< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » lange menstruatie na curretage normaal?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
lange menstruatie na curretage normaal?
06/04/2007 @ 20:16
nicole

hoi allemaal,

Ben twee maand geleden helaas gecurreteerd. Ben inmiddels netjes na 4 weken ongesteld worden en nu voor de tweede keer ongesteld. Alleen is mijn menstruatie nu ineens heftiger dan de vorige. Ik ben al een week ongesteld en heb meer last van buikpijn. Heeft één van jullie hier ervaring mee?? reageer dan a.ub. want ik maak me best zorgen.

liefs nicole
Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 16:57
akiki

Online Status Bekijk profiel
Nicole,
Ik denk dat het niet abnormaal is wat je hebt hoor. Bij mij was mijn eerste menstruatie, 21 dagen na de curretage, ook zo ongelooflijk pijnlijk heftig en lang. Ik had het gevoel dat ik precies nogmaals een miskraam deed. Mijn tweede menstruatie kwam daarna na 31 dagen en was nog steeds heviger dan normaal, maar al een stuk minder hevig dan de eerste. Ze duurde echter ook een week, terwijl dat bij mij normaal maar vier dagen duurt. Als je je echt veel zorgen maakt, bel dan een arts? Maar volgens mij moeten onze baarmoeders zich nog steeds een beetje "zetten" of zo, na onze zwangerschap. Ik duim dat je pijn snel overgaat.
Groetjes,
Akiki

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 17:24
nicole

hoi akiki,

bedankt voor je reactie! De menstruatie is inmiddels over, gelukkig! hopelijk is de volgende minder pijnlijk...

groetjes,
nicole
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:41
kim22

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bij mij duurde het ook lang na mijn curretage met veel pijn tot gevolg.

Ik dacht ook dat het ging minder,maar deze maand was eht ook weer prijs,veel krampen en meer bloed als voor mijn miskraam.
Hopelijk neemt het de volgende keren af,want leuk is het niet.

groetjes kim

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]