Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/11/2008 @ 12:49 Neela | Hoi Nanz, Fleur heeft vannacht om 4u ook een huilserenade gegeven. Ik denk dat er een weer een tandje zit aan te komen. Ze zevert veel (en krijgt rode plekken onder haar lip), heeft rode wangen en ze weent s nachts.... Ze heeft nog geen enkele kies. Mja, wij zijn eigelijk altijd bezig met zwanger worden. Ik pak al 4 jaar geen voorbehoedsmiddelen, dus het kan. Natuurlijk hangt alles af van 't klussen op de juiste tijd hé. De ene dag wil ik weer gaan voor hulp van buitenaf, de andere dag denk ik, ach t'is fijn zo met Fleur, we zien wel... Ben er dus nog niet helemaal uit. Fleur helpt ook met het afwasmachine, ramen wassen, auto poetsen.... ze vindt die warme spons en dat zeepsop geweldig. Ook handig dat ze het tv kaske komt brengen als ik 't vraag ..... jaja grote kindjes hebben heeft ook zo zijn voordelen.... Binnen 5 jaar zal ik dat kaske wel niet meer krijgen !! Zo, ik ga nog wat verder surfen, ben ah kijken voor een andere hospitalisatieverzekering. groetjes Neela |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wie is er bevallen in AZ Diest?

maar het had wel een beetje trager mogen gaan hoor, ik zie ze al naar school gaan.