Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/08/2008 @ 12:40 Helga | hallo Hey meiden, viel me opeens in dat het al heel lang geleden is, dat ik hier ben geweest. moet ook zeggen, dat ik maar heel weinig tijd heb om te computeren haha. ik hoop dat het met iedereen heel goed gaat en alle kleintjes!!! heb even vluchtig gelezen dat Leander zijn doopfeest heeft gehad. dat is toch wel heel bijzonder he. ja en dan die slapeloze nachten. hoor om mij heen, dat veel kindjes, die tandjes krijgen, zulke nachten hebben. Bij Roos nog geen tandjes in zicht en de nachten gaan nog goed. verder genieten jullie geloof ik nog erg na van de ontmoeting. is toch ook wat he. waar internet al niet goed voor is, zo mooi. hier gaat het super. Roos is al 8,5 maand en het gaat zo mega hard. ze kruipt achteruit, swingt tegenwoordig op de muziek en zingt mee op haar manier. sinds een paar dagen weet ze dat ze zich kan optrekken aan de box spijlen. ze laat dan steeds 1 handje los en grijpt zich dan vlug weer vast voordat ze om kan vallen. op het kinderdagverblijf wil ze niet meer in de babyhoek. ze krijst dan alles bij elkaar tot ze haar weer tussen de grotere kindjes zetten. dan is het goed haha jaja tis een meiske met een eigen willetje. ik zit vaak met tranen in mijn ogen te kijken wat ze weer allemaal doet. ze leren zo snel.... ik geniet nu met volle teugen van het moederschap. de start vond ik zwaar, maar het wordt nu steeds gemakkelijker en leuker. over twee weekjes gana we op vakantie naar de belgische kust. daar kijken we enorm naar uit. even lekker met zijn 3tjes genieten! nou heel veel liefs voor allemaal! H |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

miskraam bij eerste zwangerschap