Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/10/2008 @ 11:50 ineke ![]() | Pretland Adres Rechterstraat 69 Hasselt 3500 BELGIUM E-mail info@pretland.be URL http://www.pretland.be Telefoon 32 011 26 21 31 Fax 32 011 43 60 52 wel maar open op woensdag zaterdag en zondag en vakanties jullie moeten maar eens kijke op site toerismelimburg.be dan actie gezins en kindvriendelijk |
| 31/10/2008 @ 15:46 Vanes | Hallo |
| 06/11/2008 @ 13:32 Ineke | hey sandry ja kan me voorstellen dat het erg zwaar wordt nu zeker met al een actieve peuter erbij ![]() mila is ook enorm actief zit geen 2 minuten stil zaterdag zijn we met haar gaan zwemmen in molenheide vond ze super is zo'n laag kinderbadje ze heeft 1.5 uur op en af gelopen en in en uit het water toen was ze stikkapot met als gevolg dat ze nu fel verkouden is en mama ook ze zijn deze week ons bubbekbad komen leveren en het is vandaag aangesloten kunnen we lekker bubbelen vanavond zalig ik kijk er al naar uit. petra ja we zullen wachten tot de baby's er zijn he maakt niet uit maar dan hebben jullie wel meer mee te nemen he ![]() ben benieuwd voor de echo je laat ons maar iets weten he mila slaapt laatste tijd weinig hoeveel slapen die van jullie nog? ze slaap soms ma 1.5 uur op een hele dag is misschien nu ook met de verkoudheid. liesbeth alles ok bij jou? groetjes Ine |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

30 dagen overtijd en niet zwanger...

)

! Klinkt alvast heel goed, jullie appartement. Is het groot? Heb je fotootjes? (ben nieuwsgierig haha!)
! En dan heb ik nog 2 stoere jurkjes besteld voor ons meisje
! Ik geraak echt maar niet gewoon aan al dat roze
. Tjah, mijn favo kleurtjes zal het wel nooit worden denk ik.
!!!
! Heb al zijn maatjes 80 kunnen opruimen, hij zit nu van truitjes volop in de 86 
. Onze meid is echt een stuk rustiger dan onze Vic in mijn buik MAAR ALS ZE EENS SHOT dan heb ik dus direkt een gekneusde rib
! Man dat doet ZEER! Echt niet te doen, kan me niet draaien of keren. Is ook helemaal blauw en paars
.
? Wij gaan er ook altijd zwemmen met Vic, is nu wel al een poosje geleden maar hij vond het ook altijd geweldig daar zeker het peuterbadje 
alles in orde! Volgende week moet ik terug op controle bij de gyn en eens zien wat de resultaten van mijn urine zeggen, want daar bleek ook iets niet in orde te zijn.
!!! Gelukkig ben je aan de beterhand en is alles in orde met
.