[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 18:33 ikke | Heb je morgen dan een inseminatie? Ik moest Pregnyl rond 20u laten zetten en ik heb mijn inseminatie de dag erop om 11u gehad. Ik moest wel maar 1 x 5000E. Je eisprong komt dan 24 à 36u na de spuit. |
| 06/04/2007 @ 19:37 Tinne ![]() | Hallo, Ik heb maandagavond een pregnyl spuit gehad en moest maandagavond nog klussen en woensdagavond en donderdagavond. Groetjes, Tinne |
| 06/04/2007 @ 20:36 ikke | Dan zou ik eerder vanavond en morgenavond klussen, omwille van de spermakwaliteit. Ze zeggen toch altijd dat 2 dagen ertussen altijd het beste is... Veel succes! |
| 07/04/2007 @ 13:12 LeeN | Ike28, ALs je er spontaan voor gaat, maakt het uur eigenlijk niet uit. Als je vrijt blijven de zaadcelletjes normaalgezien toch een paar dagen in leven. 't Is enkel voor ivf dat dat uur écht belangrijk is (want ze moeten net voor de eisprond de dan rijpe eitjes weghalen om ze dan in het labo te bevruchten). Dus maak je niet ongerust, succes ermee ! FCBGirltje, proficiat ! LeeN |
[Reageer]

pregnyl op een exact uur?