[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2007 @ 18:12 | Hoi hoi! Ook ik heb een miskraam gehad op 4 maart jl. Toen de bloedingen eenmaal gestopt waren zijn we direct weer gaan klussen en....ik ben er vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben!!! Ik had voorheen altijd een cyclus van 35/40 dagen (erg lang en onregelmatig) en nu heb ik op dag 39 getest en zag ik een licht streepje. Het kan inderdaad zo zijn dat je cyclus even overhoop ligt, maar bij mij was het zowiezo al een zooitje. Ik ben nu dan wel zwanger maar durf eigenlijk nog niet heel erg blij te zijn....die miskraam heeft er aardig ingebeukt, ik hoop dat ik over een paar weken wat geruster ben en toch kan gaan genieten van dit alles.... Ik duim voor je dat je zwanger bent en zal dit forum regelmatig bezoeken!!! Groetjes, Yvonne ![]() |
| 24/04/2007 @ 21:07 happy | Hallootjes, Ik heb op 3 maart een spontane miskraam gehad, na 10 weken zwangerschap. Prachtige vrucht met mooi compleet minimensje kwam af. Op 13 april heb ik ook weer positief getest, na anderhalve week eerder negatief te hebben getest..... Voel me hele vreemd nu. Wil heel graag blij zijn, maar heb met eigen ogen gezien, wat er kan gebeuren helaas... De miskraam heeft er flink ingehakt. Ik heb inmiddels 5 testen gedaan, omdat ik steeds de bevestiging nodig heb, dat ik nog zwanger ben. Gisteren is moeders voor moeders geweest en nu begin ik er langzaam weer in te geloven. Denk dat ik nu al in mijn 7e week ben, maar kan ook de 6e zijn. Weet het niet precies. Yvonne, hoe gaat het met jou? en hoever was jij in je zwangerschap? Voel jeje al wat zekerder worden? Groetjes en succes voor iedereen! H |
[Reageer]

Cyclus na miskraam