< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
01/10/2008 @ 22:27
Luna

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Pfff Inge...Ik herken je gevoel helaas meid...Bijj mij liep ook niet alles van een lije dakje...Heel veel stekte met alle tegenslag meid!!

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 00:04
jenny

Inge, Sterkte meissie............
Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 20:10
Bloem

hier naar ronde 3. Heb trouwens een hele hevige menstruatie met flink wat buikpijn. dat had ik vorige keer ook al. Gek want mijn menstruatie was na mijn eerste curretage volgens mij niet goed. Toen altijd maar heel weing,bruin en nu dus voor de tweede keer echt rood en veel. Raar!!
veel liefs en sterkte aan inge en jenny!

en veel liefs en groetjes aan de mama's
Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 14:27
Aiko

Online Status Bekijk profiel
Ohh meiden, ik heb het al veel gezegd, maar doe het toch nog eens. Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel prijs is hoor. Ik gun het jullie echt.
En Stefke, terug gaan werken zal inderdaad aanpassen zijn. Ik ben gisteren vrijwillig naar een belangrijke vergadering geweest op't werk. En ik moet zeggen, ben blij dat ik nog even thuis ben. Moet pas in februari gaan werken. Maar ik had nooit kunnen vermoeden dat ik zo'n moederkloek zou zijn. Ik geef mijn zoontje niet graag uit handen dus is hij gisteren mee gaan vergaderen gelukkig was dit geen probleem.
Hier gaat het ondertussen super goed. Hij is een vrolijk ventje en als hij wakker is lacht hij continu. Ook is hij zijn stem aan het uittesten. Van kraaien tot roepen tot vreemde klanken uitbrengen met de bijhorende snoetjes erbij. Ik ben dan elke keer weer vertederd
Het verlies van mijn grootmoeder weegt wel zwaar. Ik hoop dat ze van hierboven mee kan volgen en ziet hoe goed Quentin het doet.
Musje ik heb je site eens doornomen, knap hoor meid hoe je alles kan verwoorden en beschrijven. Het moet niet gemakkelijk voor je zijn maar ik heb respect voor hoe jullie als gezin met alles omgaan

Groetjes,

Aiko

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]