Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2007 @ 17:37 Lotje ![]() | Super, Sylvie! Geniet van jullie kleine mannetje! En ooit komt die nachtrust terug.. Enfin, dat hebben ze mij toch ook wijsgemaakt ![]() Groetjes Lotje |
| 23/11/2007 @ 13:45 Evy ![]() | hey, herfstmeisje een hele dikke proficiat!!! geniet ervan en goed rusten hoor!!! Evy en Torben xxx ![]() |
| 23/11/2007 @ 17:13 herfstmeisje ![]() | tnx =) jullie ook !!! |
28/11/2007 @ 14:08 ![]() | Proficiat aan alle novembermama's! Hier ook een novemberkindje van nu 12 dagen oud! Zalig genieten he :-))) |
| 28/11/2007 @ 21:14 Evy ![]() | Kristina een hele dikke proficiat!!! alles goed verlopen?? Evy en Torben xxx ![]() |
| 29/11/2007 @ 11:34 herfstmeisje ![]() | Proficiat Kristina =) Ik zie dat je op dezelfde dag als ik bent bevallen! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Belgische november 2007 baby's

Mijn zus is toen nog langs gekomen om mij een beetje af te leiden.. heb thuis nog in bad gezeten en om 21.30u vertrokken; monitor en had een losse vinger opening... ging dus niet goed vooruit, maar mochten toch blijven... na 2u epidurale gekregen omdat het niet vooruit ging...
om 4u hebben ze vliezen gebroken omdat zijn harttoontjes te strak waren... om 7u baxter om weeën verder op te wekken (had nog maar 6cm opening) en dan ging het vrij snel... vanaf de moment van het persen heeft het maar 20 min geduurd eer hij er was...
papa en ik waren alle twee super ontroerd!!!