[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 20:19 Bashful | Ik hoorde dat ook, en toen was mijn zoontje al 18 maanden oud! Ik al meteen in paniek dat we hem te klein hielden, niet hielpen bij zijn ontwikkeling ![]() Dus vanaf toen lieten we hem zijn pudding alleen eten. Dat ging echt nog niet op 18 maanden. Maar we zijn blijven oefenen, met gemakkelijk zaken zoals pudding en puree. Ondertussen is ons zoontje 21 maanden en eet hij zijn pudding of yoghurt alleen. Warm eten soms ook, al gebruikt hij zijn handjes om het vlees of grote stukken groenten te pakken (zoals spruitjes). En het is nog altijd moeilijk om ontbijtgranen met melk te eten met de lepel. De melk loopt nog steeds uit zijn lepel. Ook scheppen lukt niet altijd even goed. Dan leg ik zijn lepel klaar op zijn bord of in het kommetje, en hij neemt hem vast en steekt hem in zijn mond ![]() Dus je ziet: niet alle kindjes kunnen op die leeftijd alleen eten. Het is een kwestie van oefenen, veel geduld hebben, en je kindje moet er natuurlijk ook klaar voor zijn, zoals voor al die zaken. |
[Reageer]

alleen eten?