< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » Belgische november 2007 baby's

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
Belgische november 2007 baby's
14/11/2007 @ 17:37
Lotje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Super, Sylvie!
Geniet van jullie kleine mannetje!

En ooit komt die nachtrust terug.. Enfin, dat hebben ze mij toch ook wijsgemaakt

Groetjes

Lotje

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 21:59
Evy

heyheyhey!!!

Wij zijn thuis... Op 11/11 om 11.46u is onze zoon Torben geboren... 4kg375 en 54,5 cm...

We zij uiteindelijk zaterdag om 12.30u eerst aan de monitor gegaan en toch naar huis gestuurd, maar had wel al weeën maar niet zwaar genoeg... ( had een vingertopje opening) Mijn zus is toen nog langs gekomen om mij een beetje af te leiden.. heb thuis nog in bad gezeten en om 21.30u vertrokken; monitor en had een losse vinger opening... ging dus niet goed vooruit, maar mochten toch blijven... na 2u epidurale gekregen omdat het niet vooruit ging... om 4u hebben ze vliezen gebroken omdat zijn harttoontjes te strak waren... om 7u baxter om weeën verder op te wekken (had nog maar 6cm opening) en dan ging het vrij snel... vanaf de moment van het persen heeft het maar 20 min geduurd eer hij er was...

en dan was hij er.. wat een moment papa en ik waren alle twee super ontroerd!!!

we zijn thuis sinds donderdag en hij slaapt vrij goed... de BV gaat ook goed... dus we zijn blij dat we thuis zijn... alleen beetje last van de babyblues met momenten, maar dat gaat ook weer over he...

@Silvie: super dat je kleine schat thuis is!!! geniet ervan...

en is er hier verder nog nieuws???

groetjes,

Evy en Torben
xxx

Link naar deze reactie
18/11/2007 @ 14:21
Lieve

Proficiat Evy met Torben! Geniet nu maar vanje gezinnetje. Bij ons duurt het nu ook niet lang meer. Dinsdagavond ga ik binnen om bevalling in te leiden met een ballonetje. Xje wordt dan geboren op woensdag. Maar hopelijk gebeurt het spontaan. Dus als jullie me een tijd hier missen ...

Groetjes Lieve en Xje

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 11:41
herfstmeisje

Online Status Bekijk profiel
Wij zijn sinds gisteren weer thuis !
Vorige week vrijdag zijn we om 6u 's morgens naar het ziekenhuis vertrokken omdat ik dacht dat mijn vliezen gebroken waren.
Aan de monitor geweest en inwendig onderzoek : vliezen inderdaad gebroken dus ik kon blijven.
Om 10 uur een (eerste) infuus met antibiotica (omdat ik gbs + ben), maar weeën die nog niet sterk genoeg waren (om de 5 minuten) - dus om half 11 een infuus om de weeën te versterken.
Dat bleek achteraf niet te werken, want vanaf 14 uur begonnen mijn weeën stil te vallen en de opening vorderde niet verder dan 5 à 6 cm!
Omdat de vliezen al van 's nachts gebroken waren, en het blijkbaar toch niet ging lukken, heeft de dokter besloten een keizersnede uit te voeren.
Om 23u34 is ze dan geboren : Morgaine Autumn - 50,5 cm en 3620 gram.

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 13:45
Evy

hey,

herfstmeisje een hele dikke proficiat!!! geniet ervan en goed rusten hoor!!!

Evy en Torben
xxx

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 17:13
herfstmeisje

tnx =)

jullie ook !!!

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 14:08

Proficiat aan alle novembermama's! Hier ook een novemberkindje van nu 12 dagen oud! Zalig genieten he :-)))

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 21:14
Evy

Kristina een hele dikke proficiat!!!

alles goed verlopen??

Evy en Torben
xxx

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 11:34
herfstmeisje

Proficiat Kristina =)
Ik zie dat je op dezelfde dag als ik bent bevallen!

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 18:52

hey

herfstmeisje, ja ik ben dezelfde dag bevallen om 11.38 dus iets eerder dan jij. Bevallingsverhaal staat op mn profiel. HAd stukken korter kunnen duren had ik overdag binnengekomen, maar ja, daar is niks aan te veranderen... En hebben een pracht van een dochter erbij, dus ons hoor je niet klagen! En grote zus is er stapelgek van, echt mooi om zien.

Evy, amai Torben was precies wel nogal een ferme kerel om van te bevallen! En al zo flink doorslapen met BV? Sjiek zeg! Hier kan het ook al eens 5-6u aan een stuk zijn snachts. :-) Zalig he als je ze zo ziet groeien enkel en alleen dankzij mama...

groetjes!

[Laatst gewijzigd door Kristina - 29/11/2007 @ 18:57] - Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 17:15
Evy

hey dames,

hier nog nieuws van de kleine spruiten???

wij stellen het goed... torben's darmpkes beginnen echt te beteren...

oei hij roept om te eten, tot devolgende, ...

Evy en Torben
xxx

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 09:57
herfstmeisje

misschien een beetje met vertraging, maar hier nog eens een reactie ;)
met ons morgaine gaat alles goed, inmiddels eet ze al een groentepapje!
ze rolt ook al op haar buik, prutst met haar teentjes, en steekt alles wat ze maar kan pakken in haar mond.
daar nog nieuws ?

groetjes xx

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 15:05
Lieve

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog iets geschreven heb!
Hanne is geboren op 21 november na een spoedkeizersnede.
Ze was 4.270kg en 55.5cm.
Zo werden wij hier ook fiere ouders van een biezonder kind...
eentje met een chromosoompje meer...
dat van de liefde...
Al was het nieuws dat ze het Syndroom van Down had wel even schrikken en verwerken. Maar al bij al doet ze het goed, is verder gezond (geen hartafwijking zoals bij hen veel voorkomt,...), brabbelt al, groeit goed (beter dan kinderarts en arts van Kind en Gezin dachten), maar groentepap is nog niet voor haar. Ze spuwt het uit en gisteren begon ze te wenen als ze al de lepel zag. Op haar buik rollen zoals Morgaine doet doet ze nog niet, ook niet met haar teentjes prutsen. Alles in de mond steken doet ze dan weer wel, behalve de lepel als ik die haar geef om mee te spelen.
Maar ja, kindjes met een downsyndroom leren/doen/krijgen alles wel maar een stukje trager/later dan de rest.
De toekomst weet je toch niet...

Verder ne proficiat aan al die novembermoeders en -vaders.

Tot schrijvens

Lieve

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]