< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » starten met ivf of icsi begin 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
starten met ivf of icsi begin 2007
14/11/2008 @ 08:22
naatje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Eefken, ...nog 2 dagen en dan weer van start!

Leen, hoe gaat het met jou en jullie meiske?

Watervrouw, nog anderhalve maand en dan kan jij ook al weer beginnen...schiet nu al weer aardig op

Babs,meis dikke voor jou!

Saske, houden de meiden je lekker bezig?

veerle, alles weer helemaal oke met Elise?

Bij mij overheerst ineens angst ipv spanning...sinds gister heb ik echt het gevoel dat de pregnyl uit mijn lichaam is. Mijn zwangere gevoel is helemaal weg en ik heb zelfs het gevoel dat mijn er aan zitten te komen. Maandag is mijn NOD en ik ben bang dat ik voor die tijd al ongi ben en dat ik de testdag dus helemaal niet ga redden...

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 10:16
Eefken

Hey Naatje, Ik wilde je alvast een dikke knuffel geven want die laatste dagen zijn idd het angstigste hé. Eens alle hormonen uit je lichaam geraken, slaagt ons verstand precies dicht hé ... angst komt te voorschijn. Maar gelukkig wil dat niet altijd iets zeggen hé meid! Er zijn genoeg verhalen te lezen van vrouwen die er van overtuigd waren dat het niks ging worden die toch een positieve test hadden hé. Dus laat je nog even niet kisten door die angst. Hang on zou ik zo zeggen ... en uiteraard wordt er hier weer fanatiek geduimd hoor.

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 11:19
naatje

Ik kom net van de huisarts, ik heb een kaakholteonsteking
Ik had al het hele weekend flink hoofdpijn en vanmorgen kon ik bijna niet meer bukken toen ik uit bed kwam. Ook mijn boterham eten deed zeer aan mijn kaken.
Ik verwachte al dat ik medicijnen zou krijgen en omdat het mijn NOD is toch maar voor de zekerheid een testje gedaan....NEGATIEF helaas
De huisarts vertelde dat hij anders ook voor de zekerheid een testje had gedaan en bij twijfel geen kuurtje had durven voorschrijven, maar nu dus wel helaas...daar zit ik dan met mijn negatieve test, mijn kuurtje en mijn neusspray te wachten tot mijn arriveren...bha ik heb het even helemaal gehad en moet er even niet aan denken dat ik woensdag jarig ben

[Laatst gewijzigd door naatje - 17/11/2008 @ 11:20] - Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 11:35
Eefken

Naatje ...

Link naar deze reactie
Gisteren @ 11:37
Kathleen

Naantje, Ik las dat je je maar triest voelt maar toch nen gelukkige verjaardag!!!!

Eefken, hoe lukt het daar?

Watervrouw, babs en de anderen

Leen, hoe gaat het daar met de kleine meid?

Veerle, en hoe is het met jou?

het is weer even geleden.
Het was serieus druk de voorbije periode. Tenzin had in het begin van de maand een serieuze verkoudheid. Nu vorige week de 3 dagen koorts. Hij was er echt ellendig van, tot wel 40.1 graden. En na de koorts nu de uitslag. Het zijn weer geweldige nachten geweest. Nu moet hij weer wat afkicken van al die aandacht. Tenzin zit ook in sprongetjes tijd en is ook hangerig. Kan soms wel eens lastig zijn. Voelt zich alleen goed in mamas armen maar ja, dat is nogal moeilijk, hé. Ik was in het begin van de maand naar kind en gezin geweest en hij weegt nu 9890 g en meet 77.5 cm. Zijn spuitjes van een jaar heb ik uitgesteld daar hij toen verkouden was.

Kathleen

Link naar deze reactie
Gisteren @ 19:35
watervrouw

@ Naatje... van hieruit een hele dikke .

Link naar deze reactie
Vandaag @ 09:47
naatje

Mijn verjaardag zit er weer op. Het was allemaal heel erg dubbel, kaakholteonsteking, een negatieve test en later op de dag ook nog eens hevig ongesteld, diep teleurgesteld en verdrietig zijn en toch een feestje vieren. Maar goed ik heb mijn happy face opgezet en een paar wijntjes achter over gegooid, dat mocht ik nu wel. Ik lachte wel, maar was niet gelukkig
Maar vandaag is er weer iets veranderd...nog steeds ziek, en teleurgesteld, maar ook weer heel strijdvaardig...Heel gek, gister zag ik ik het allemaal niet meer zitten en vandaag zie ik weer een doel...vandaag is cd 2 onze 2e IUI cyclus! Morgen mag ik al weer beginnen met de gonal-f en 1 dec heb ik de 1e fm al weer!...en met een met een beetje geluk, zal dit een hele mooie kerst gaan worden...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]