Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2008 @ 22:02 Mie | Ha meisjes, Hier ben ik nog eens.. Manman, keidruk gehad, met Marktrock. Man zijn zoon zijn brommer is daar nog gestolen op een nacht (op een bewaakte parking nota bene!!) dus veel hebben we niet geslapen. Enfin, we zijn er weer vanaf voor dit jaar. Was leuk he Helena, om elkaar nog eens te kruisen. Heb je je nog geamuseerd op Marktrock? Zeg, vraagje. Als je dan toch denkt over te stappen, waarom dan niet naar Jette? Tis idd wel ver, maar als ze je verder helpen, zijn die kilometers achteraf snel vergeten hoor. En ze schijnen er alles van endometriose te weten. Allez, de keuze is aan jou natuurlijk!.. Karen, geef Daan drie dikke kussen van mij hoor. Nu dacht ik toch wel dat hij van september was.. Hier alles in orde. Bloedverlies (allez, was meer roze) was na één dag over. Iets te hevig geweest denk ik Verder heeft op Marktrock voor de allereerste keer iemand gevraagd of ik zwanger was. Een vrouw natuurlijk, die hebben daar meer oog voor.. Ik zie mensen soms wel twijfelen, alsof ik even goed slank ben met een tonneke op mijn buik. En oh ja, nu ben ik toch wel zeker dat ik humpes voel. Sinds begin deze week voel ik soms wat bewegingen in mijn buik. Vooral als ik opgejaagd ben, heb ik de indruk, bij een ruzie of stress. Leuk hmf als ie dat nu al voelt..Mie |
| 12/08/2008 @ 20:20 helena | Hoi Mie, Was idd leuk om je nog eens te zien! Je straalde echt hoor, geweldig! Toen ik je eerst zag dacht ik "Mmm, de manier waarop die vrouw aan haar buikje komt, die is zeker zwanger!" en dan ineens zag ik dat jij het was... Kan heel goed geloven dat mensen het beginnen te zien, niet door je buikje maar door je uitstraling. Echt geweldig hoor, en je hebt groot gelijk: geniet er maar van! Je hebt lang genoeg gewacht he! En uwe man was precies wel blij toen ik zei dat hij vermagerd was! Was ook opvallend hoor! Karen, geef hem ook kussen van mij! Is alles goed verlopen voor de rest? Jamba, heb je nog tijd om af en toe eens te komen kijken? Ik weet het, de eerste maanden is het druk, druk, druk he! Chrisje, hoe is het met jou? Ik ben daarnet geweest voor bloed en echo. Mag dinsdag terugplaatsing doen. Is echt zalig, zo'n cryo. Zei het tegen Sylvieke en ze zei dat ik dat verdiende.. Ach, als iedereen zou krijgen wat hij verdiende... Dat zou schoon zijn he. |
| 13/08/2008 @ 14:25 Mie | Haha Helena, stralen, dat besef ik helemaal niet.. Nochtans. Emotioneler ben ik eigenlijk niet dan vroeger. Allez, toch niet op het vlak van meer wenen. Maar ik maak me wel nogal snel kwaad. Tijdens Marktrock was er een mannelijke fotograaf die in de persruimte kwam binnen gestormd en struikelde over het kabelke van mijn laptop. Hij lag bijna op de grond, maar mijn computer ook. Die begon me daar een scène te maken, waarom die kabel daar lag en dan nog in zo een donkere ruimte. Dan begin ik dus te koken he! Ik ben ben hem echt beginnen afsnauwen, en ja, dat werkt altijd. Enfin, om maar te zeggen: ik loop niet heel de tijd op wolkjes ![]() Aha, binnenkort terug een cryo! Ja, dat is wel zalig he, vergeleken met een verse poging. Ik ga duimen dat het blijft plakken he! Mie |
| 18/08/2008 @ 09:50 Mie | Hé, alles OK met iedereen?? We waren zo ver weggezakt.. Hier wel. Ik heb niks geen last en de buik blijft héél traag groeien Ach ja, een vriendin die dokter is, zei laatst dat het aan mijn goede buikspieren ligt. Als zij het zegt, zal het wel zeker haha. Kilo's blijven ook steken. Op 16 weken maakte ik me al druk omdat ik 3,5 kilo was bijgekomen, maar nu is het teruggevallen naar 3 kilo. Ben nu vandaag exact 20 weken, dus dat zal wel normaal zijn op die periode.Op 18 weken voelde ik onze jongen bewegen. Vorige week legde ik voor de curieuziteit mijn hand eens op mijn buik tijdens het stampen en ja, ik voelde hem ook al langs buiten! Man heeft hem ook al een paar keer gevoeld. Zalig gevoel.. Allez, ik ga een beetje werken. Komen jullie ook nog eens piepen? Mie |
| 18/08/2008 @ 20:14 helena | hé, Mie, is dd zalig he, als je dat stampen kan voelen! Daarvoor alleen wil ik terug zwanger zijn! Geweldig! Ja, ik geloof uw vriendin zenne! Ik heb heel slechte buikspieren, zijn ook doorgesneden geweest door een spoedoperatie, en ik was heel vlug dik aan mijn buik. Morgen heb ik terugplaatsing... |
| 18/08/2008 @ 21:48 karen | Kzit wel in frankrijk,maar dankzij manliefs blackberry toch even helena succes wensen! En mie,ge moet ni roepen op een buik, das alleen maar ambetant!! Zijt blij da ge dun blijft, dik worden vond ikz oooo vreselijk a zwanger zijn! Salukes, tot volgende week! |
| 19/08/2008 @ 10:56 Mie | Ha, Karen gij zijt op reis. Was ik helemaal glad vergeten. Amuseer je! Helena, hééééééééééééééééél veel succes vandaag! Het zal al wel achter de rug zijn, maar toch. Nu maar afwachten he. Ik Hier weer een slapeloze nacht achter de rug. Man, daar heb ik toch last van sinds ik zwanger ben! Heb liggen woelen tot 4 uur, en dan heb ik nog geluk dat ik tot 9 uur kan blijven liggen (nog effe hehe). Alles passeert de revue: hoe richten we de kinderkamer in, gaan we in de kelder nog extra bergkasten zetten, hoe ga ik werk en baby combineren, wanneer en waar de babyborrel houden,.. Pfff, doodmoe word ik er van. Mie |
| 19/08/2008 @ 11:23 Helena | Haha, amaai, Mie, ge zijt er al goed mee bezig! Tja, ik zou zo zeggen: geniet er nog van dat je de nachten kan doorslapen, want binnenkort is het niet waar meer! Maar dat is beter gezegd dan gedaan he! Ze hebben er twee terug geplaatst. Ene was vijfcellig, de andere zeven. Maar vandaag hebben ze wel niet meer verder gedeeld. Ik weet niet wat dat wilt zeggen, heb het gevoel dat dit toch niet zo geweldig goed is he. Afijn, we zullen wel zien zeker. Maandag den eerste zwangerschapstest. Hopelijk ben ik dan van de eerste dag niet te laat op het werk. Maar ik mag al om 8 uur gaan... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

life leuven
Verder heeft op Marktrock voor de allereerste keer iemand gevraagd of ik zwanger was. Een vrouw natuurlijk, die hebben daar meer oog voor.. Ik zie mensen soms wel twijfelen, alsof ik even goed slank ben met een tonneke op mijn buik. En oh ja, nu ben ik toch wel zeker dat ik humpes voel. Sinds begin deze week voel ik soms wat bewegingen in mijn buik. Vooral als ik opgejaagd ben, heb ik de indruk, bij een ruzie of stress. Leuk hmf als ie dat nu al voelt..

Ach ja, een vriendin die dokter is, zei laatst dat het aan mijn goede buikspieren ligt. Als zij het zegt, zal het wel zeker haha. Kilo's blijven ook steken. Op 16 weken maakte ik me al druk omdat ik 3,5 kilo was bijgekomen, maar nu is het teruggevallen naar 3 kilo. Ben nu vandaag exact 20 weken, dus dat zal wel normaal zijn op die periode.