Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/11/2008 @ 21:52 hope ![]() | Hallo sylvia Flink van Jasper, niet geweend! En hoeveel weegt/meet ie nu? Een weekje vakantie, zo leuk! Ga je iets speciaals doen of een paar daagjes weg of zo? Wij hebben ook weer verlend weekend, maandag is facultatieve vrije dag, disdag feestdag en woensdag werk ik niet dus 5 daagjes rust! We hebben niets speciaals gepland, zaterdagavond eten met vrienden, zondag komt mn papa op bezoek en voor de rest veel luieren.. Normandie was echt super, een van de leukste vakanties met Pablo erbij. We logeerden in een chambre d'hôte (http://www.quatre-etoiles.net) met savonds table d'hôte, we waren de eneige gasten en zaten savonds van een copieus menu te genieten aan het haardvuur in een prachtige salon terwijl ons ventje boven rustig lag te slapen, het was zalig romantisch.. ![]() Ine ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Net zwanger en 30+

). Een beetje zoals bij jullie zeker. Peter moet ook een kleine chirurgische ingreep ondergaan, dus dat uitrusten komt van pas. 

) maar dat lost zichzelf wel op, binnen een jaartje kijken we weer verder.. ik maak me er ook niet druk of zo in. Ik denk wel dat de zwangerscahp en die eerste wekenroes (zoals jij zegt) met je eerste erbij ook al veel zwaarder is, je hebt nog altijd eentje meer waar je mee moet rekening houden.