< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » moeilijk na miskraam

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
moeilijk na miskraam
25/04/2008 @ 19:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Dikke kus n tot snel hopelijk kus Ankepie
En amaai wat waren we gezakt heb nogal moeten zoeken!
Verder geen nieuws, Livia is helemaal genezen en ik ben druk aan t studeren voor openbaar examen op 24/05 spannnend want heb een hele tijd niks gedaan en stond op stoppen, ma 'k mag niet van mijn juf dus bijt ik op mijn tanden om mijn hogere graad te halen.
Tine alles oké ?
Erika ook
Hopelijk tot binnenkort kus Anke

Link naar deze reactie
25/04/2008 @ 20:26

Hey meiden
Sorry maar het is hier zooo druk. Weer veel geberud ook.

Anke,
Goed zo dat Livia genezen is. EN jij ook de draad weer opgepikt? Goed zo meid. Verder doen. De aanhouder wint he?
En verder alles ok? Leuk nu dat je verhuisd bent zeker? En eeum, wij willen foto's he?

tine,
Alles ok daar?

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 20:48
Tine

Hey dames,

Wat gaat het daar een gangetje bij jullie! Hier groot nieuws: Ik heb een nieuwe job! Vanaf nu ben ik vertegenwoordiger, dus de baan op naar de klanten toe. dit houdt wel in dat ik de komende 7 maanden zeker NIET zwanger mag worden want dan zit ik nog in mijn proefperiode. daarna gaan we er echter weer helemaal voor!

Ben echt blij met deze nieuwe wending en met het feit dat ik een Fedor dochtertje heb gekregen van m'n ventje. Onze Fedor had ene keer gedekt en daar waren 8 pupjes van. En het doet me echt deugd dat ik eindelijk terug wat "Fedor" in huis heb! Mijn nieuwe aanwinst heb ik trouwens Henna gedoopt (wat betekent: "geschenk van god" net als Fedor).

Ik krijg nu eindelijk het gevoel dat het ok is om verder te gaan met m'n leven. Hem vergeten doe ik nooit en het blijft moeilijk om aan hem te denken, maar hij leeft toch onder ons en dat troost me enorm!

Dat was weer het ego-gedeelte, nu is't aan jullie! Hoe doet Sky het op school? En Livia intussen weer helemaal de oude! Soigneer die kleintjes van jullie maar!!!!

Véél liefs,
Tine
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 15:44

Piep ahoi. Eens ff ophalen.

Tine,
Hoe gaat het met de nieuwe Job????

Anke,
Alles ok daar?
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 15:47

test?

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 19:37
Anke

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier zijnwe weer;
alles dik inorde, Livia is al 9 maanden super é en ze kan al lopen nog superder
Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 22:47
Anke

hey hey,
k geraak ff ni ingelogd vreemd!
'k heb vandaag Livia voor de eerste bijna een hele dag uitgeleend aan een vriendin van mij, heb hier thuis goed kunnen doorwerken (kuisen 't was nodig) ma 'k was hel blij dat ik ze terug had
En ik heb vandaag ook een nieuwe buggy gekocht ne bugaboo gecko tis een ouder model ma praktisch en handig en ligt en wendbaar, er zit ook nog een draagwieg bij dus super handig voor als er toch een 2de kindje komt!
Voila da was ht weer
Tine hopelijk loopt alles op wieltjes op je nieuwe job
Groetjees
Anke
Link naar deze reactie
03/07/2008 @ 15:42

hey,
'k dacht dat ik het niet meer moeilijk had met mijn miskramn maar nu die stomme 13de der aan komt ist weer om zeep hoe dichter hoe slechtr ik me voel, k zou ieder moment wel willen janken!
tis zoiets raar, ik fixeer mij daar echt niet op en het niet dat ik er elke dag aan loop te denken tis net alsof er rond deze periode er ergens iets in onbewust in gang word gezet
tis soms echt KLOTE des te meer omdat er hier een geweldeige kleine meid rondloopt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
16/07/2008 @ 21:08

tis bijna gentse feesten

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 16:56

Anke,
Is normaal meid. Telkens die datum eraan komt is het ff slikken.
bij mij nu zelfs nog (na 12jaar). Het slijt wel wat. maar vergeten doe je het nooit.
Bijna gentse feesten. Nog nooit naartoe geweest. wel al vaak eens van plan geweest. is het ook overdag de moeite?
En met kindjes goed te doen?
Misschien kunnen we eens afspreken he????

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 14:27
tine

Hey Hey,

Wat fijn dat jullie er weer zijn!!!
Nieuwe job is niet doorgegaan want mijn baas heeft een tegenvoorstel gedaan en nu moet ik mijn leuke collega's niet achterlaten!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb den 18de vrij goed verteerd. 't was héél druk op't werk en hij is gelukkig voorbij gevlogen...
Ondertussen is ons Enki bevallen van 5 gezonde pupjes en die zijn intussen al 11 weken oud. Ons Dora is ook rond en gezond dus da's ook weer aftellen geblazen.

Van ons uit: groot nieuws, nog geen baby'tje, maar we gaan wel trouwen op 09/09/09.. Dus da's ook iets om naar uit te kijken!!

Afspreken lijkt me wel eens leuk! Ben benieuwd naar de personen die schuil gaan achter deze berichtjes

Liefs,
Tine
Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 21:08

OH super de max!!! TROUWEN das mega mooi nieuws, sorry dat ik niet eerder reageerde maar gentse feesten zijn hier druk we wonen er middenin, weinig slaap en rust!
Oh Tine ben echt blij voor jullie

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 13:23

Nog een beetje over mezelf.
Ik ben de feesten redelijk goed doorgekomen, want sinds 2006 zijn ze eigenlijk een beetje hel geworden, de week ervoor slaat mijn maag al helemaal toe, maar dit jaar ben in 2 keer 's avonds geweest en ik ben zelf naar Els de Schepper geweest! Da was een mega emo overwinning want ik had in 2006 kaartje voor haar zaalshow en ben der dus niet geraakt, maar nu dus wel en t was LEUK
Raar toch hoe een miskraam lang zijn sporen nalaat. Ook al denk jer niet bewust aan en ben je er niet mee bezig.
Voor de rest heb ik verleden week een mail verzonden naar mijn juf dat ze niet meer op kan rekenen vanaf vogend schooljaar, kan haar nukken en wispelturig karakter echt niet meer hebben, al werd mij dat verweten ik heb het er niet meer voor over om te staan schreien bij vreemde omdat madam dan vind dat ik niet kan zingen maar op mijn opbaar examen heb ik lekker wel een 82 gehaald; Ach tis haar verlies, zij is een uur kwijt en ne hogere graad. Mijn goesting om te zingen was echt wel weg, maar k ga wel privé les blijven volgen alléén al omdat een te gekke prénatale oefening is
Want,.... oktober/november gaan we der weer voor
Mijn klein monster verdiend een broertje of zusje want t ga en heel erg verwend ding worden hihihi
toedeloe want ons madam is wakker

Link naar deze reactie
19/09/2008 @ 13:50

Livia is 1 JAAR
Eind oktober starten voor mini nr 2
Toedeloe
Groetjes Anke en jarige Livia

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:45
tine

Hey,

een beetje laat, maar toch nog gelukkige verjaardag voor zowel Livia als Sky. Wat worden ze snel groot!!!!

Hier nog steeds kalmpjes aan, hoewel we stilletjesaan overwegen om stappen te ondernemen om alles wat te stimuleren... we zien wel...

Héél veel liefs en hopelijk gaat alles goed met jullie

x Tine
Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:34

Hey Tine,
Wat leuk je nog eens te lezen....!!!!!!!!
Kom je weer actief meedoen???, missen je.

Alles goed? En stappen ondernemen? In de zin van naar de gyne gaan? Of hebben jullie die stap al genomen?

Anke,
Hey meid. aLles ok? Hihi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]