Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/11/2008 @ 12:22 | Ksenia, wat spannend meid, en altijd maar weer die onzekerheid, nee bij mij doen ze geen bloedonderzoek hoe groot waren de grootste? gelukkig heb je nog tijd, hopelijk zullen ook die kleinere nog groeien, jij moet ook vaak voor een FM he? is het wel bij jou in de buurt? ik moet er namelijk best wel voor reizen, ik ga morgen ook weer, en van die test snap ik ook helemaal niks, vandaag nog wel een tweede lijntje maar toch een stuk lichter, dus gisteren was vals positief, zulke dingen kom je nooit achter als je geen FMs hebt, maar het kan dus wel![]() Nu maar hopen voor ons beiden! 2 broedkippetjes |
| 09/11/2008 @ 16:40 | Hoi, hoi, Ksenia, hoe is het gegaan? Bij mij vanmorgen goed, was er eentje al 24mm geworden in z'n korte tijd, dus was ook mijn ovutest van vrijdag geen vals positief! ik heb gelijk de pregnyl gekregen, en morgenvroeg de insiminatie! Nu maar hopen dat mijn eitje niet eerder springt want zelf denk ik dat dat toch vandaag gaat gebeuren.hopelijk wacht ie nog effe!Groetjes Beele. ![]() |
| 10/11/2008 @ 13:54 | Hoi ksenia, dat klinkt toch niet slecht wat aantal betreft! Die kleinere kunnen inmiddels ook al zijn door geschoten! Ik duim voor je Ik heb vanmorgen de insiminatie gehad, stelde eigenlijk niet echt veel voor, alleen even een gemene steek bij het inbrengen, nu wordt het dus 14 dagen geduld hebben, en afwachten ![]() Ik kom hier nog wel kijken hoe het met jou verder gaat ![]() |
| 12/11/2008 @ 09:45 | Hoi ksenia, ik was wel benieuwd hoe het met je gaat? Heb je de punctie inmiddels gehad? Ik denk aan je |
| 12/11/2008 @ 15:46 | Ksenia, 22 !!!!!!! Niet te geloven zeg ![]() Er zullen vast een paar mooie bij zitten, en nu maar hopen op een mooie bevruchting en dan terug plaatsing, wanneer zal dit ongeveer zijn? Ik ga hier super hard voor jou duimen |
| 13/11/2008 @ 07:49 Ksenia ![]() | beste nefertiti, veel veel sterkte ! |
| 13/11/2008 @ 09:13 | Nefertiti, ook hier namens mij heel veel sterkte meid ![]() |
| 16/11/2008 @ 09:16 | Ksenia, hoe gaat het met je? Wanneer hoor je hoe de bevruchting is gegaan, en is de terug plaatsing, ik denk aan je! voor mij nog een weekje geduld, heb me de afgelopen dagen niet goed gevoeld!eerst dacht ik dat het raak zou kunnen zijn, nu twijfel ik enorm, heb overal gelezen dat je veel klachten van de pregnyl kunt krijgen die op een zwangerschap lijken Wat duren die wachtweken toch lang, nog een week te gaan! Groetjes van een ongeduldige Beele ![]() |
| 18/11/2008 @ 13:50 | Hoi allemaal! Ja Ksenia, ik had al gereageerd maar hier nog een keertje! Meid heel veel succes, hoeveel kans maak je trouwens op een drieling ![]() Nou maar hopen dat er minstens eentje goed innestelt ![]() Ik ben nog steeds in verwarring, zondags waren mijn klachtjes verdwenen, dus ik dacht dat de pregnyl wel uit mijn lichaam was. maar gisteren begonnen ze weer, nu is het dus maar afwachten waar het van komt!as zondag mag ik testen maar heb geen geduld tot die tijd. Je wachten duurt dan lang! Groetjes Beele. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger worden na je 40ste
hoe groot waren de grootste? gelukkig heb je nog tijd, hopelijk zullen ook die kleinere nog groeien, jij moet ook vaak voor een FM he? is het wel bij jou in de buurt? ik moet er namelijk best wel voor reizen, ik ga morgen ook weer, en van die test snap ik ook helemaal niks, vandaag nog wel een tweede lijntje maar toch een stuk lichter, dus gisteren was vals positief, zulke dingen kom je nooit achter als je geen FMs hebt, maar het kan dus wel

van jouw eitjes!! Nu maar hopen dat morgen alles goed verloopt! 

eicellen! hebben ze geprikt. Totaal onverwacht voor mij. De laatste echo heeft de gyn ongeveer 12 geteld, maar toch vele kleintejs.
.
!