Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/07/2008 @ 17:19 Judith1981 ![]() | Als je dat zou willen checken, graag Bianca! Alvast bedankt! ![]() |
| 18/07/2008 @ 18:50 Bianca | hallo, ik heb net gekeken in onze documentatie en dit is het adres en telefoonnummer: europ assistance uk haywards heath europ assistance ltd sussex house / perrymount road west sussex rh 16 1dn united kingdom tel1 : +44 (1444) 44 28 00 h24 medical departme tel2 : +44 (1444) 44 29 00 h24 technical depart gsm1 : +44 (1444) 41 19 99 central switchboard ik ben niet zeker of zij dezelfde voorwaarden hebben als wij, maar je kan altijd eens navragen (best via "central switchboard" want de andere telefoonnummers zijn voor de bijstand zelf en niet voor het afsluiten van contracten, succes, bianca |
| 30/07/2008 @ 13:44 Mieke | zwangeren in Duitsland? Hallo, Per toeval kwam ik op dit forum terecht. Ik woon in Duitsland en ben pril zwanger. Zijn er nog mensen die zwanger zijn en in Duitsland wonen? Het lijkt me leuk af en toe te babbelen ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger in het buitenland?

...want ik verlang toch stiekem om terug naar belgië te gaan. Zeker nu de kindjes er zijn en zoveel vrienden en familie van mij net een kindje gekregen hebben of een babytje verwachten, t'is zo spijtig om dat allemaal te missen...langs de andere kant zal ik Tanzania heel erg missen, maar het blijft altijd een heel speciaal plekje in mijn hart hebben, en we kunnen er natuurlijk altijd terug op vakantie gaan!

) na Matthias.. nog vier weken later nog eens en dan ben ik toch maar met de minipil begonnen (laten meebrengen uit België door mijn ouders, in Mexico wilden ze me alleen een spiraaltje geven en dat wou ik absoluut niet). In januari ben ik dan weer gestopt met de minipil en zo'n zeven weken later had ik opnieuw m'n regels en sindsdien heel regelmatig na 28/29 dagen. Maar we wilden wachten tot alles hier in België weer in orde was (ik was volledig uitgeschreven en moet nu eerst een wachttijd door voor ziekteverzekering en vb. ook ouderschapsverlof), en dus waren de voorbije dagen onze eerste echte klus-dagen
. Ik durf er nog niet echt op te hopen want ik geef toch nog altijd veel bv, Matthias blijft een echte mamamelk-fanaat, dus ik vrees dat we wat geduld zullen moeten hebben, ook al zou ik al lang weer zwanger willen zijn..