San, bedankt voor de felicitatie.
Ondanks dat het niet echt een groot feest was (alle opa`s en oma`s- 2 opa`s en 3 oma, oma nr 4 was ziek, 2 vriendinnetjes van nienke en een vriendin van mij)was Nienke aan het eind van de dag helemaal gesloopt.
Grappig was dat zowel sander`s moeder als zijn stiefmoeder prinsessen/elven verkleedkleertjes hadden gegeven, dus nienke heeft nu prinsessenkleren voor elke dag.
Van haar vriendinnetje heeft ze de glazen muiltjes van assepoester met bijbehorende oorbellen, ring, kroontjes gekregen, dus het verkleedpartijtje is compleet.
Van ons heeft ze oa. een my little pony huisje gekregen met de 4 my little pony`s en een baby my little pony.
toen ik haar op bed legde, sliep ze ook tot vanmorgen 8.45 en was vervolgens niet uit bed te branden tot 10.30. Zo moe was ze, maar het eerste wat ze vroeg was wel of de balonnen er nog wel hingen.
Vandaag heel de middag prinsesje gespeeld met een vriendinnetje en om 6.45 viel ze gewoon op de bank in slaap.
Minte zegt papa, ook wel leuk. En papa trots natuurlijk. Ik hoorde het van het weekend voor het eerst. Ze lagen allebei naast ons in bed (even lekker samen wakker worden) en opeens hoor ik: papa!
Sander en ik keken elkaar echt verbaast aan, zo vroeg, maar we dachten dat we het wel verkeerd verstaan zouden zouden hebben. Maar vervolgens zei ze het nog een paar keer. En nu zegt ze het de hele dag.
Ze draait ook helemaal om nu, alle kanten op en hoe ze vooruit komt, ik weet het niet maar als ik haar op het speelkleed leg, ligt ze ineens op een heel andere plek. (het scheelt misschien net 10 cm maar overdrijven is ook een vak)
Zo, hoe is het met onze 2 zwangeren?