[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/04/2007 @ 11:40 Mier | zijn er nog meer mensen die onder behandeling zijn in de beginfase in nijmegen? |
| 03/04/2007 @ 10:23 Mier | helemaal niemand?ook niemand die begonnen is met iui en waarbij dit niet gelukt is en nu in ifv of isci zit |
| 03/04/2007 @ 10:32 laissa ![]() | Hoi Op dit moment zit ik in mijn tweede ronde IUI en mag bloedprikken op 10 april en dan weet ik ook meer. Dus als je vragen hebt vuur ze maar af! groetjes laissa |
| 03/04/2007 @ 10:43 Mier | hoi, zit je in radbout? |
| 03/04/2007 @ 20:51 laissa ![]() | Hoi Mier Neen meid, ik zit in Genk bij Dr Ombelet (Belgie) groetjes, Laissa |
| 10/04/2007 @ 20:05 Sanne | Hallo Mier, Ik zit in het Radboud. En wij zouden ook beginnen met onze eerste keer IUI, alleen is er nu een cyste tussendoor gekomen dus eerst kreeg ik 10 dagen provera en dat heeft niks geholpen en nu hebben ze me 1 cyclus aan de pil gezet. Dus ik kan tot nu toe nog niet veel vertellen, alleen dat ik al de spullen al in huis heb en ik moet nog een spuit instructie krijgen, dus hoop dat ik over ongeveer 25 dagen ook mag beginnen. Hoe bevalt het jou in het Radboud? Ik vind het heel groot, ik zat eerst in het maasziekenhuis in boxmeer, maar ben overgestapt. groetjes, Sanne |
[Reageer]

beginfase IUI in nijmegen wie ook?