< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Cyclus na miskraam

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Cyclus na miskraam
07/04/2007 @ 11:34
Lisette

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden,

Ik hoop een beetje op jullie hulp. Op 4 maart kreeg ik een bloeding. Ik was toen 6 weken zwanger. Ik heb een week lang gebloed bijna en 1 1/2 week erna een inwendige echo gehad. Alles was leeg en mijn hcg was 0. Het was een enorme klap, maar we zijn de dag daarna meteen weer aan de slag gegaan. Ik had geen idee hoe ik mijn cyclus moest gaan zien nu. Dus ik heb 4 maart maar als 1e dag aangehouden. Is dit goed? Ik heb de langste cyclus die ik had aangehouden 32 dag. Ik ben daar nu al 3 dagen voorbij. Ik voel me weer zwanger, maar vanmorgen getest en die was negatief. Daarom is mijn vraag hoe liepen jullie cyclussen na een MK. Was het veel langer? Zijn er mensen meteen weer zwanger geworden? Wat zijn jullie bevindingen? Ik begin een beetje wanhopig te worden en jullie hulp is zeer welkom.

Liefs
Lisette

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 11:41
fee

Hallo Lisette,

naar ik gehoord heb kan je cyclus na een MK alle kanten op. Sommige behouden hun oude cyclus, andere hebben een kortere en de meeste hebben een iets langere cyclus.
Volgens mij varieert de cyclus tss de 4 en 7 weken na een miskraam.
Ik zelf heb op 10 maart een MK gehad, ik was toen 7 w zwanger. Mijn bloeding is begonnen op 9 maart.
Ik heb niet echt strikt gelet op temp en zo maar ik had vruchtbaar slijm 1 week na de verwachte vruchtbare periode en ik vermoed dus ook dat mijn cyclus 37 ipv 30 dagen zal zijn.
Ik heb zo af en toe eens temp genomen en ik denk dat dit zo ongeveer zal kloppen, dus voor mij een cyclus van 5 ipv 4 weken.
Nu het kan best zijn dat je zwanger bent maar dat de bevruchting later is geweest dan normaal verwacht en dan kan het dus best zijn dat je test nu nog negatief is he.
Ik duim voor je.
Veel liefs
Fee

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 11:41
fee

Hallo Lisette,

naar ik gehoord heb kan je cyclus na een MK alle kanten op. Sommige behouden hun oude cyclus, andere hebben een kortere en de meeste hebben een iets langere cyclus.
Volgens mij varieert de cyclus tss de 4 en 7 weken na een miskraam.
Ik zelf heb op 10 maart een MK gehad, ik was toen 7 w zwanger. Mijn bloeding is begonnen op 9 maart.
Ik heb niet echt strikt gelet op temp en zo maar ik had vruchtbaar slijm 1 week na de verwachte vruchtbare periode en ik vermoed dus ook dat mijn cyclus 37 ipv 30 dagen zal zijn.
Ik heb zo af en toe eens temp genomen en ik denk dat dit zo ongeveer zal kloppen, dus voor mij een cyclus van 5 ipv 4 weken.
Nu het kan best zijn dat je zwanger bent maar dat de bevruchting later is geweest dan normaal verwacht en dan kan het dus best zijn dat je test nu nog negatief is he.
Ik duim voor je.
Veel liefs
Fee

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 11:58
precilla

Hallo

Ik heb een miskraam gehad in augustus. Ik wss toen 6 weken zwanger. Mijn cyclus was gewoon het zelfde gebleven maar ben de maand erop gewoon on geworden. Die maand erop was het raak en was is weer zwanger. Ik in de eerste maand na mijn miskraam geen eiersprong gevoeld en die maand erop wel weer.
Ik heb ook voor ik mijn zoontje kreeg een miskraam gehad. Toen was ik 8 weken zwanger en moet ik voor curritage naar he ziekenhuis. Ik was daarna 1 keer on geworden en de maand erop was ik ook weer zwanger.
Ik weet dat het bij elke persoon anders ligt maar het zou ook zo kunnen dat je het wel bent.
Als dat niet zo is hoop ik dat je het snel weer zult worden.

Groetjes Precilla

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 12:32
Lisette

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht gewoon even af tot ik een week overtijd ben en ga dan gewoon nog eens een testje wagen. Wat fijn Precilla dat jij zo snel weer zwanger bent geworden. Ik hoop dat dat er voor mij ook inzit. Ik voel nooit iets van mijn eisprong ik weet dus niet wanneer dat is. Heb geen temp bijgehouden. Dus daar kan ik ook weinig aan afzien. Veel dingen die ik had toen ik zwanger was heb ik nu weer. Maar ja ik wacht maar even af en ik zie het wel.

Dank je in ieder geval.

Groetjes en fijne pasen
Lisette

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 13:01
Suus

Gemiddeld is je eerste menstruatie na een miskraam weer na 6 weken. Kan sneller maar kan ook 8 weken duren. Dus nog niet té veel hopen... maar het goede nieuws is dat veel vrouwen na een miskraam snel weer zwanger worden omdat je dan vruchtbaarder schijnt te zijn! Bij mij was het de 2e cyclus na m'n curettage raak, met een prachtige dochter als resultaat. Toen leken die 2 maanden een eeuwigheid te duren, maar achteraf is het heel snel gegaan. Ik hoop voor jou dat je ook snel weer zwanger mag worden en mag blijven!!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:48
Lisette

Dank je Suus ik hoop het ook. Gelukkig dat je een gezonde meid hebt mogen ontvangen. Op dit moment begint de moed me een beetje in de schoenen te zakken. Je weet dat je je weer moet oppeppen voor een nieuwe maand en dat is zo balen. Je denkt hè hè het zware werk zit erop we zijn zwanger. En een paar dagen later sta je weer met lege handen. Wat een ellende is dat dan. Weer dat afwachten. Weer iedere keer die symptomen. Ik weet het zo langzamerhand allemaal even niet meer.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 18:12

Hoi hoi! Ook ik heb een miskraam gehad op 4 maart jl. Toen de bloedingen eenmaal gestopt waren zijn we direct weer gaan klussen en....ik ben er vandaag achter gekomen dat ik weer zwanger ben!!! Ik had voorheen altijd een cyclus van 35/40 dagen (erg lang en onregelmatig) en nu heb ik op dag 39 getest en zag ik een licht streepje. Het kan inderdaad zo zijn dat je cyclus even overhoop ligt, maar bij mij was het zowiezo al een zooitje.

Ik ben nu dan wel zwanger maar durf eigenlijk nog niet heel erg blij te zijn....die miskraam heeft er aardig ingebeukt, ik hoop dat ik over een paar weken wat geruster ben en toch kan gaan genieten van dit alles....

Ik duim voor je dat je zwanger bent en zal dit forum regelmatig bezoeken!!!

Groetjes,
Yvonne
Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 23:13
precilla

hallo Yvonne

Ik wil je nu niet laten schrikken maar, kan die test ook niet positief zijn van de hormonen van je vorige zwangerschap?
Ik had gehoord dat dat kon en dat lag er ook weer aan hoelang je daarvoor zwanger bent geweest.

Groetjes Precilla

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 10:41
Lisette

Hoi Yvonne,

Zoals Precilla ook zei het kan nog van je vorige zwangerschap zijn. Heb je voor deze al een negatieve test gehad? Die moet je altijd eerst hebben gehad en dan kan je pas positief gaan testen. Bij mij hebben ze na MK een bloedtest gedaan en mijn hcg was 0. Dus ik wist dat de volgende keer het zeker goed zou zitten met zo'n test. Ik ben trouwens al ongesteld geworden hoor. Het was wel later dan normaal.

Groetjes
Lisette

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 21:07
happy

Hallootjes,

Ik heb op 3 maart een spontane miskraam gehad, na 10 weken zwangerschap. Prachtige vrucht met mooi compleet minimensje kwam af.
Op 13 april heb ik ook weer positief getest, na anderhalve week eerder negatief te hebben getest.....
Voel me hele vreemd nu. Wil heel graag blij zijn, maar heb met eigen ogen gezien, wat er kan gebeuren helaas...
De miskraam heeft er flink ingehakt.
Ik heb inmiddels 5 testen gedaan, omdat ik steeds de bevestiging nodig heb, dat ik nog zwanger ben.
Gisteren is moeders voor moeders geweest en nu begin ik er langzaam weer in te geloven.
Denk dat ik nu al in mijn 7e week ben, maar kan ook de 6e zijn. Weet het niet precies.

Yvonne, hoe gaat het met jou? en hoever was jij in je zwangerschap? Voel jeje al wat zekerder worden?

Groetjes en succes voor iedereen!
H
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]