< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » vraagje aan icsi'ers

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/05/2008 @ 14:35
mel0477

Online Status Stuur bericht
Beste Leen,

Wat leuk dat je al 16 weken zwanger bent en dat alles goed gaat!Vanaf nu kunnen de eerste bewegingen inderdaad te voelen zijn. Bij Victor voelde ik ze redelijk snel, bij Louise duurde het toch wat langer (ik denk rond de 20 weken).
Weet je al welk geslacht jullie kindje zal hebben?
Allemaal heel spannend.
Met mij gaat het nu goed. Een goeie week geleden was dat toch even anders.
Eind april heb ik een eerste curretage gekregen om het stukje placenta weg te nemen. Tijdens de operatie heb ik een bloeding gekregen waardoor men de operatie is moeten stoppen en het stukje placenta dus ook niet weg was. Ook kort na de operatie heb ik nog een bloeding gekregen waardoor ik een extra nacht in het ziekenhuis moest blijven. De gynaecoloog legde mij uit dat het stukje nog enorm doorbloed is en dat het daardoor is dat ze het niet wegkregen.
Ze hebben mij enkele dagen later een inspuiting gegeven zodat het stukje kon afsterven. Helaas heb ik een week na de inspuiting terug een zware bloeding gekregen waardoor ik via de spoedgevallen terug in het ziekenhuis terecht ben gekomen.
De gynaecoloog stelde voor om opnieuw een curretage te doen. Hij vertelde mij er ook bij dat hij de baarmoeder zou moeten wegnemen als ik bleef bloeden.
Gelukkig is die 2de curretage goed verlopen en heb ik nu al meer dan een week geen bloedingen meer gehad!
Eind deze maand nog eens op controle en begin juni al terug aan de slag op het werk!
Leen, dit probleem is zeer zeldzaam. Dus, geen paniek het zal jou wel niet overkomen!
Geniet nog van je dikke buik!
Groetjes, Sofie

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:05
Leen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Sofie,

Al even geleden, maar amaai, wat een verhaal...

HChance dat de bloedingen ondertussen (hopelijk) dateren van 3 weken geleden, en dat de 2° curretage dus wel een succes was en hopelijk weer helemaal de oude !

Hier genieten we wel, maar toch nog steeds schrik voor iets onverwachts hé, al heb ik momenteel weinig tijd om me daar druk in te maken, gezien de drukke weken !

Tot de volgende !
LeeN

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]