Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/05/2007 @ 19:48 | Hallo Bibi-tje ,Hier ben ik weer. Gelukkig heb ik de curettage overleefd (zo voel ik dat toch een beetje). Omdat ik als eerste van het middaguur gepland stond, hoefde ik niet zolang te wachten. 11.30u. in het ziekenhuis en om 13.15u. in de operatiekamer. Om 15.15u. was ik weer op de kamer van de dagbehandeling. Donderdag moet ik terug voor bloedprikken en vrijdag voor een gesprek met de gyneacoloog die mij 'geholpen' heeft. Eerst dacht ik dat een weekje niet zolang zou duren, maar daar ben ik gisteren al op terug gekomen. Ik heb geen buikpijn of bloedverlies meer na de curettage gehad, zou dat dan wel goed zijn? vraag je jezelf dan af. Wie weet hoe de molacellen uit je lichaam verdwijnen, merk je daar iets van in de trant van bloedverlies of gaat dat anders? Groetjes Céline |
| 07/05/2007 @ 16:25 | Hoi Bibi-tje, Moet je nu een tweede curettage? Was de eerste niet goed gedaan dan? Veel succes, ik zal voor je duimen. Groetjes CeVi |
| 12/05/2007 @ 13:57 | Hoi Bibi-tje, Hopelijk gaat het inderdaad nu wel goed en ben je van die vervelende dingen af. Ik zal voor je duimen! Ik ben gisteren naar het ziekenhuis geweest, daar bleek mijn HCG gedaald te zijn van 340 naar 3.2. Eindelijk weer eens wat positiever nieuws. Nu moet ik woensdag (elke week)weer prikken. De gyneacoloog wil zeker onder de 2 gaan zitten, maar het liefst op 0! Ben benieuwd of dit nog lang gaat duren. Daarna als hij eenmaal op 0 staat, elke maand (6 maanden lang) opnieuw prikken en wachten op de uitslag. Groetjes CeVi |
| 11/09/2008 @ 10:55 | mola zwangerschap Ben helemaal nieuw op deze site, maar ik heb ondertussen al drie gezonde kindjes en we hadden beslist om voor een vierde te gaan. amper 2 maand nadat ik gestopt was met de pil was het zover, mijn geluk kon niet op. Een positieve test! Na mijn bezoek aan de gyn. was mijn euforie al heel wat minder. Naast mijn vruchtje zag hij nog drie andere "gaten". Een bloedprik en volgende week nog eens terugkomen. Heb ondertussen al de nodige tranen gelaten en wie zegt dat ik toch al drie gezonde kinderen heb, heeft het grondig mis! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Mola-Zwangerschap
,