< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Zwanger worden na je 40ste

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Zwanger worden na je 40ste
08/11/2008 @ 12:22

Online Status
Ksenia, wat spannend meid, en altijd maar weer die onzekerheid, nee bij mij doen ze geen bloedonderzoekhoe groot waren de grootste? gelukkig heb je nog tijd, hopelijk zullen ook die kleinere nog groeien, jij moet ook vaak voor een FM he? is het wel bij jou in de buurt? ik moet er namelijk best wel voor reizen, ik ga morgen ook weer, en van die test snap ik ook helemaal niks, vandaag nog wel een tweede lijntje maar toch een stuk lichter, dus gisteren was vals positief, zulke dingen kom je nooit achter als je geen FMs hebt, maar het kan dus wel
Nu maar hopen voor ons beiden!
2 broedkippetjes
Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 16:40

Online Status
Hoi, hoi,

Ksenia, hoe is het gegaan?

Bij mij vanmorgen goed, was er eentje al 24mm geworden in z'n korte tijd, dus was ook mijn ovutest van vrijdag geen vals positief!
ik heb gelijk de pregnyl gekregen, en morgenvroeg de insiminatie!
Nu maar hopen dat mijn eitje niet eerder springtwant zelf denk ik dat dat toch vandaag gaat gebeuren.hopelijk wacht ie nog effe!

Groetjes Beele.
Link naar deze reactie
09/11/2008 @ 17:06
Ksenia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Amaai beele, wat een snelheid van jouw eitjes!! Nu maar hopen dat morgen alles goed verloopt!

Deze morgen had ik 3de FM: 2 eitjes zijn al 19 mm en dan nog 2 à 3 tussen de 12 en 17 mm. Nu juist heb ik telefoon van Jette gekregen: vanavond nog hormonen spuiten en morgenvroeg bloedafname. Waarschijnlijk zal ik morgenavond pregnyl spuiten.

Groetjes en veel succes morgen
Ksenia

Link naar deze reactie
10/11/2008 @ 13:54

Online Status
Hoi ksenia, dat klinkt toch niet slecht wat aantal betreft!
Die kleinere kunnen inmiddels ook al zijn door geschoten!
Ik duim voor jeen dan 36 uur na de pregnyl de eicel punctie?

Ik heb vanmorgen de insiminatie gehad, stelde eigenlijk niet echt veel voor, alleen even een gemene steek bij het inbrengen, nu wordt het dus 14 dagen geduld hebben, en afwachten

Ik kom hier nog wel kijken hoe het met jou verder gaat
Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 09:45

Online Status
Hoi ksenia, ik was wel benieuwd hoe het met je gaat?
Heb je de punctie inmiddels gehad?
Ik denk aan je
Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 14:52
Ksenia

Haloo dames,

We zijn terug van Jette: 22 eicellen! hebben ze geprikt. Totaal onverwacht voor mij. De laatste echo heeft de gyn ongeveer 12 geteld, maar toch vele kleintejs.
Natuurlijk van die 22 zijn er veel die onrijp zijn, maar toch: er moet toch minimut één goeie tussen zitten denk ik.

Ik heb veel last van mijn buik. Nu ga ik rusten.
Da-da

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 15:46

Online Status
Ksenia, 22 !!!!!!!
Niet te geloven zeg
Er zullen vast een paar mooie bij zitten, en nu maar hopen op een mooie bevruchting en dan terug plaatsing, wanneer zal dit ongeveer zijn?
Ik ga hier super hard voor jou duimen
Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 06:41
nefertiti

Succes Beele en Ksenia.
Ik zal hier even weinig zijn, mijn vader is zaterdag overleden en ik heb even mijn hoofd niet naar forums staan. We hebben wel deze maand meer geknuffeld dan anders en ik hoop van harte dat dat goed nieuws brengt, datkunnen we nu wel gebruiken.

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 07:49
Ksenia

beste nefertiti, veel veel sterkte!

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 09:13

Online Status
Nefertiti, ook hier namens mij heel veel sterkte meid
Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 09:16

Online Status
Ksenia, hoe gaat het met je?
Wanneer hoor je hoe de bevruchting is gegaan, en is de terug plaatsing, ik denk aan je!

voor mij nog een weekje geduld, heb me de afgelopen dagen niet goed gevoeld!eerst dacht ik dat het raak zou kunnen zijn, nu twijfel ik enorm, heb overal gelezen dat je veel klachten van de pregnyl kunt krijgen die op een zwangerschap lijken
Wat duren die wachtweken toch lang, nog een week te gaan!

Groetjes van een ongeduldige Beele
Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 09:49
Ksenia

Hallo dames,

beele, je hebt mij indd gevonden bij de IVF's-vrouwen. Het is heel lief dat je ook duimt! Voor jou is nog enkele dagen: Voel je al iets? Ik heb veel "symptomen" door de Pregnyl. En nu hoop ik dat ze niet verdwijnen. Van 22 eicellen hebben we 3 beste gekregen. Het moet ooit lukken hé.

nefertiti, hoe gaat het met jou? Je hebt nu zware periode. Veel veel sterkte

Ksenia

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 13:50

Online Status
Hoi allemaal!

Ja Ksenia, ik had al gereageerd maar hier nog een keertje!
Meid heel veel succes, hoeveel kans maak je trouwens op een drieling
Nou maar hopen dat er minstens eentje goed innestelt
Ik ben nog steeds in verwarring, zondags waren mijn klachtjes verdwenen, dus ik dacht dat de pregnyl wel uit mijn lichaam was. maar gisteren begonnen ze weer, nu is het dus maar afwachten waar het van komt!as zondag mag ik testen maar heb geen geduld tot die tijd.
Je wachten duurt dan lang!

Groetjes Beele.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]