[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2007 @ 10:24 Lies | Hoi allemaal, Onze zoon van 2 slaapt, omdat er weldra een broertje of zusje voor hem erbij komt, sinds enkele dagen zonder slaapzak in zijn nieuwe, grote bed. Het slapen gaat echt heel goed (beter dan verwacht) maar we moeten hem 's nachts verschillende keren opnieuw gaan toedekken omdat hij zo woelig is en al zijn dekentjes eraf gooit. Hij wordt dan telkens wakker van de kou. Iemand hier tips of een oplossing voor ? Alvast bedankt. |
| 05/04/2007 @ 10:26 lies | Mijn dochtertje van 2.5 slaapt al een hele tijd in het grote bed, met slaapzak en donsdeken. Ik zie geen probleem in de slaapzak. Ze wroet er ook op los, maar met slaapzak is dat toch een pak minder. Wel ligt ze de laatste tijd, nu het weer een beetje warmer is, vaak te zweten. |
| 05/04/2007 @ 11:43 Vera | Hoi, Ook bij ons een klein probleempje in het grote bed. Ons zoontje (bijna 2) slaapt sinds een dikke week in zijn nieuwe, grote bed. We hebben ook geprobeerd om hem zonder slaapzak (dus enkel een donsdeken) te laten slapen maar ik denk dat we hiervan terug moeten komen. We moeten 's nachts verschillende keren opstaan omdat hij voortdurend ligt te woelen en we hem dus telkens, zonder dekens, helemaal bovenaan dwarsliggend tegen de plank terugvinden. Misschien dat een slaapzak dit probleem toch voor een stuk kan oplossen ??? Vera |
| 05/04/2007 @ 13:38 Emi | Hier zijn we sinds een paar weken van de slaapzak af, en hij is nu ruim 2.5 jaar oud. Hij slaapt al een tijd in een groot bed en dan was dat gewoon met eenzomerslaapzak en onder een dekbed. We hebben nu ook het probleem van onder de dekens vandaan kruipen en dus afkoelen. Enige wat wij doen is hem weer toedekken als we gaan slapen en als hij 's nachts wakker wordt ook weer. Ze weten wat zelf te doen, dus als ze er last van hebben zullen ze er zelf weer onder kruipen. Over een paar weekjes wordt het ook weer warmer en dan is het minder koud als ze boven het dekbed liggen. Zie trouwens weinig gevaarlijks aan een slaapzak in een groot bed, hier was mijn zoon net zo snel met slaapzak als zonder, ook de trap op (niet af). Dus dat was voor mij geen reden om te stoppen met de slaapzak (had ik trouwens wel kunnen willen, hij stond er op zijn slaapzak aan te hebben, en gaf nu ook zelf aan deze niet meer aan te willen, zou niet weten waarom ik hem dat moest afnemen). |
| 05/04/2007 @ 13:52 anje@work | Hoi IN het bed is het niet gevaarlijk met een slaapzak, maar UIT het bed wel hihi. Bij ons zijn ze niet 'getraind' om met een slaapzak te lopen, we doen hem pas boven aan bij het slapengaan. Ralf heeft het nog wel eens geprobeerd maar er ligt laminaat boven en daar glijden ze op uit, vandaar. Anje |
| 11/04/2007 @ 21:28 Astrid ![]() | HIer ook laminaat, maar hij schuifelt prima in zijn slaapzak ;-) |
[Reageer]

in het grote bed