Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2008 @ 12:48 leentjesspirit | hay liselore. ik denk dat het wederom niet gelukt is,ik heb weer van die opvliegers die krijg ik vlak voordat de nod begint.maar we wachten met smart.. ik heb het dieeten even laten varen eerst me weer wat fiotter voelen dan gaat de rest vanzelf weer wat beter! ik hoop dat baby voortekenen zij hoor dat zou een feestje waard zijn,je voelt wat je voelt dus rustig aan met piekeren groetjes van mij voor jou |
| 13/10/2008 @ 11:47 leentjesspirit | hoi dames ik heb er vanmorgen een testje tegenaan gegooit maar deze gaf aan niet zwanger maar nu ook nog geen nod,dus afwachten op de menstruatie,k heb wel al een aantal dagen buikpijn enzo,maar nu is er nog niets dus eeffe een update groetjes |
| 13/10/2008 @ 16:53 Liselore vanaf een andere pc | He, Leentje, het blijft dus nog spannend. Blijf hoop houden. Ik heb al een aantal dagen (bijna een week) een gevoelige onderbuik, en zeker als ik mijn buik inhoudt is het extra gevoelig. Stiekem hoop ik op het hele goede nieuws, maar iets in mij zegt dat ik ook het slechte nieuws kan verwachten we zullen zien |
| Gisteren @ 08:39 leentjesspirit | dit was nou echt zoiets als hopen tegen beter weten in herkenbaar he!!! volgende keer maar weer,ik hoop voor jou beter zet m op hoor! ![]() ![]() |
| Vandaag @ 10:14 Dieltje | Ach leentje, Wat balen zeg!! EEn hele grote knuffel jou kant op!! Ik hoop echt dat het geluk op dit forum eens toe mag slaan!! Liselore, Jammer dan van de kilo's he! Je weet waarvoor je het doet en geloof me als je zwanger bent ben je zo misselijk dat die drie kilo zo weer weg zijn,natuurlijk geen aanrader maar zo werkt het wel!! Ik mag 11 nov met verlof,kijk er enorm naar uit want word nu toch wel wat zwaarder!! Dag dag ![]() |
| Vandaag @ 14:09 Dieltje | Hey meis, Niet vergeten dat hormonen veel kunnen rommelen aan je gewicht he!! Dat zodra je daar mee stopt die kilo's er ook weer af zijn!! Ja wachten en geduld hebben,wie die woorden bedacht heeft zou je toch een knal willen geven he!! We willen niet wachten en geen geduld hebben het leven is al zo kort!! Maar ja niemand die daar iets aan kan doen!! Ik blijf duimen,wat je ook voelt ooit moet het geluk je toe lachen!! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Overgewicht en zwanger worden

. Nu heb ik weer op woensdagavond mijn Pregnyl gehad, en tot nu toe geen tekens, ja alleen dat rare gevoel in mijnonderbuik dat nu al meer dan een week heb.....
, ben door al die hormonen pillen en injecties ongeveer 3 kilo aangekomen. Maar dat maakt mij niet uit, als onze wens maar ooit in vervulling gaat. Natuurlijk baal ik ervan, maar ik gan hierdoor echt niet bij de pakken neer zitten.