[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2007 @ 21:27 margriet | zijn er ook brabo's in the house? Ik kom zelf uit Nieuwendijk (NB) Ben 26 jaar en verwacht mijn eerste kindje amy |
| 10/04/2007 @ 16:17 Hanneke | ik kom ook uit brabant. regio eindhoven. ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb donderdag mijn eerste echo ben heel benieuwd wel spannend hoor. succes allemaal. |
| 10/04/2007 @ 16:25 hanneke de jong | zo als het goe dis staat er bij mij nu ook een mooi balkje bij zodat ze kunnen zien hoe ver ik ben is altijd leuk. groetjes |
| 22/04/2007 @ 19:15 hanneke de jong | zo ik heb mijn echo gehad was allemaal wel spannend en ja hoor daar was ie dan het hartje klopte goed. wel speciaal om dat zo te zien. ik benbenieuwd hoe het de volgende weer keer is. groetjes |
| 18/05/2007 @ 16:58 watermeisje | hallo allemaal. ik kom idd ook uit brabant( wel inport woon hier nu een jaar, kom officeel uit drenthe) woon in roosendaal. en ben zwanger van ons eerste kindje. we hebben inmiddels 2echo's gehad. erg mooi.. over 2 week krijgen we een 3e echo. dit omdat ik ook een cyste op mijn eierstok heb gekregen. en die cyste is iets aan de grote kant, maar gelukkig is het met het kindje allemaal goed... liefs ![]() |
| 08/07/2007 @ 09:35 Heidi ![]() | Hoi, nogal wat Eindhovense zwangeren hier, zeg ![]() Ikzelf kom uit de omgeving van Eindhoven en ben ook uitgerekend voor eind November. Veel plezier allemaal met de zwangerschap. |
[Reageer]

brabantse november kindjes?