[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2007 @ 21:10 Ellen | Hallo meiden Het is vandaag weer gebeurd. De 1e insim. ik had links een mooie fol. van 2.4 hij stond op springen. Voor de insim. werd het zaad weer gecontroleerd en wat denk je maar 15% in leven. Wij hebben voor de mensen die het verhaal nog niet kennen eerst rietjes gehad die erg slecht waren. Wij hebben toen nieuwe rietjes gekregen en daar ben ik na de 1e insim. zwanger van geraakt. De assistente(nu was het de arts) gaf toen aan dat deze redelijk waren. Dus wij dachten wij hebben nog 4 slechte rietjes en 10 goede rietjes. Nadat ze de slechte had gekeken wilde ze ook nog een goede bekijken en wat denk je weer slecht wel iets beter maar nog erg slecht. Dus 2 rietjes ingebracht en samen maar 30% levende zaadcellen. Normaal is dit rond de 75% ze gaf wel aan dat als ik de vorige keer hier zwanger van geworden ben ik waarschijnlijk erg vruchtbaar ben. Ik ben zo blij dat wij weer begonnen zijn.. nu is misschien de donor nog beschikbaar en krijgen wij nieuwe rietjes... over een jaar had het anders kunnen zijn. Dr. moret gaat als het deze keer niet lukt nogmaals kijken en anders contact met GENK opnemen. Toch belachelik wij betalen €125 per rietje dus vandaag weer €250 uitgegeven... om moedeloos van te worden. Toch maak ik mij NOG niet zo druk, de vorige keer is het ook gelukt. Ik had een super mooi eitje en baarmoederslijmvlies van 10....omstandigheden goed. Toch een raar gevoel over vandaag. WIj hebben natuurlijk een kindje maar 2 kindjes is toch onze droom...ik hoop niet dat ik mensen hiermee voor het hoofd stoot. gr. ellen |
[Reageer]

wie probeerd ook zw> te worden via KID