< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » ~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
~~~~uitgerekend in november 07~~~~~~
Gisteren @ 22:49
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
massx: hihi, had dat inderdaad beter gezegd. domme ik toch ! wanneer krijg ik nu nog een keer zo'n mooie kans ? we hebben namelijk niet veel echt ruzie. is 2e keer in 2 jaar. natuurlijk wel es frustraties ofzo, maar koelt allemaal zonder blazen.

abke: tja, wie weet, na de zomervakantie met ons afval-clubje. je doet toch ook mee hé? en dan met een slanke lijn opnieuw zwanger worden, is je lichaam wat hersteld van de mk + kan je met een gezond gewicht de nieuwe zwangerschap starten. zijn jullie nu al opnieuw bezig, of even een ronde overslaan? ik herinner me dat je er zelf nog niet helemaal uit was toen je net van de gyn kwam ... ?

ga zo slapen, hoop dat hij niet meteen achterna komt. wil echt graag even alleen zijn, maar hij blijkbaar niet.

Link naar deze reactie
Gisteren @ 22:59
ABke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Delphine: van de gyn moeten we nog wachten tot de volgende keer m'n regels doorkomen.. Zelf weet ik idd nog niet wat ik wil ivm met zwanger worden. Terug Nuvaring is echt tegen m'n gevoel in, dus daar beginnen we zeker niet terug mee.
Ik lees echt heel veel verhalen van cyclussen na een mk die gewoon helemaal ontregeld zijn, dus we wachten nu gewoon af.
Momenteel laten we het gewoon z'n beloop gaan.

Enja afvallen... ik probeer hoor, maar moet vooral proberen terug water te drinken, zou al een groot verschil maken!

Hier ook slapen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]