Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/10/2008 @ 11:18 Brigitte | hey, Mooie foto M8eldv!echt schattig. Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest en ze is nu 2900g geschat. Hij heeft mij ook onderzocht en ik had al 3cm! Mijn vriend dacht al direct dat ik moest bevallen!Nu begint het toch wel spannend te worden want de gyn zei dat ik mijn tijd niet ging uitdoen en dat het niet lang meer zal duren. Moet nog vanalles in orde maken, dus zal dat vandaag maar doen. spannend!het kan evengoed voor morgen zijn, maar ook pas binnen twee weken. |
| 27/10/2008 @ 14:59 Linda ![]() | Hoi Brigitte, Het begint echt op te korten voor jou nu he!! Groetjes Linda |
| 28/10/2008 @ 12:45 Brigitte | hey, Ja het begint inderdaad te korten. Ben echt benieuwd wanneer het gaat beginnen. Ben gisteren bij de gyn geweest en ik had 3-4 cm opening en de baarmoederhals was half verstreken, het voelde gunstig aan zei hij. Ze is nu 2150 g geschat met de echo. Maar hij denkt dat het misschien meer is aan mijn buik te voelen. Hoe gaat het met jullie kindjes? Doen ze het goed? |
| 30/10/2008 @ 12:42 Brigitte | Hey, Ik zat er een kilootje naast in mijn vorig bericht. Ze is 3150g geschat en geen 2150g. Heidi, ben benieuwd wanneer je je keizersnede krijgt. |
| 08/11/2008 @ 19:50 m8eldv ![]() | hallo Hopelijk verloopt het verder goed met je papa Linda! Intussen nog bevallingsnieuws van de anderen en babynieuws van Nita? Hierbij een link naar een fotoboekje online van ons eulalieke. Geen idee of jullie dit kunnen openen, maar als het lukt, moet je op de foto klikken om te kunnen bladeren. http://www.blurb.com/books/405170 Groetjes Machteld |
| 12/11/2008 @ 15:59 Brigitte | hey iedereen, Op dinsdag om 00.13h is Eline geboren. Ze woog 3370g en 49cm. Het was een pijnlijke bevalling, maar ik wou geen epidurale. Ze was een "sterrenkijker", dus ik had heel veel last in mijn rug. Ik ben geknipt en gescheurd en heb wel wat bloed verloren. ik heb ook die stollingsstof moeten krijgen, en daar had ik een allergische reactie op. ik kon twee dagen niet uit mijn bed, want als ik rechtstond kreeg ik enorme hartkloppingen, duizelingen en viel ik direct flauw. na drie dosissen hadden ze dit pas door en zijn ze ermee gestopt.eens dat de medicatie uitgewerkt was, voelde ik mij al beter.de borstvoeding gaat tot nu toe heel goed. in de dag eet en slaapt ze goed en 's nachts wil ze constant aan de borst.het is echt een schatje!toch een niet te vergeten ervaring, zo'n bevalling! Linda, wens je vader veel sterkte! |
| 12/11/2008 @ 16:05 Nita | Hallo allemaal, Er was een tijd dat ik elke dag even op dit forum keek (en op nog een ander forum), ik was echt verslaafd. Maar nu is mijn leven weer een beetje anders... ![]() Voor de dames die op het punt van bevallen staan: jee, spannend hoor. En uit ervaring spreek ik als ik zeg dat als je eenmaal aan het bevallen bent en/of het is gebeurd, dat is zo onwerkelijk! Heel veel sterkte met de laatste loodjes en dat er maar weer een paar mooie kindjes tevoorschijn komen! Inmiddels is Tygo bijna vier maanden oud, maar eigenlijk moeten we voor zijn ontwikkeling vanaf 4 oktober tellen. Dus zo'n zes weken. Gisteren was de kinderarts zeer tevreden over hem. Hij weegt nu 4100 gram en is 54 cm. Een gewoon klein babietje dus. Er lijkt ook een beetje ritme in te komen. Aan het eind van de ochtend is hij wakker tot de volgende voeding en 's avonds is hij ook vaak wakker. 's Avonds heeft hij vaak een beetje een mopperuurtje. 's Nachts komt hij meestal rond een uur of 4/half 5 voor zijn fles. Ik heb wat foto's op Hyves gezet, misschien lukt het jullie om te kijken (http://nita-1970.hyves.nl/). Groetjes, Nita |
| 12/11/2008 @ 20:41 Kim | Hallo, een dikke proficiat voor de pas bevallen mama's. Kan iemand mij vertellen hoelang zo'n pgd onderzoek duurt? Moet 29 december voor de eerste keer naar UZ in Jette. Groetekes Kim |
| 15/11/2008 @ 18:41 Brigitte | even kijken of men banner gelukt is. |
| 16/11/2008 @ 21:37 Kim | Hallo, dank u voor de info. Denk dat ik het wachten ook waard ga vinden. Wil de ziekte in de familie echt stopzetten. Liefst geen selectie via geslacht omdat je dan nog kans hebt dat het meisje draagster gaat zijn. Groetekes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

iemand ervaring met ivf - pgd?