< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Menstruatie week te vroeg

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Menstruatie week te vroeg
11/11/2008 @ 21:17
denise

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
San, bedankt voor de felicitatie.

Ondanks dat het niet echt een groot feest was (alle opa`s en oma`s- 2 opa`s en 3 oma, oma nr 4 was ziek, 2 vriendinnetjes van nienke en een vriendin van mij)was Nienke aan het eind van de dag helemaal gesloopt.
Grappig was dat zowel sander`s moeder als zijn stiefmoeder prinsessen/elven verkleedkleertjes hadden gegeven, dus nienke heeft nu prinsessenkleren voor elke dag.
Van haar vriendinnetje heeft ze de glazen muiltjes van assepoester met bijbehorende oorbellen, ring, kroontjes gekregen, dus het verkleedpartijtje is compleet.

Van ons heeft ze oa. een my little pony huisje gekregen met de 4 my little pony`s en een baby my little pony.

toen ik haar op bed legde, sliep ze ook tot vanmorgen 8.45 en was vervolgens niet uit bed te branden tot 10.30. Zo moe was ze, maar het eerste wat ze vroeg was wel of de balonnen er nog wel hingen.
Vandaag heel de middag prinsesje gespeeld met een vriendinnetje en om 6.45 viel ze gewoon op de bank in slaap.

Minte zegt papa, ook wel leuk. En papa trots natuurlijk. Ik hoorde het van het weekend voor het eerst. Ze lagen allebei naast ons in bed (even lekker samen wakker worden) en opeens hoor ik: papa!
Sander en ik keken elkaar echt verbaast aan, zo vroeg, maar we dachten dat we het wel verkeerd verstaan zouden zouden hebben. Maar vervolgens zei ze het nog een paar keer. En nu zegt ze het de hele dag.
Ze draait ook helemaal om nu, alle kanten op en hoe ze vooruit komt, ik weet het niet maar als ik haar op het speelkleed leg, ligt ze ineens op een heel andere plek. (het scheelt misschien net 10 cm maar overdrijven is ook een vak)

Zo, hoe is het met onze 2 zwangeren?

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 10:09
sanlala

hey meiden,

Denise, ben blij dat nienke toch nog een beetje het verjaardagsgevoel had doordat er toch visite is geweest, is wel zo fijn he!

Wat is minte een snelle met haar Papa, leuk is dat het als ze een beetje gaat praten zeg maar......echt praten duurd nog wel even maar toch, papa heeft ze maar weer in haar zak he hahahahahah.

Het gaat goed met me.
Ben wel moe, en misselijk enzo maar ik klaag niet hoor, ik wil graag een kindje dus heb het er allemaal graag voor over!!!!!!!!!!!!!

Het is momenteel druk met de zaak, we zijn de verbouwing aan het plannen, nu moet de bank nog meewerken en hopelijk krijgen we alle vergunningen die we nodig hebben dat is natuurlijk ook nog afwachten he. We zien het allemaal wel. Als het maar voor eind juni allemaal klaar is.

Ik ga weer aan het werk, tot later!

XXX San

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 11:04
Claudia

hey dames...

denise super dat het toch een leuke verjaardag was!!!!

hier alles in orde.. voel nu steeds meer en meer... (nog niet super veel maar toch) en ik geniet er met volle teugen van.. merk dat mijn bekkenpijn deze week ook reuze mee valt, laten we hopen dat dat zo blijft..... en we hebben ook een naam en ik ben er al zo aan gewend dat ik me af en toe moet inhouden om de naam niet te noemen hahaha.....

nu alleen hopen dat de placenta idd nog naar boven groeit maar dat zullen we pas met een week of 30 weten he....

enne met lucas gaat het ook super. Hij heeft alleen toch exceem op zijn rug maar dat was te verwachten met twee ouders die het ook hebben.. hij heeft er echter helemaal geen last van dus dat is wel een geluk!

groetjes!!

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 14:58
denise

nienke mocht vandaag trakteren op school.Zo leuk om te zien hoe zij is met die kindjes. Zo`n lief en sociaal kind heb ik toch gebaard.
Toen ik om 10.45 aankwam, riep ze: o dat is mijn mama met de traktatie. die ga aan jullie geven hoor.
De kindjes waren allemaal verrukt van mijn komkommerkrokodil met een prikkerje met kaas, augurk en tomaat erop. Van die kleine snoepkomkommertjes en snoeptomaatjes.En zelf was ik ook wel tevreden met het resultaat moet ik zeggen.
Ik zal de foto`s op mijn profiel en op hyves zetten.(denise299.hyves.nl)

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 19:58
Sanne

ben ik weer eens....
ben ik weer eens
Lotte een dikke dikke profiiciat!!!!!!!Geniet er met volle teugen van!

Hier hele heftige drukke weken, heb niet de tijd om alles na te lezen.
Veel reizen voor mijn werk, dus lange dagen en veel onduidelijkheid op werk enzo wat ik nu precies ga doen en nu 'wil ik dat wel doen'.
Eindelijk zondagavond de knoop doorgehakt en ik ga stoppen....nu alleen nog zeggen. Zucht, leidinggevende op vakantie, vervanger druk druk druk kan geen afspraak maken en mentor is ook 2 dagen afwezig. bah, kan de schijn niet meer ophouden, moet doen alsof ik doorga en allerlei afspraken worden gemaakt en ik maar uitstellen (zoals visitekaartjes maken enzo). Hopelijk kan ik morgen wel iemand spreken. Als ik stop ga ik even een paar dagen bijslapen en dan uitzendwerk zoeken OP FIETSAFSTAND!
Hopelijk doen we hier goed aan, als we maar net rond kunnen komen, deze spanningen zijn ook niet goed voor ons meisje....

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 23:37
denise

wie is lotte?

Ja sanne, ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt, alleen zou het dan wel fijn zijn als je idd tegen iemand kunt zeggen dat je ermee stopt.

Uitzendbanen liggen bijna voor het oprapen, hoewel parttime wat minder is. Hopelijk kies je dan ook niet voor de verkeerde zoals ik vorige week gedaan heb. Ben vandaag begonnen, maar ik geloof niet dat ik het nou zo leuk vind, maar goed dat is op basis van 1 dag.
Donderdag heb ik een sollicitatiegesprek bij een bedrijf wat ik erg leuk vind dus gaan we daar ons best voor doen.

Het werk wat ik deed was ook niet meer zo leuk, ook al deed ik een paar dagen vanuit huis, maar ja deze baan is het ook weer niet.

Nou ja totdat ik iets anders heb, hou ik het wel uit denk ik

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:11
sanlala

Hye meiden,

Sanne, goede keuze gemaakt hoor, ben trots op je! Zoals denise al zegt, uitzendbanen liggen voor het oprapen! er is werk zat gelukkig en er zit vast wel iets leuk voor je tussen!

Denise, hoe is het nu met je werk?? 2e keer beter bevallen??

Hier goed nieuws. We hebben gewonnen!!!!!!!!!!!!

Wat hebben we gewonnen?? De rechtzaak die we afgelopen vrijdag hadden. Erik zijn bio-moeder had een rechtzaak tegen ons aangespannen omdat ze de omgangsregeling weer normaal wou hebben, dat is haar niet gelukt, de rechter heeft beslist dat de omgangsregeling blijft zoals ze er op 15 oktober mee accoord is gegaan. namelijk een zondag in de 2 weken van 10 tot 17 uur. Erik is vreselijk opgelucht en blij, hij is zo blij dat de rechter naar zijn mening geluisterd heeft! En wij ook, krijgt het knulletje eindelijk rust, nu had hij dat de afgelopen anderhalve maand al, maar nu helemaal! Heerlijk gewoon.

Nou meiden ik ben stikkapot en voel me niet zo super dus ik duik zo vroeg mijn bedje in!

XXX San

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]