< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
25/10/2008 @ 22:00
Sandry

Online Status Bekijk profiel
Hallo meiden!

Yep, deze morgen zijn we de compromis gaan tekenen!
Wij gaan in Woluwe-St-Lambert wonen, het bevind zich ook 5 min van de grote woluwe shopping center (blijkt toch vrij bekend te zijn), fijn met veel parken en geeft het gevoel niet om in een stad te wonen. Weet jij het ongeveer liggen Liesbet?

We zullen het appartementje eind december krijgen, we mogen gelukkig nog de keuken kiezen. De bevalling zal zich zeker in het ziekenhuis van Genk plaats vinden!
Dus, we plannen ongeveer als alles goed gaat in januari te verhuizen.

Petra, ik zou het niet weten of je er een echo bij krijgt, ik veronderstel toch van wel niet? Alhoewel ik het totaal van 3 echo's al weinig vind.. maar ja...
Mijn moederkoek bleek wat laag te zitten, maar volgen de echografist juist hoog genoeg om natuurlijk te bevallen.

Gisteren heb ik eindelijk de suikerboontjes besteld!
Liesbet en Petra sturen jullie mij het adres ook door voor een geboortekaartje te sturen? (als jullie willen natuurlijk!)

Vandaag ben ik al aan 30 weken.. amaiii dat vliegt snel!!!

Ine, hier blijven we duimen voor de resultaten van Mila!

xxx

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 13:36
Liesbet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Sandra, ik heb je juist een mailtje gestuurd. Ik ken daar in de buurt eigenlijk weinig maar misschien kunnen we als alle beebjes er zijn eens afspreken in de buurt

Zo nu ga ik nog even verder was plooien voor het bezoek hier is.

groetjes

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 10:37
petra

Hey dames!

Wat een fijne vooruitzichten Sandry ! Klinkt alvast heel goed, jullie appartement. Is het groot? Heb je fotootjes? (ben nieuwsgierig haha!)
Het is altijd fijn als je kortbij een park hebt (wij hebben er ook eentje tegenover de deur) en dat is echt zaaalig! We hebben wel een terras maar ik ben toch eerder geneigd om met Vic het park in te trekken, de laarsjes aan en hij vind dat super! Nu zeker met al die vallende blaadjes . Als het goed weer is en mijn bekken laat het toe dan zijn we er bijna iedere dag te vinden!

Als jullie het zien zitten kunnen we misschien nog eens een keertje afspreken? Zien jullie dat zitten?

Hier weer een HOOP geregeld dit weekend, onze babyborrel is besteld , onze suikerboontjes gekozen en de geboortekaartjes besteld . De suikerboontjes word iets speciaals, ook in het thema van ons geboortekaartje, echt heel mooi vinden wij. Lekker stoer, rood met wit. We hebben niet stil gezeten hihi ! En dan heb ik nog 2 stoere jurkjes besteld voor ons meisje ! Ik geraak echt maar niet gewoon aan al dat roze . Tjah, mijn favo kleurtjes zal het wel nooit worden denk ik.

Het begint echt te korten zeg, over een goei 3 maanden hebben we ons meisje vast. Soms vraag ik me af hoe ik dat ga beredderen, met 2 spruiten, begin er toch wat nerveus voor te worden...

Nog een vraagje, zijn er bij jullie die een tummytub hebben? Wij hebben er dit weekend eentje kado gekregen van een vriendin van me ... Zo'n doorzichtige, vraag me af of het fijn is... Zij vond het alvast super zei ze, haar dochter ontspande er helemaal van en ze was echt vol lof erover...

Toodles !!!

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 19:19
ineke

hey

oei petra dat was verschieten dan met vic
amai ik zou al helemaal in paniek zijn

fijn he als je met de kindjes kan gaan wandelen
mila vindt dat ook wel fijn alleen wil ze dan zelf lopen
kinderboerderij vindt ze super met allemaal de beestjes en geitjes
heeft ze absoluut geen bang van

petra bereid je maar voor op roze dingen en poppen en buggy's dat komt er allemaal bij kijken

ik zie het zitten om nog eens af te spreken
ik had toevallig over laatst gezien dat in hasselt ook een binnenspeeltuin is weet wel niet of dat iets is
of is dat te ver voor jullie?

sandry
fijn he dat je iets hebt gevonden
dan heb je al een zorg minder en goede vooruitzichten na de geboorte
zal toch wel weer wennen zijn denk ik

liesbeth hoe is het bij jullie

groetjes
ine

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 10:21
petra

Hey!!!

Amai het is hier ma stillekes... Iedereen druk bezig? Hoe gaat het met jullie?

Ine hoe was de uitslag van Mila? Hebben ze iets gevonden?

Wat een mooie foto trouwens op je avatar! Wat heeft Mila al mooie lange haartjes!!!!

Weet je toevallig hoe die binnenspeeltuin in Hasselt heet? Lijkt me héél fijn om daar nog ne keer af te spreken !

Vic heeft ineens ne scheut gekregen volgens mij ! Heb al zijn maatjes 80 kunnen opruimen, hij zit nu van truitjes volop in de 86 . Broekjes hou ik voorlopig nog maar in 80, anders zakken ze af. Hij eet ook ongelofelijk goed en veel de laatste dagen, ben ik ook niet zo gewoon.

Zijn jullie ook al aan het oriënteren voor sinterklaas geschenkjes? Ik denk dat we hier wat duplo gaan aanschaffen, en misschien nog een paar autootjes ofzo. Mijn man vond het wel een tof idee om een keukentje te kopen voor Vic, omdat hij altijd zo geïnteresseerd aan het kijken is als ik aan het koken ben . Tjah we zullen eens kijken he... Jullie al ideetjes?

Voorderest niet veel nieuws onder de zon, mijn man en ik waren 8 jaar samen de dinsdag en nu gaan we zondag lekker uit eten en naar de cinema . Fijn nog eens iets doen onder ons 2tjes .

[Laatst gewijzigd door petra - 31/10/2008 @ 10:25] - Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 11:39
ineke

hey

de uitslag is binnen alle testen waren negatief ze is kerngezond
de dokter zei dat ze peuterdiarree had en we moeten ook wat meer vetten gebruiken in het eten dat bleek te weinig te zijn.
de plattere stoelgang kon nog tijdje duren is soms tot ze uit luiers zijn. ze mag dus terug melk is wel een opluchting niet simpel alles soya te geven.

sinterklaas ja t'is een ramp alle ze krijgt al zo veel van jo zijn werk een keuketje van oma poppenbed en de meter een poppenbad andere oma een mooie pop
dat wijzelf niet te veel gaan kopen ik heb ehct geen idee wat ik nog zou kunnen halen heb nu wat kleine dingen zoals houten puzzel kleurboek en voorleesboekje.

ik zal dadelijk eens kijken voor binnenspeeltuin dan zal ik het op het forum zetten

mila eet ook goed de hele dag door eigenlijk
hier ook maat 86 bloesjes en 80 broeken zelfde probleem als bij jou

petra wil je eens een foto van de kamer op het profiel zetten? ben superbenieuwd?

liesbeth hoe gaat het met jou spruiten ook al sinterklaas gaan inkopen

sandry alles goed

groetjes

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 11:50
ineke

Pretland

Adres Rechterstraat 69
Hasselt
3500
BELGIUM
E-mail info@pretland.be
URL http://www.pretland.be
Telefoon 32 011 26 21 31
Fax 32 011 43 60 52

wel maar open op woensdag zaterdag en zondag en vakanties

jullie moeten maar eens kijke op site toerismelimburg.be
dan actie gezins en kindvriendelijk

Link naar deze reactie
31/10/2008 @ 15:46
Vanes

Online Status
Hallo

Link naar deze reactie
03/11/2008 @ 07:12
Sandry

Hallo meiden!

Hoe gaat het daar? Hier vrij druk.. T'is eventjes rond shoppen bij de banken wie het voordeligste bied voor een woonkrediet, ben blij wanneer dat achter de rug is. Volgende week moeten we zeker een beslissing nemen.

Petra, ik heb nog helemaal geen fotootjes, k'zal ze zeker laten zien zodra ik er heb!
Het afspreken ga ik deze keer jammer genoeg moeten overslaan..
Valentina is vrij aktief en aangezien mijn rugpijn heel de dag en nacht door(door mijn zwangerschap) zie ik het eerlijk gezegd niet zitten.
Ik en mijn man zijn gisteren alleen weg geweest (zonder Valentina) wat meubeltjes gaan bekijken en zelfs daar was ik al stik op...
Dus als jullie het niet erg vinden, nadat ons kleintje er is ben ik er heel graag.

Ine, gelukkig dat alles goed gaat met Mila en dat ze kerngezond is!!!!
Ik kan me inbeelden dat dat weer een pak van jullie hart is!!

Hier weten we nog niet wat cadeautjes uit te kiezen voor Sinterklaas. OOk Valentina heeft enorm veel!! Ik denk dat we het bij kleine dingetjes gaan houden zoals kleurtjes en kleurboeken enz.. daar houd ze veel van.

Petra, Valentina heeft hier ook een keukentje en daar is ze gek op! Ze gaat dikwijls 'koken' en dan komt ze mij en haar popje eten geven, echt schattig!

Liesbet, hoe gaat het met Tove? Lukt het bij jou wat uit te rusten?
Het zal bij jou ook weer om de 2 a 3 uur opstaan niet? Binnenkort hier ook.... k'had er graag nog van willen profiteren om te slapen nu het kan, maar nu word ik vanzelf wakker, deze morgen al vanaf 5.00h!

Groetjes!!

[Laatst gewijzigd door Sandry - 03/11/2008 @ 07:25] - Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 09:17
petra

Hi !!!

Dan kunnen we misschien toch best wachten tot de beebjes er zijn met afspreken? Ik heb hier erg veel last de laatste dagen, ik slaap amper door een gekneusde rib . Onze meid is echt een stuk rustiger dan onze Vic in mijn buik MAAR ALS ZE EENS SHOT dan heb ik dus direkt een gekneusde rib ! Man dat doet ZEER! Echt niet te doen, kan me niet draaien of keren. Is ook helemaal blauw en paars .
Ik merk echt wel goed dat het zwaarder word nu, 's nachts tot 4x op om te plassen is geen pretje maarja.
Ach, zaterdag hebben we weer een pretecho, dat zal de pijn wel wat verzachten ! Ik kijk er al naar uit om te zien hoe onze meid is gegroeid !

Sandry hebben jullie al een bank gekozen? Is niet makkelijk hé, maar probeer ze wat tegen elkaar uit te spelen, hier heeft dat geholpen . Wij hebben een lening bij Dexia (voor ons appartement in Antwerpen) en die betalen we met gemak af van geld wat we krijgen voor de huur + we hebben nog een aardige cent over. Ideaal voor ons.
Bij Dexia kregen we in elk geval de beste voorwaarden.
Het begint echt te korten hé? Nog 9 weekjes amai!!! Spannend!!!

Ine ik kan me voorstellen dat dat een opluchting is om te horen dat jullie meisje perfect gezond is! En ook dat je nergens meer op moet letten en dat ze gewone koemelk mag drinken en producten eten waar het in verwerkt is!
Fotootjes van het kamertje zal ik eens maken, ik heb er nog geen gemaakt eigenlijk. Dit weekend gaan we eens voor gordijntjes kijken...

Liesbeth hoe gaat het bij jullie? Alles in orde?

[Laatst gewijzigd door petra - 05/11/2008 @ 09:19] - Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 13:32
Ineke

hey

sandry ja kan me voorstellen dat het erg zwaar wordt nu
zeker met al een actieve peuter erbij
mila is ook enorm actief zit geen 2 minuten stil
zaterdag zijn we met haar gaan zwemmen in molenheide vond ze super
is zo'n laag kinderbadje ze heeft 1.5 uur op en af gelopen en in en uit het water toen was ze stikkapot
met als gevolg dat ze nu fel verkouden is en mama ook

ze zijn deze week ons bubbekbad komen leveren en het is vandaag aangesloten kunnen we lekker bubbelen vanavond zalig ik kijk er al naar uit.

petra ja we zullen wachten tot de baby's er zijn he
maakt niet uit
maar dan hebben jullie wel meer mee te nemen he
ben benieuwd voor de echo je laat ons maar iets weten he

mila slaapt laatste tijd weinig hoeveel slapen die van jullie nog?
ze slaap soms ma 1.5 uur op een hele dag is misschien nu ook met de verkoudheid.

liesbeth alles ok bij jou?

groetjes
Ine
Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 10:42
petra

Ineke amaiii wat zaaalig zeg een bubbelbad!!! Veel plezier met bubbelen ! Hoe vond Mila het???
Molenheide is fijn hé ? Wij gaan er ook altijd zwemmen met Vic, is nu wel al een poosje geleden maar hij vond het ook altijd geweldig daar zeker het peuterbadje !

Ja Sandry ik vind het ook al behoorlijk zwaar worden hoor, slaap je nog zo slecht? Ik slaap ook erg slecht momenteel, moet er iedere nacht wel 5x uit om te plassen en dan geraak ik niet meer fatsoenlijk in slaap .
Hebben jullie een bank gekozen inmiddels?

Liesbet alles oké met jullie?

Hier gisteren weer een super pretecho gehad ! Echt zwaaar genieten!!! Ons meisje woog al 1kg233 en was rond de 34cm ! Ze was ongeveer 2 weken voor op schema volgens de echoscopiste! Verder weer hele mooie beelden gezien, ze schopte de hele tijd met haar voetjes tegen haar handjes en probeerde ze dan te pakken ! Heel schattig! Ook deed ze eventjes haar oogjes open, en dat was echt wel bijzonder om te zien. Ze had echt al een bol gezichtje zeg, echt een dikkertje precies !
Verder nog even wat kleertjes voor Vic geshopt voor de feestdagen en gordijntjes voor de babykamer . Het zijn lime groene geworden.

We hebben ook Telenet digitale TV gekregen, blijkt dat we nu minder moeten betalen en we krijgen het er gewoon lekker gratis bij (hebben ook telefoon en internet van telenet). Fijne actie, mijn ouders en schoonouders gaan het nu ook nemen en dan krijgen wij een korting !

Doeidoei !

[Laatst gewijzigd door petra - 09/11/2008 @ 13:55] - Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 12:05
ineke

hey

petra ja het bubbelen vond ze super is met geen stokken uit bad te krijgen
zaterdag gezellig met ons drietjes erin geweest is wel krap maar het lukte nog net

fijn dat de kamer af begint te raken ben benieuwd hoe ze eruit ziet
mila haar kamer is ook in lime groen
echt leuk dat je je meisje zo hebt kunnen bewonderen ik heb dat mila niet gedaan misschien toch eens overweven om volgende keer wel pretecho te doen.

hier zijn we allemaal zwaar verkouden het ergste is voorbij maar alle
onze meid heeft ons allemaal aangestoken.

sandry hoe gaat het met jullie?

groetjes
ine

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 14:34
Sandry

Hallo meiden!

Hier is het wat minder geweest...
Ik ben sinds deze morgen terug thuis van 4 daagjes ziekenhuis..., had een voedselvergiftiging opgelopen! We waren zaterdag avond gaan uiteten en 's nachts was het hier in de badkamer een echte nachtmerrie! Ik was dus naar spoeg geweest zondag morgen en zagen ze dat ik ook fel uitgedroogd was, dus hebben ze me met de infuus 3 liter vocht bijgegeven. Ik normaal gisteren naar huis, was al aangekleed en ineens komen ze me zeggen dat ik beter nog kon blijven want ze vonden het hartslagje van de baby wat te laag (ik hing aan de monitor 2 à 3 x/dag).. dus terug pyama aan, thuis afgebeld... maar gelukkig is met alles in orde! Volgende week moet ik terug op controle bij de gyn en eens zien wat de resultaten van mijn urine zeggen, want daar bleek ook iets niet in orde te zijn.

Leuk Ine van jullie bubbelbad, kan het me wel goed inbeelden dat Mila er niet meer uit wilt!! Hier denk ik dat buikgriep op komst is, mijn man heeft het zitten sinds vandaag en Valentina heeft ook al diarree..

Petra, leuk zeg van de pretecho!!! Kun je die niet eens op profiel zetten? Uiteindelijk heb ik geen pretecho meer gedaan, we wachten wel tot spruitje er is, het duurt toch niet meer zo lang hé!:-)
Ik slaap nog steeds slecht, maar niet voor het plassen, ik moet gelukkig nog niet eens 1 keer opstaan voor het plassen, maar t'is bij mij de rugpijn wat mijn slaap stoort.

Liesbet, alles ok bij jullie?

Zo ga eens wat op de sofa rusten!

xxxxx

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 14:52
ineke

hey

sandry amai das even schrikken zeg
daar gaan jullie vast nooit meer eten gelukkig is alles in orde met jou en met de baby
rust je maar goed dat je terug wat krachten op doet jullie zijn met 2 nu he.
toch spannend de laatste weken is wel heel snel gegaan vind je ook niet?

petra hoe gaat het bij jullie begint vic ook al volop te praten?
hier gaat het praten echt heel snel ze zegt alles na en onthoud ook heel snel de nieuwe worden klinkt soms wel raar omdat ze de laatste letters meestal niet zegt

groetjes

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 17:23
petra

Jeetje Sandry jullie zijn je vast rot geschrokken !!! Gelukkig ben je aan de beterhand en is alles in orde met ! Je voelt je nog wat zwak waarschijnlijk? Pfff ik heb op onze huwelijksreis een voedselvergiftiging gehad en manmanman dat was echt afzien, ben er een maand van moeten bijkomen, was 6 kg afgevallen toen!
Heeft je man het een beetje gered alleen met Valentina?

Ine wat fijn dat Mila al zo goed kan babbelen en alles nazegt ! Nu moeten jullie vast wel een beetje gaan opletten wat jullie zeggen hé . Bij een kennisje van mij zei de man eens "miljaaaar" en dat kindje vond dat zo'n leuk woordje dat ze dat een half jaar gezegd heeft haha !
Vic praat absoluut nog niet veel nee, een stuk of 5 woordjes. Het interesseert hem ook absoluut niet maar ik probeer me er niet druk in te maken, volgens mijn schoonmoeder was mijn man ook ERG laat met praten dus .

Ik ben de eerste babywas aan het draaien momenteel, de dekentjes en lakentjes enzo ! Wat raar om dat weer te doen! Met de kleertjes wacht ik nog eventjes...

Ik had op een webshop zo'n bordje besteld met "Vic on board" destijds, en nu heb ik er eentje besteld met de naam van ons meisje op . Grappig om haar naam zo op dat bordje te zien staan !

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 15:55
Sandry

Hey meiden,

Hier hebben we ons weer wat herpakt! Allee ik toch!
Valentina heeft hier met 4 dagen griep gezeten en nu heeft ze er nog een felle hoest aan overgehouden.

Ben sinds kort terug van de gyn, ben op controle geweest. Alles prima, moet alleen antibiotica nemen, maar t'is maar en kuur van 1 dag. Heb wat bacterien in mijn urine.., en daarmee zou het dan meteen moeten verdwijnen.

T'is hier in ieder geval vrij druk, een bank hebben we uiteindelijk gekozen, nu zijn we verleden zaterdag onze keuken gaan kiezen in provincie Luxemburg, want we moeten de keuken kiezen bij de bouwfirma en die is dus daar gevestigd. Maar dat is heel erg tegen gevallen, weinig keuze, het stond ons niet aan en plus moesten we het dubbele bijbetalen wat het echt niet waard was. Uiteindelijk een akkoord gevonden dat we onze keuken kopen in een winkel wat wij willen.
Ben blij wanneer dit allemaal achter de rug is, wat stressen allemaal... Dat kan ik nu echt niet gebruiken.

Oh ja, heb vandaag in het ziekenhuis ook de voorkeur van kamer opgegeven, hopen natuurlijk dat die dan vrij is wanneer ik beval. Heb voor de luxe kamer gekozen, we hebben DKV en die betalen dat toch allemaal terug.
Ine, ik had gelezen dat jullie ook dkv hebben, betaald dkv 'alles' terug. Bv. de producten van de baby die je mee naar huis mag nemen, komt dat op jou rekening te staan of dkv... is geen belangrijke vraag hoor, maar nu ik er ben vraag ik het je even!

Voor de rest met iedereen alles goed?

xxx

Link naar deze reactie
Gisteren @ 09:29
petra

Heey iedereen

Sandry ook wij zijn bij DKV via mijn man zijn werk... Ze betalen idd bijna alles terug en ook hier raadden ze aan om voor de luxe kamer te gaan . Over die baby producten ik dacht dat je die gratis meekreeg van het ziekenhuis uit? Maar kan ook zijn dat de verzekering ze heeft betaald...
Jeetje zeg wat een gedoe allemaal met jullie keuken! Gelukkig is het nu in orde, kan me voorstellen dat je die stress nu best kunt missen ja!

Ine en Liesbet alles oké?

Gisterenavond had ik me toch harde buiken! Niet te doen, ze waren erg vervelend en mijn man begon zich al zorgen te maken. Maar na een 10tal waren ze weer weg... Ik meen me te herinneren, dat ik dat bij Vic rond deze tijd ook had.
Volgens mij heeft onze meid zich ook weer gedraaid, voel nu de schopjes rechtsonder. Tijdens de pretecho lag ze al met het koppie naar beneden. Tjah, ze heeft nog tijd he om te draaien. Het rare is dat ik al de hele zwangerschap het gevoel heb dat het een keizersnede gaat worden dit keer. Ik droom er zelfs over 's nachts! Laat ons hopen dat ik me vergis want daar heb ik dus geen zin in!
Vanmiddag komt mijn mama Vic ophalen zodat ik lekker even voor mezelf heb. Ben er wel aan toe eerlijk gezegd, kan ik even bijkomen. Ons ventje is zo druk de laatste dagen, enorm aan het uittesten weer...
De gordijnen voor de babykamer mogen we ook ophalen bij Praxis in het weekend! Fijn! Dan is ongeveer alles klaar denk ik...

Morgen namiddag om 13uur naar de gyn, krijg ook de suikertest en een rondleiding op de kraamafdeling en mijn man gaat lekker mee, hij mag van thuis uit werken in de voormiddag en vermits hij nog massa's overuren heeft kan hij gewoon mee. Gelukkig heeft hij dit al weken op voorhand aangevraagd want het is echt een hectisch boeltje op zijn werk momenteel...

Doeidoei!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:00
ineke

hey

sandry wat fijn dat alles in orde is met jou en de baby
ja verhuizen is weer extra stress erbij he dat kan je nu echt wel missen.
ik dacht dat dkv die producten niet betaald wat ze ook niet betalen is als de papa blijft slapen dat moet je ook zelf betalen.
je hebt ook recht op kraamhulp maar wel via een instantie die samenwerken met dkv dan komt er iemand poetsen en helpen in het huishouden.

petra
ja het begint te korten voor jullie allebei he
ik kan me voorstellen dat het een drukte is ja
ik zie dat hier al met mila je krijgt niet veel gedaan he
vooral als ik eens wil poetsen zij verveelt zich dan en dan is het feest hier maar ja het hoort erbij he.
fijn dat je kamer af is dan kan je de laatste weken gerust doorbrengen

laat je ons weten hoe het geweest is petra?

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]