Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2008 @ 13:23 Greet | nu voel ik me op en top ik moet 4 dec naar de gyn dat is het einde van deze cyclus en dan moeten ze iets kunnen zien voor de rest een kleine crisis in mijn huwelijk door de verbouwingen de ramen waren gisteren geleverd nu blijkt de grootste raam niet zoals wij dat mondeling hadden afgesproken mijne vent in alle staten ik al wat minder daar ik een voorstel had gedaan waar ik wel mee kon leven mijnevent gisteren avond nog een zwaarder voorstel aan den aannemer waar den aannemer niet mee akkoord gaat en dus deze morgen geen ramen meer die geplaats worden stilleggen van de wef ikke deze morgen natuurlijk heel kwaad omdat hij meer wilde aftroggelen van den aannemer dat eigenlijk vond ik te veel was dus hij moest het oplossen van mij natuurlijk heb ik het uiteindelijk kunnen doen ramen worden verder afgewerkt en aangepast ik krijg extra rolluiken en nog eens een korting van 300 euro op de offerte prijs en ik moet eerlijk toegeven dat ik liever de optie met rolluiken opteer met het raam dat we origineel hadden besteld zaten er geen rolluiken in en dat aan een zuidkant met een raam van 4meter op 2.5 meter ??? Dus ikke tevreden maar mijne man niet en mijne werf gaat morgen wel verder in alle glorie man man man wat een stress toestanden !! ale tot kijk |
| Gisteren @ 21:32 Dwotsje ![]() | vandaag gewerkt, morgen werken en dan weekend!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

gezocht - gestopt sept '06 - 2de kindje