< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » tweede icsi samen steunen

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
tweede icsi samen steunen
12/11/2008 @ 19:05

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag meisjes,

Inti,
Ik hoop dat je al een verlossend telefoontje hebt gekregen?
Maar als gyn al een vruchtzakje ziet, dan ziet dat er toch veel belovend uit hé!
Ik blijf voor je duimen meid, hou je maar op je gemak!
Ivm bij Lieke gaan hé, als je gemakkelijk tot in dendermonde geraakt, wil ik je daar komen oppikken ook en je dan mee voeren, ik denk dat je dat misschien beter ziet zitten?

Lieke,
Zondag zou voor mij gepast hebben, maar ik vind 16u nogal laat, eer ik dan terug thuis ben, moet ook aan mijn kindjes denken!
Ik weet niet wanneer Kaatje kon of dat nu donderdag en vrijdag is of volgende week? Ik vermoed dat het volgende week is!
Ik zou super graag komen hoor meisje, wil er niet te lang meer mee wachten en als het haalbaar zou zijn, zou ik graag de kindjes meebrengen, maar vrees er voor dat da ni gemakkelijk zal zijn!
Hoe is t met Jana?
Heeft ze nog koorts?
Bij mij zeiden dat er pas vanaf 38 van koorts geproken wordt.
Heb daarstraks ons Jenna ook een suppoke gegeven, ze was verdacht rustig en sliep veel, ze had 38, maar nu ziet ze der alweer veel beter uit!

Kaatje,
Hoe is t met de dikke buik?
Lukt het nog een beetje?
En is alles al klaar?
Begint te korten hé!

Carolleke,
Hoe is t met u dik buikje?
Wanneer moet je naar de gyn?
Ben es benieuwd wat het bij jou gaat worden!

Hier voor de rest alles ok, druk druk druk!
Maar super leuk want de kindjes beginnen vanalles te leren nu, ze gaan echt goe vooruit!
Allé ga jullie laten want er is eentje aan t zagen...
Honger denk ik!

Liefs Saske

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 19:49
Inti

Online Status Stuur bericht
Ze zijn me gewoon vergeten bellen. Ik heb zelf nog een paar keer geprobeerd maar kreeg enkel antwoordapp.

Snappen die dat daar dan niet dat ik hier in de zenuwen zit voor het resultaat????

Inti

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 20:13

Online Status Bekijk profiel
Inti, zo vervelend!
Er zal niets anders opzitten dan morgen bellen.
Maar probeer te denken: geen nieuws goed nieuws... ik weet het het is een magere troost.

Saske, goed nieuws. De oom en tante hebben deze avond afgebeld voor zondag. Dus heel de namiddag is vrij.
Ik hoop dat het dan toch lukt om te komen!

Gelukkig heeft Jana geen echte koorts gedaan.
idd huisarts zei ook dat je maar van koorts kan spreken vanaf 38.2 bij baby's.

Lieke

Link naar deze reactie
12/11/2008 @ 21:44

Inti,
Hebben ze jou dan niet meer gebeld?
Ik heb da ook eens voor gehad, was voor mijn pregnyl te spuiten, ik belde wel altijd zelf, begon van 3u te bellen en kreeg dan wel iemand te pakken, maar die dag moest ik werken, kon ni constant bellen, toen ze mij om 6u ook ni gebeld hadden, belde ik zelf ook terug en was ook antwoordapparaat, heb toen naar verpleegeenheid gebeld en daar zeiden ze mij dat het super druk was en dat ze daar ni naar huis gingen voor dat ze alle mensen gebeld hadden van wie er die dag bloed geprikt was of een echo genomen was en inderdaad een half uurtje nadien belde ze mij zelf op!
Maar vind het wel straf als ze je dan niks laten weten hebben!
Morgen zelf bellen zou ik zeggen!
Liefs Saske

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 08:22
Kaatje

Maar allé zeg, ik denk dat ik dat ook eens voorgehad heb als ik mij niet vergis.
Heb inderdaad dan zelf gebeld als het tegen 16h aankwam. Mn zei toen dat ze het zo druk hadden, maar als je dan inderdaad niets meer hoorde van hen ... grrr

We duimen hier mee voor goed nieuws hé straks!

Kaatje

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 12:43
Inti

hcg is meer dan verdubbeld op drie dagen tijd van 229 naar 1560.
Kan nu beginnen geloven dat het deze keer toch goed zit.

Inti

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 13:44
Kaatje

super he wendy!!!

Link naar deze reactie
13/11/2008 @ 17:40

fantastisch Inti!!

Link naar deze reactie
14/11/2008 @ 09:48
C

Dag meisjes,

heb even moeten bijlezen. En wat zie ik, Inti is zwanger! Proficiat hoor, ben echt superblij voor je. Je hebt wel wat spanningen moeten doorstaan maar het is nu toch goed nieuws dat je gekregen hebt. Joepie, de een na de ander. Tof hé!

Bij mij is het superdruk! En nu zeker tot het einde van het jaar... wordt gewoon een beetje hectisch. Had vorige week van die krampen in mijn onderbuik. Heb toen naar de gyn gebeld met de vraag of dat normaal was. Hij zei dat dat helemaal niet normaal was en dat ik wat kalmer aan moest doen want dat ik nu wel zwanger ben hé! Dus probeer ik in het weekend wel wat te rusten en plat te liggen, helpt wel. Ik ga vanavond terug naar de gyn, joepie! Hopelijk ziet hij goed wat het is! Grrrrr! Een foto heb ik nog niet kunnen nemen. Heb het apparaat wel al opgeladen...
Dus zal ik jullie het nog niet kunnen vertellen want moet eerst een foto nemen en jullie opsturen!
Ik zal niet kunnen meegaan met jullie naar Lieke (als jullie nu direct willen gaan) want we hebben wel elk weekend iets en dit tem de feesten. En in de week werk ik natuurlijk. En ik snap Kaatje dat je nog zeker wilt gaan vooraleer je bevalt. is normaal. Ik hoop dat ik jullie allemaal terugzie bij het volgende bezoekje dan.
Lieke, ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt. Stuur alvast maar foto's door van Jana als je er hebt. Al wat gewoon zo met zijn drietjes in huis?
Saske, ik hoop dat de koorts al wat gedaald is bij Jenna. En ik stuur je volgende week mijn foto door.
Kaatje, voor jou begint het serieus in te korten, whoaaa ik zou toch wat nerveus zijn... Ik gok op een bij jou.
Dikke kus aan jullie allemaal en nog een keer een dikke proficiat aan Inti!
C

Link naar deze reactie
15/11/2008 @ 22:15

Lieke,
Ik ben het aan het regelen om vrijdag te komen!
Ik zal wel de kindjes moeten meebrengen en omdat ik het alleen ni zie zitten, zou ik vragen aan een vriendin om me te vergezellen, is dat een probleem voor jou?
Ni erg hoor als je t ni ziet zitten!
Hoe lang zou ik er op rijden?
Zou het goed zijn voor jou als ik kort na de middag langs kom, zou dan ongeveer een uurtje blijven en dan rond een uur of 3 terug vertrekken.
Om zeker niet in de file te staan, want dat zou ni uitkomen terwijl de kindjes in de auto zitten hé!
Is het zo wat een gemakkelijke baan?

Kaatje tegen hoe laat zou jij gaan?

Groetjes Saske

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 09:56
Inti

Lieke,

Ik had graag meegekomen maar moet van de gyn zoveel mogelijk platte rust nemen omdat ik bloedverlies heb.
Ik wil echt heel graag dat deze zwangerschap wel goed blijft gaan dus ga ik dat doen ook.
Maar eens alles goed is wil ik wel eens afkomen hoor.

Groetjes,

Inti

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 16:27

Hoi,

Saske, fijn dat de kindjes zullen mee zijn. Geen probleem hoor dat je vriendin meekomt.
Duur van de rit? Ik denk dat we er toch wel een uurt op gereden hebben hoor toen we naar jou kwamen. Heb je gps? Anders stuur ik je wel een wegbeschrijving vanaf bv. Roeselare.

Kaatje, lukt het voor jou ook?

Inti, ik begrijp het hoor, zou zelf ook zover niet durven gegaan hebben toen ik nog maar net zwanger was. Verzorg jezelf maar goed en doe alleen dingen waarbij je je goed voelt. We zullen elkaar later zeker en vast wel eens ontmoeten!

Carol, je zit bijna al in de helft van je zwangerschap. Verschoot daar wel even van toen ik je banner zag. Jéé wat gaat de tijd snel.
Heb altijd gehoord dat je dat merkt als je kinderen hebt en inderdaad hoor. Ik zie nu ook al dat mijn kleine meisje al niet meer dat 'borelingske' is van 6 weken geleden. Ze weegt nu reeds 3980 gram en meet 52.5 cm!

Geniet nog van jullie zondag!
Tot een beetje later,
Lieke

Link naar deze reactie
16/11/2008 @ 21:40

Lieke,

Bedankt dat mijn vriendin mag mee komen, t is een lief meisje hoor, je zal het wel meteen zien!
Ik zou de kindjes op de middag nog eten geven thuis en dan vertrekken, dus zouden we rond half 2, 2 u vermoed ik bij jou zijn!
Is dat ok?
Ik ga de gps van dave zijn ma vragen, anders zou ik het niet zien zitten met de auto te komen!
Is da weg wat te doen tijdens de week?
Mijn vriendin moet om 17u terug zijn voor haar dochtertje!
Ik kijk er naar uit zenne om je dochtertje te zien en ook om jou weer te zien!
Ik hoop dat Kaatje haar ventje verlof kan krijgen, zou haar ook graag nog eens zien voordat ze bevalt!
Heb je nog iets speciaals nodig voor t kindje?
Of heb je liever centjes?
Laat mij maar iets weten hé, dan ben ik zeker dat het je kan dienen!

Liefs Saske
Jill en Jenna

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 15:55

Hoi,

ben blij dat het zal lukken Saske.
Ik denk niet dat er file zal zijn hoor naar hier op dat uur!
Hopelijk lukt het nu ook nog voor Kaatje, hé.
Laat je nog iets weten?
Jullie hoeven niets speciaals mee te brengen hoor, jullie bezoekje verheugd me al heel erg!!

Ga jullie moeten laten, want er is er ééntje dat honger begint te krijgen! Alvast tot vrijdag!

Lieke

Link naar deze reactie
17/11/2008 @ 22:20
Kaatje

Hey dag meisjes,

Sorry dat ik er nie bij kan zijn vrijdag Lieke maar zoals ik je al sms'te, mn ventje kan geen congé meer krijgen voor vrijdag.
Moet je altijd redelijk rap mee zijn voor die dagen, ma- en vrijdagen zijn nogal populair in de fabriek...
Ging het eerst nog overwegen om alleen te komen, maar aan de andere kant als ik daar in Staden iets zou krijgen ... ist wel beetje ver om naar alleen naar huis te gaan hé.
kVind het wel jammer want had graag je babytje gezien.

Deze avond zijn we nog bij de gyné geweest. Wel lang moeten wachten want blijkbaar had de gyné een bevalling gehad.
Nu ja, zoiets kan je nie kwalijk nemen hé
Met ons petitje gaat het goed, weegt al 3.200gr en ligt nog met hoofdje naar beneden, alleen is het nog niet ingedaald en had infeite al zo moeten zijn.
Ik moet binnen 2 weken terug (01/12) en dan zullen we verder zien. Het kan nog zegt gyné. Dus we gaan duimen hé. kWou er gelijk nie op verder gaan met dat hij ook niets zei, dus wie weet wordt het toch nog keizersnede, kweet het nie...

Saske: hoe gaat het met Jill en Jenna?

Lieke: geef Jana een dikke knuffel van mij. Oh ja, had net vlug nog even op je lijstje op internet gepiept, maar kzag dat er slechts 2 dingen mee over waren. Hebben jullie babyrekening?

Inti: en meid, kan je het al beetje geloven? Doe het maar rustig aan hé. Wanneer terug naar dokter?

Carol: en hoe gaat het met jouw buikje meid? Heb je nu al foto van je buikje?

dikke x
Kaatje

Link naar deze reactie
18/11/2008 @ 08:06
Inti

Denk dat ik terug miskraam aan het krijgen ben.
Sinds gisterenavond ineens helder rood bloedverlies en krampen. Heb tot 4u vannacht wakker gelegen van de pijn.
Deze morgen nog steeds bloedverlies.
Ga vandaag niet naar de gyn omdat ik morgen toch een afspraak heb om 13u en als het effecties mis aan het gaan is kunnen ze toch niets doen.
Voel me zo rottig.

Sorry voor mijn ego berichtje.

Inti

Link naar deze reactie
Gisteren @ 00:48

Dag meisjes,

Inti,
Ik hoop dat je goed nieuws gekregen hebt bij de gyn, dat het toch allemaal nog de goeie kant uitgaat!
Ik blijf voor je duimen meid!

Carolleke,
Bedankt voor je foto hé meisje!
Ben reuze benieuwd naar wat het wordt...
Mijn gokje
Hoe was het bij de gyn?
Alles ok?
Vergeet me niet toe te voegen aan je lijstje om een geboortekaartje te sturen hé!

Kaatje,
Ik vind het jammer hoor dak je nemeer ga zien voor je bevalt...
Maar begrijp het wel zenne...
Dacht er ook nog aan dat ik een paar dagen voor ik bevallen ben, bij een collega ging, was ni zover, maar stel je maar es voor dat je water breekt, dan sta je daar hé...
Ik hoop dat petitje snel in daalt, dat je natuurlijk kan bevallen!

Lieke,
Zie het zitten ze om te komen!
Zal misschien onderweg een smsje sturen, als we er bijna zijn, das misschien beter voor jou, dan kan je je voorbereiden op onze komst hé

Hier gaat het voor de rest allemaal (terug) goed...
Ben vorige week wat ziek geweest, van donderdag op vrijdag serieus moeten overgeven, was net of ik was terug zwanger, heb de ganse nacht liggen woelen van t ziek zijn en ook t gedacht dak terug zwanger zou zijn, begrijp me niet verkeerd hé, zou gewoon nog veel te vroeg zijn om nu terug zwanger te worden...
Vrijdag was het al wat beter, maar s avond begon ons Jilleke haar eten over te geven, eerst als ze nog op was, daarna in haar bedje, ze heeft dan bij mij geslapen in t grote bed, papa op de zetel, was zo zonde, wou haar ni alleen laten voor t geval ze nog moest, maar ze heeft rustig geslapen en niet meer overgegeven, de volgende morgen stonden we op, hing de papa toch wel niet boven de pot zeker, moet wel zeggen dat die er serieus van gehad heeft, mijn mama had het zaterdag, mijn zus en haar kindje gisteren, t gaat hier dus wel rond, gelukkig is ons Jenna gespaard gebleven!
Dus Lieke, ni bang zijn hoor, we zijn genezen, mocht er toch nog iets opduiken, dan laat ik je t zeker weten!
Jill en Jenna zijn al 2 flinke meisjes, Jenna is bij iedereen content, zolang je maar met haar bezig bent is t goed, Jill is een mama's kindje, ondervind al een paar weken, als ik haar aan iemand anders geef, dat ze al vrij snel begint te wenen en als ik haar dan uiteindelijk terug neem, dan komt ze weer tot rust, vind wel een beetje jammer want wil niet dat ze éénhandig wordt, maar vind het zo lief dat ze haar mama niet kan missen!
Is misschien mijn fout een beetje, want Jenna is t favorietje bij iedereen, staat altijd op haar benen, lacht naar iedereen, terwijl Jill eerder rustig is, van in t begin kon die zo op je borst liggen slapen, zo knus, jenna deed dat nooit, jill is een knuffelaarke en daar profiteer ik dan van hé...
Jenna durft s nachts terug wakker te worden, gelukkig is het met haar tut te geven beter en valt ze in slaap, wil haar niet terug gewoon maken van ze eten te geven, want dan zit ik er elke nacht mee...
t Is echt wel een deugniet zenne, als t haar ni aanstaat begint ze zo te roepen, ni wenen, maar roepen op een zagerige toon en als je dan tot bij haar gaat dan ligt ze zo met een big smile naar je te lachen, is echt ni te doen!
Allé was weer een verslagje...

Ga es slapen!

Lieke,
Wanneer moet jij naar jette met jana?

Liefs Saske

Link naar deze reactie
Gisteren @ 14:18
Inti

Pff, weer een enorme opluchting. Alles zag er nog goed uit.
Maar volgens mijn gyn heb ik toch wel een lichte overstimulatie gehad en dat zou de soms wel hevige buikpijn verklaren.
Het lichte bloedverlies komt volgens haar van het 2de embryootje dat wordt afgestoten.

Nu is het aftellen naar volgende week vrijdag voor de echo in Jette en hopelijk een kloppend hartje.

Inti

Link naar deze reactie
Gisteren @ 20:11

Hey,

Oh Inti, ik ben zo blij voor je dat alles toch nog goed gaat.
Ik hoop dat je binnenkort toch zorgeloos zal kunnen genieten van je zwangerschap. Nu ja, helemaal zorgeloos kan niemand genieten denk ik. Ik weet datik ook steeds met een klein hartje naar de gyn ging, ook al voelde ik me goed.

Kaatje, nog niet panikeren hoor. Bij mij was Jana ook nog niet ingedaald op de laatste controle. Volgens mij moet dat pas de dag voor de bevalling gebeurd zijn. De gyn zei ook dat 2/3 van de zwangere vrouwen die binnenomen voor de bevalling en waaarvan het kindje nog niet is ingedaald nog natuurlijk kunnen bevallen.
Het is nu echt wel aan het inkorten he. En je weet wat ze zeggen / de laatste maand kan de laatste dag zijn!

zal jullie moeten laten, Jana zit op de arm en is momenteel een beetje aan het wrikken. berichtje met één hand getypt, dus sorry voor eventuele schrijffouten...

Link naar deze reactie
Vandaag @ 08:54
C

Dag meisjes,

Eventjes rap bijgelezen.
Inti, ben ook opgelucht voor je dat alles ok is. Hopelijk kan je nu van een mooie zwangerschap genieten.

Ik ben vrijdag naar de gyn geweest en alles was ok. Hij kon toch wel weer niet met zekerheid zien of het een meisje of een jongen was...
Dus nog even de suspens erin houden tot 2/12 want dan heb ik een speciale echo. Ons elfje wilt zijn geslacht echt niet prijsgeven.
Babytje is 20 cm en bewoog zeer goed. Was weer zo ontroerd toen ik naar de monitor keek. Snif. Voel ook al precies luchtbelletjes die ontploffen.

Dikke kus aan Lieke, Jana, Saske, Jill en Jenna en Kaatje en co!
Kaatje denk aan je hoor zo de laatste weken!
C

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]