< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » Je zelf voor de gek houden

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
Je zelf voor de gek houden
18/11/2008 @ 21:38

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Net een smsje gehad van westerhoutje en ze is vanmiddag bevallen van een ZOON!!
Hij heet Levi!!!
Voor de rest stond er niets bij dus nog effe afwachten!!!
Oo heerlijk westerhoutje ben benieuwd naar je verhaal!!
Doe rustig aan meis!!

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 21:50
Dais

Ohhh een jongen wat leuk!

Gefeliciteerd Westerhoutje, super. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Liefs en dikke kus

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 22:12
pien

Westerhoutje, wij leven allemaal wel zo mee....... Hoop dat alles goed is gegaan . . . Dat alles goed is met jou en Levi

Wil je alvast wel feliciteren als dat mag!

An, zo'n "konijnenhok lijkt mij ook zo heerlijk. Lekker fris neusje, lekker rustig! Ja, ik vind het jammer dat zij dat bij ons op het kdv niet hebben. Gelukkig slaapt Maarten nu ook goed op het kdv. Dus ik vind het iets makkelijker om hem weg te brengen. Alleen gaat het nog niet lekker op mijn werk. Vanmorgen zei ik tegen de leidsters dat ik het liefst met de groepsleidsters van de creche zou willen ruilen. Heerlijk de hele dag knuffelen en zorgen voor al die kleintjes...

Ik hoop snel iets meer te horen van Westerhoutje

Gr Pien

Link naar deze reactie
Gisteren @ 07:17
Wendy

Online Status Stuur bericht
wat heerlijk! als ze eraan heeft gedacht om dieltje te smsen dan is vast alles wel in orde! een knul erbij hier op het forum. ze krijgen de overhand haha

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:50

Erg he maar ik ben zo benieuwd naar westerhoutje en haar verhaal!!!
Hopelijk is alles mee gevallen en mag ze vandaag alweer met haar knul naar huis!!!
Maar laat ze eerst alles maar eens goed nakijken zodat ze met een gerust hart weg kunnen gaan!!!
Westerhoutje,zelfs mijn moeder belde gisteren avond nog of ik al wat van jou gehoord had,lief he!!!
Iedereen hier leeft met jullie gezin mee!!!

Ga straks de klossen halen om mijn bed omhoog te gooien,word wel eens tijd dacht ik zo!!
Moet je daarvoor betalen want je hoord hier zoveel verschillende verhalen erover.
Hoe is het trouwens verlopen voor de dames die bevallen zijn met de kraamzorg??
Ik zie er best tegen op,vooral vanwegen dat er een vreemde in me huis loopt maar de hulp lijkt me wel ideaal dus beetje dubbel!!

Zoals jullie zien hebben we internet dus ben nu weer lekker veel hierzo,hihihi!!
Ga gelijk even mijn profiel bijwerken,kijken of het ook lukt me foto's.

Dag meiden

Link naar deze reactie
Gisteren @ 13:34

Proficiat westerhoutje met je kleine Levi, hopelijk is alles vlot gegaan en is alles ok met je kleine man!
Hopelijk krijgen we snel nieuws!!!

Link naar deze reactie
Gisteren @ 15:32
An

Online Status Bekijk profiel
Jipppieeeee!!!!!!!! GEFELICITEERD Westerhoutje!!!!! En wat fijn dat je Dieltje even hebt gsmst, zodat we snel op de hoogte zijn van dit blijde nieuws! Ik hoop dat het toch een stevige knul is en jullie gauw naar huis mogen!!! Wat fijn. Ben toch zo blij voor jullie

Pien, het schijnt dat je die konijnenhokjes zelf ook kunt maken. Staat ergens op een website. Zal het wel even opzoeken, Ik heb mijn vriend (nog) niet zover gekregen, maar het is inderdaad wel heerlijk slapen voor ze. Vervelend dat het op je werk niet zo goed loopt. Wat is er precies aan de hand? Ik merk dat ik erg moet ''inkomen''. Het lukt ook allemaal nog niet zo. Ben lang met vanalles bezig en ben ook alles kwijt. Verder interesseert het me ook zo weinig. Wel jammer op zich....

Dieltje, voor die klossen hoef je niet te betalen. Je moet wel even opletten of jullie bed ook op van die kleine pootjes staat. Dan heb je namelijk meer nodig dan vier. (Zelf nooit aan gedacht, moest toen dus weer terug om nog een setje op te halen) Ik keek ook wat op tegen de kraamhulp. De hele dag een vreemde in je huis enzo.... Maar.... toen ze wegging moest ik huilen. Zo fijn was het om iemand in huis te hebben die je een beetje kan vertellen hoe alles werkt en moet. Ook voor de borstvoeding is het fijn. Ze helpen je goed met aanleggen en blijven er eerst de hele voeding bij om te zien hoe het gaat, En ze maken fruithapjes, doen de was, stofzuigen, Ideaal hoor!!!
Zo spannend dat jullie binnenkort ook komt!!! Leuk zeg!!!

xxx An

Link naar deze reactie
Gisteren @ 18:40
maartje

WEsterhoutje, Gefeliciteerd met jullie zoon Levi. Leuke naam
Hopelijk is alles goed gegaan.

Ben benieuwd naar je verhaal. Doe eerst maar rustig aan.

gr Maartje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]