Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/11/2008 @ 15:55 | Hi anne, en hoe gaat het met je?? al wat beter?? Als ik vragen mag wat voor werk doe je??, en kan dat wel met je rug?? Maar ik ben toch maar even vanochtend naar de ha geweest en hij zegt dat het niet mijn bekken zijn maar echt mijn spieren in mijn onderrug die overbelast zijn... en niet door de zwangerschap komt nu moet ik oefeningen doen en zo min mogelijk tillen al gaat dat naturlijk moeilijk met mijn zoontje... Hoe is het voor de rest met iedereen? En maartje heb nog je een test gedaan?? chantal |
| 16/11/2008 @ 19:41 maartje | Hallo, Hallo! Test gedaan en deze was helaas negatief {cry}}.... boehoe....maar het rare is, ben ook nog niet geworden...![]() Ondertussen wel naar de gynea geweest. prolactine was gedaald van 1125 naar 193, dat was dan wel weer leuk nieuws. En omdat ik wel erg veel last heb van bijwerkingen (de dag na hjet pilletje heb ik het gevoel of ik een kater heb) mag ik naar 1 pilletje in de week in plaats van 2x in de week 1 pilletje! Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren. We gaan deze ronde wel progesteron testen, de 21 en de 28 cyclus dag om te kijken of er al wel een eisprong plaatsvindt. Zo niet, dan stappen we over op clomyd!! (haha, dat rijmt! past wel in deze tijd van het jaar) Sterkte met jullie ruggen, alle 2!! Groeten, Maart |
| 18/11/2008 @ 10:08 | hi maartje, heb je onderhand alweer getest of zijn de langsgekomen?? Toen bij mijn prolactine waarde goed was duurde het de 1e keer (nadat ik mijn spiraaltje eruit heb laten halen) ook 6 wkn. voordat de kwam....Ja ik had dat ook de dag nadat ik het pilletje had ingenomen ik voelde me echt beroerd en eng.. en eindelijk had ik genoeg aan een half pilletje in de week dus toen ging het opzich wel Met mijn rug gaat het gelukkig wat beter probeer zo min mogelijk te tillen en mijn vriend die dweilt voor me enzo. dus dat helpt wel een hoop gelukkig ![]() Hoe is het verder met de rest?? Ik moet over een week naar de gyn. voor controle ben zo blij als het zover is zit zo lang tussen altijd weer een bevestiging als je het hartje hebt horen kloppen .Gister was ik helemaal niet meer misselijk ik maarja vandaag toch weer wel en ben ook grieperig en verkouden dus helpt ook niet mee...maar gaat wel weer over.Nou spreek jullie snel weer chantal |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

prolactinoom, maar nog geen kinderwens

chantal
geworden...

.
maarja vandaag toch weer wel en ben ook grieperig en verkouden dus helpt ook niet mee...maar gaat wel weer over.
chantal