< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » nog niet zwanger....

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/10/2008 @ 00:32

Online Status Bekijk profiel
aan karen!
oh Karen tis helemaal geen klaagzang hoor! hier bij ons kan je gerust je hart luchten. we zijn er hier voor (en blijven ook) hoelang "praten" we hier al? toch al een hele tijd en het blijft maar doorgaan. steeds weer vinden we dat beetje steun hier bij elkaar!
vooral met Caroline zal je die gevoelens knn delen van je kindje in de buik zo vroeg al verliezen... een leegte die achterblijft... dat brusje voor Tristan zal er uiteindelijk wel komen maar je zal altijd iets blijven missen en je afvragen hoe dit kindje eruit zou hebben gezien, niet? een plaatsje in je hart blijft voor altijd een leeg plekje, dat draag je met je mee. laat dat lege plekje mettertijd een straaltje hoop worden, hoop op nieuw leven dat je op een dag weer zal geven, Karen!

heel veel liefs vanwege Rieteke

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 13:49

Karen,

Ik zie dat je online bent. Een vraagje zou het kunnen dat je in Brussel naar 't school bent geweest?? Jou gezicht staat me niet vreemd.

Groetjes,

Sabrina
Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 14:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Adagio,
Ik ben afkomstig van aalst en ben daar steeds naar school geweest.Het zal dus moeten lukken dat je mij van daar kent.
Het is echt gek,ik word overal gesignaleerd,zal precies ergens een dubbelganger rondlopen hebben...

Trouwens,beter laat dan nooit maar gefeliciteerd met jullie trouw!!!

Rieteke,
Bedankt voor de troostende woordjes.Het doet deugd om te weten dat je er niet alleen voorstaat!
Hoe gaat het met je dochtertje?

Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 14:21

He Karen,

Het zal inderdaad zo zijn. Je lijkt echt op iemand waarmee in de Hogeschool zat. Misschien is het wel uit Aalts dat ik je ken. Ging er vroeger heel regelmatig. Wie weet!!!

Bedankt voor jou gelukwensen

Ik ga dinsdag naar Jette voor die laparoscopie. Sommige mensen zullen mij wel gek verklaren als ik zeg dat ik blij ben dat het bijna zover is. Ik besef dat onder het mes gaan niet leuk is maar dat is toch weer een stapje verder op weg naar onze droom.

Want alles lijkt me zo traag te geen! Niet?

Hou je sterk!

Sabrina
Link naar deze reactie
24/10/2008 @ 14:36

Sabrina,
Ja,wie weet?Waar ging je zoal naartoe in Aalst?

Wat je laparoscopie betreft,ik snap dat je daar naar uitkijkt.Eens je daar de resultaten van hebt,sta je toch weer een stapje dichter bij jullie kindje.Ik ben alvast benieuwd!

Hier gaat de tijd ook maar stapvoets voorbij.Dat wachten vind ik trouwens het moeilijkste van de behandelingen.Ik wil spuiten,puffen,echo's,bloedafnames,bezig zijn....

En hoe bevalt het getrouwd leven je?
Waren jullie al lang samen?
Ik woon ondertussen al 9 jaar samen met mijn vriend.We zijn 12 jaar samen.

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 22:27

met men dochtertje gaat het prima! ze heeft ondertussen al drie tandjes, zit al alleen recht (nog niet lang maar tis een begin) en brabbelt honderduit. tis wel een hyperactief geval... hopelijk verdwijnt dat nog! ben een beetje bang voor ADHD... iemand ervaring mee?

ik ging ook regelmatig naar Aalst, nu nog: shoppen, de markt doen op zaterdag... en vroeger danste ik er (Nieuwerkerken eigenlijk in RPM) en ben er naar school geweest: SAI...

groetjes

Rieteke

Link naar deze reactie
27/10/2008 @ 16:54

He dames,

Dag -1. Morgen is het zover. Eindelijk!!!!

Karen, ik ging vroeger veel winkelen in Aalst en mijn lievelingswinkel was "Peter en de Wolf". Helaas, bestaat die niet meer. Het vriendje van mijn nichtje had in Aalst ook een danscafé.

Mijn ventje ken ik al 4 jaar. Maar we zijn maar sinds 2 jaar een koppel en sinds 24 dagen getrouwd. Wij kennen elkaar vanop het werk, 3jaar geleden werd ik Eric zijn assistente en van het een kwam het ander. Toch was ik niet diegene die de eerste stap zette.

Ik heb al een afspraak bij Dr Blockeel op 05/11 om de laparoscopie te bespreken. Hopelijk mag ik de maand daarop beginnen met de FRET. Ik begrijp je ongeduld heel goed!!! Dat wachten is zo verschrikkelijk.

Tot binnenkort,

Sabrina
Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 10:55
Caroline

Hoi hoi!!

Hier werden we vorige week alledrie geveld door het buikgriepvirus... Ons kleintje was de aansteekster (ik denk dat ze dat van de speeltuin heeft meegebracht vorige week...). Gevolg: mama en papa ook KO natuurlijk, zodat oma voor ons meisje heeft moeten zorgen.. Héhé... Het is me wat... We zijn blij dat we'r vanaf zijn...

Karen, ik begrijp je situatie volledig hoor. Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook nog elke dag aan ons 'sterretje' denk. En zeker wanneer we in de helft van de maand zijn. (Ik was uitgerekend voor half februari, eigenlijk net op mijn ventje zijn verjaardag) Dat zorgt ervoor dat die datum een datum met een dubbel gevoel zal worden... Ieder maand denk ik: "nu zou ik zo ver zijn geweest...". Het is volkomen normaal hoor dat je nog niet goed beseft dat je kindje er niet meer is. Dat heeft bij mij heel lang geduurd. Wat mij betreft denk ik dat ik er voor de rest van mijn leven aan zal denken. Het verlies zal wel wat slijten, maar het gevoel en de gedachte aan het kindje zal er voor altijd zijn... Neem je tijd, zoiets verwerk je niet op 1-2-3.

Caroline

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 20:57

Piep,
Even mijn hoofd boven water steken voor jullie mij vermist opgeven...

Sabrina,
Hoe is het geweest bij Dr.Blockeel? Heb je hem de groeten gedaan?

Ik zit sinds een weekje met twee zieke mannen op mijn kot,snipverkouden.
Toen ik net Tristan zijn temperatuur nam ,had hij 38,6°,koorts dus.Net toen ik dacht dat hij aan de betere hand was.Gelukkig laat hij het niet om te spelen.Mama moet enkel op tijd en stond met de zakdoek achter hem hollen om zijn snotneusje af te kuisen.En leuk dat hij dat vindt!

Voor de rest gaat zijn stappen steeds beter.Kruipen haalt nog steeds de bovenhand ,maar hij begint het toch af en toe practischer te vinden om ergens naartoe te stappen.
Vorig weekend wouden we eens wat wandelen in de stad.Ons meneertje wou niet in zijn koets of gedragen worden.Hij heeft zeker drie kwartier aan een stuk aan onze handen gelopen.

Volgende week komt hier Sint-Maarten op bezoek.Bij jullie waarschijnlijk allemaal ST.Nicklaas?Hij zal weer goed overladen worden met allerlei speelgoed.Ik moet dringend eens wat plaats vrij maken op zijn speelmat.

Ik heb promotie gemaakt op het werk.Toch wel een hele verrassing na mijn afwezigheid de voorbije weken.En wat een verschil met de mentaliteit van mijn vorig werk.
Zelf nu ze op de hoogte zijn van mijn komende behandelingen,bieden ze mij toch een mooie kans waar ik toch wel fier op ben.
Ik zou een bediendecontract krijgen i.p.v. een arbeiderscontract voor de functie van administratief asistent.Dat en de bijhorende loonsverhoging.

I.v.m. mijn komende behandeling.Deze zou van start gaan op de 21° dag van mijn volgende cyclus.Nu is maar de vraag wanneer ik ongesteld zal worden.

Allé,ik denk dat ik jullie bijgebeend heb?!

Grtjs aan de rest van de dames
Karen

Link naar deze reactie
06/11/2008 @ 17:27

He Dames,

Met mij gaat alles goed. Het was een tss schot in de baarmoeder op slechts 30% van de gehele oppervlakte. Oefff. Blockeel heeft de ingreep zelf gedaan en ja hij blijft altijd zichzelf!!! Had ook een afspraak bij hem op 3/11. Die afspraak had ik al 1 maand geleden vastgezet. Goed van mij hé. Anders had ik weer mogen wachten. Nu een maand de pil nemen en dan de FRET. Als dat niet lukt beginnen we in februari met een nieuwe IVF. Dat wachten altijd .

Allé ik zal jullie maar is laten. Mijn ventje is uit vergadering!!! Nu kunnen we eindelijk naar huis. Voor wie het nog niet wist, we werken samen.

xxx

Sabrina
Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 14:05
titi

Hallo dames,

Oei, oei, oei.. ik schaam me dood. Wat is het al veel te lang geleden.
Maar met een kleine spruit in huis is het nog even zoeken hoor.

Alhoewel... momenteel ging er veel tijd naar het bezoek, de babyborrel en tussendoor zijn we een midweek naar center parcs geweest.

De meeste familie is nu op bezoek geweest en ik denk dat dit stilletjes op zijn einde zal lopen.
De babyborrel was super goed. We hebben woensdag 22/10 de babyborrel gedaan omdat mijn ventje in het weekend met zijn restaurant zit. Dus wij dachten iedereen gaat vroeg naar huis want de dag nadien is het werken. Amaai, het was 6u 's morgens tegen dat de laatste vertrokken. Ik was kapot na die dag.
Maandag 27/10 zijn we vertrokken richting Center Parcs in Lommel. Even lekker rustig. Genieten van elkaar en geen kuiswerk, bezoek,...
Het was zalig. Ik zou het onmiddellijk terug doen.

Met Lins gaat het goed. Het is een flinke meid die al ferm gegroeid is en weet hoe ze moet verdikken. Ze meet nu een 54cm en weegt 4.280gr.
Dus daarvan mogen we niet klagen.
Met de voeding loopt het nog steeds wat moeilijk. Ik geef enkel nog borstvoeding tijdens de dag (3-4x) en daarbij krijgt ze nog steeds kunstvoeding. De andere momenten zijn is het ook kunstvoeding maar al 120cc. Dus een ferm hap erbij.

Verder mogen wij niet klagen. Het is een rustige meid die al veel veranderd is. Ze begint al te lachen, met haar mobieltje te spelen en volgt al zeer goed. We mogen fier op haar zijn.

Veel succes voor iedereen met het zwanger worden.

Zo ik ga jullie laten want er laat er zich daar eentje horen.

Vele grtjs

Titi & Lins

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 16:03

Hallo,

Eigenlijk wou ik dit eerst niet posten maar wil het even kwijt.
Ondertussen is het alweer een maand geleden sinds mijn miskraam.Tot nu toe nog geen teken van mijn te bespeuren.
Toch heb ik vorige week donderdag iets raar voorgehad;een heel klein beetje bloedverlies toen ik mij afwreef na een toiletbezoekje,sindsdien niets meer.
Als ik het goed voorheb,maar ik heb mij daar nog niet vaak in vergist,was dit net een week na mijn eisprong.
Jullie voelen al waar ik naartoe wil?
Ik weet dat er heel weinig kans toe is,en dat ik mezelf waarschijnlijk wat wijsmaak maar zou het een innestelingsbloeding kunnen geweest zijn?Ook heb ik weer dezelfde symptomen als bij mijn vorige zwangerschap;pijnlijke steekjes in de omgeving van mijn eierstokken,vermoeidheid en pijnlijke borsten.
Ik ben het zo beu hé,steeds die onzekerheid!Waarom zijn we al niet enkele dagen verder?
Pin ik mij teveel vast aan het gedacht dat ik spontaan zwanger kan worden en is dit wishfull thinking?
In ieder geval ,als ik tegen donderdag nog niet ongesteld ben,ga ik mij toch aan een testje wagen.

Karen

Link naar deze reactie
11/11/2008 @ 22:32

Hallo,
Even laten weten dat ik ongesteld ben.
Natuurlijk ben ik wat teleurgesteld maar langs de andere kant opgelucht omdat ik nu weet waar ik aantoe ben.
1 dec:start Suprefact

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 23:15

ach Karen ik ben net als jij: zo men hoop der op stellen zeker als de regels niet komen... ook hier nog niets! onze "mind" dringt ons die gedachte op van "zou het?" en dan die kleine tekens... zijn we der weer teveel mee bezig? maar we weten al wat we ervoor in de plaats krijgen hé dat is het: zo'n mooie unieke liefde! :-) chance dat we dat al kennen denk ik dan... :-)

Rieteke

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 09:54
lotte

hello dames,

sorry sorry dat ik zo weinig van me laat horen!
ik lees tussendoor wel mee maar tkomt er nooit van om effectief es mailtje te sturen!

Titi,
wat een prachtkindje zeg!
Ge moogt fier zijn!

Caroline,
hoop dat je snel mag zwanger zijn!

rieteke,
kzie dat jouw kindje het ook fantastisch doet he!

karen,
ik denk zeer veel aan je!
Bij mij is het bijna een jaar geleden dat ik MK had en ik vergeet dat nog steeds niet.Denk dat dat iets is wat je altijd meedraagt...
ook al komt er dan een adoptiekindje in mijn geval of een zwangerschap in jouw geval,je draagt dat mee.
Het is zeer normaal dat je betere en mindere dagen hebt, geef gerust toe aan de woede of de tranen; dat is de beste manier om dit een plaatsje te geven!

Wij hier wachten op datum om af te reizen maar dat zal pas voor juni of juli 2009 worden!
We krijgen regelmatig fotokes van onze kapoen!Ik verwacht volgende week weer nieuwe fotokes!

dames, ik vergeet jullie niet hoor, ...
sorry als ik jullie die indruk gaf...

dikke knuffel

lies
Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 10:51
titi

Hey Lies,

Leuk om je nog eens te horen.

Ik heb zopas eens op je profiel gekeken en de traantjes liepen over de wangen. Wat een prachtig kereltje. Je zal waarschijnlijk heel erg verlangen.

Hopelijk is volgende zomer daar snel. Want dit is waarschijnlijk wellastig. Zolang moeten wachten. Wel nieuws en foto's ontvangen maar toch kun je er nog niet aan.

Proficiat meid voor al jullie moed! Met de vele tegenslagen die jullie hebben moeten meemaken hebben jullie toch nog de moed om een kind die geen kans heeft deze een mooie en liefdevolle thuis te geven.
Hij zat met zijn gat in de boter vallen zal ik maar zeggen.

Toedeledoe

titi & Lins

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 12:58
Caroline

Hey iedereen!

Lies, wat een knap ventje!! Amai, ik kan me voorstellen dat het wachten ENORM lang duurt! Maar jullie geduld gaat dubbel en dik beloond worden, als jullie je ventje kunnen gaan halen binnen een paar maanden...

Titi, jouw meisje doet het ook goed hé zeg! Wat een lief snoetje... Geniet er maar van, want ze zijn zo rap groot... Als ik onze meid bezig zie (ze speelt al koken-eten, doet haar babypoppen in bad, zet haar pluche dieren mee aan tafel om te eten, dweilt en poetst de ramen met mama...), dan denk ik soms: "waar is dat kleine baby'tje toch van 18 maanden geleden...??" Wat gaat het snel...

Karen, 't is te begrijpen hé, iedere maand weer die spanning en zeker nu je natuurlijk zwanger bent kunnen worden... Bij mij heeft mijn miskraam eigenlijk het tegenovergestelde teweeggebracht... Ik heb nu echt zo iets van: "och, het zal ons toch geen tweede keer lukken om 'zomaar' zwanger te worden..." Bij mij is de moed sindsdien een beetje in mijn schoenen gezakt en soms denk ik er zelfs aan om nog een jaartje te wachten voor een brusje voor ons Phebe... Ik denk dat ik eigenlijk bang ben om opnieuw hetzelfde te moeten meemaken...

Rieteke, jouw meisje groeit ook als kool hé... Hopen en dat jullie ook opnieuw snel zwanger worden hé!!

Zo, ik ga jullie laten en zo meteen boodschappen doen, want morgen krijgen we vrienden op bezoek voor een etentje...

Tot gauw
Caroline

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]