[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/04/2007 @ 19:50 Isa | Hoi, Lijkt me toch niet verstandig om op eigen houtje te stoppen met de medicijnen. Je mag nooit eerder stoppen met antibotica of penicilline, dan helpt het volgende keren niet meer zo goed. Alleen stoppen in overleg met huisarts. Weet je wat het ook kan zijn, de 5de of 6de ziekte. Mijn dochter heeft dat dus ook gehad en ook zo megakoorts en ook loopneus enz. Toen de koorts weg was kwamen de vlekken. Ik zou toch even raad vragen aan een huisartsenpost ofzoiets voordat je nu stopt met medicijnen en dat niet goed blijkt te zijn. Snap je? Beterschap ps ik ben dus ook allergie's voor antiboticum, maar of onze dochter tegen kan weten we nog niet. |
| 08/04/2007 @ 09:53 Bieke | Hallo allemaal, en bedankt voor jullie reacties (andere zijn natuurlijk nog steeds welkom). Vandaag is de uitslag al veel minder en ze begint ook terug een beetje te spelen! Ik heb ondertussen ook naar de huisarts gebeld (die is van wacht vandaag) en die zei dat dat de beste reactie was om de antibiotica onmiddellijk stop te zetten, hij denkt dus ook dat het wel een allergie kan zijn! Rachida, Lotte had inderdaad ook heel waterige stoelgang. En Jess, dat is wel volledig hetzelfde verhaal, de uitslag zat zelfs op dezelfde plaatsen! Groetjes! |
[Reageer]

Kinderziekte?