hey iedereen,
Af en toe geraak ik eens boven aan de pc, altijd handig om een beetje contact te hebben met de buitenwereld.
Lieze, veel sterkte daar in jullie familie hé!
Sophie, leuk nog eens van je te horen. Amai al wel goed afgevallen hé! Hopelijk lukt je het om het zo'n beetje op peil te houden (da is iets wat mij nooit goed lukte)
Wendy, niet meteen denken aan die pms signalen. Ook met die tekens ... wil maar zeggen, datgene wat je voelt, is niet altijd datgene wat er is.
Lukaatje, dat weet ik niet. Ik nam altijd alles tegelijk, gyn vond dat beter. Of je de bijwerkingen kan verminderen, ... lijkt me gek.
Viki, dat aftellen naar die echo is ook ellendig hé. Hoe dichter het bij komt, hoe meer nerveus ik werd. Mijn gyn had het ook wel door, heb dus geregeld mogen terug komen.
Snuitje, idd niet te snel testen, pas na 14 dagen heb je écht een duidelijk beeld. Sommigen laten vroeger testen toe, maar pas zekerheid heb je na de 14 dagen en dan nog ... .
Hier blijf ik nog tot de 25ste juli rusten, zo veel mogelijk plat liggen. Onze dochter is wel wat bijgegroeid, maar zit nog steeds onder de onderste curve. Dus rust is noodzakelijk, anders krijgen we een wel héél klein kindje. Verder blijven de harde buiken ook gaan, soms heel erg, soms bijna niet, maar daar moest ik me niet te veel meer van aantrekken. Als ik twijfel mag ik steeds bellen of langs gaan. En verder licht ze ook nog in stuit. Daar geven ze nog tot week 34 om te draaien, anders wordt het wel erg onwaarschijnlijk en dan krijgen we een keizersnede. Op zich niet erg hoor, maar hopelijk is te tegen de volgende echo al wel wat bijgegroeid, anders zal het wel ff heel zwaar worden na die keizersnede. die beiden; couveuse + keizersnede, wil ik liever niet samen hé.
Straks begin ik hier aan de suikerbonen, de naam is eindelijk gekozen. Heb een stempel gemaakt om op elk doosje te zetten, dus ben ik wel ff bezig. Verder is het hele huis, na onze verbouwingen eindelijk opgeruimd. Na onze vakantie komt de kast, bed, ... en kan ik met het wassen van alle kleedjes beginnen ... hopelijk kan ik dat zelf doen, anders moet ik hier al mensen inlichten ...
Allé, ik ga ne keer in den douche stappen se ...
Tot later !!!
Gwen