sorry als het te pijnlijk is.
ik ga nu nog een beetje proberen werken.
Groetjes
sarah