< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » nog zwanger?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/04/2007 @ 01:11
Sanne

hoi ik heb een bloeding gehad van 3 dagen ben net +- 5 week. maar heb nog wel last van misselijk, duizelig, hoofdpijn veel naar de wc. kan ik nog zwanger zijn? heeft iemand hetzelfde gehad?
hoop dat iemand mij wat kan vertellen.
groetjes sanne
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 07:47
ingetjee

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi Sanne,
maak vlug een afspraak met je gyn, of eventueel met de verloskundige als je in Nederland woont,
die zijn de enige die je uitsluitsel kunnen geven
onzekerheid is ook niet goed

groetjes
Ingetje

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:14
Nicole

Ik kan je ook geen zekerheid geven, alleen als het donker bloedverlies was, zou het innesteling geweest kunnen zijn.
Maar idd kan je beter even naar je gyn gaan.

groetjes Nicole
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:32
kim22

hey sanne,

ik zou ook maar even bellen met je gynecoloog of verloskundige.

Ik heb dit ook meegemaakt,en bij mij is het een miskraam geworden.

Ik hoop dat dit niet zo is bij jou!

groetjes kim

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 12:16
maatje

Hoi Sanne,
Even bellen hoor inderdaad. Ik heb ook drie dagen bloed verloren in de 5e week van mijn zwangerschap. In het begin van de 7e week weer en helaas is het uitgedraaid op een miskraam. Ik hoop voor jou natuurlijk dat dit niet het geval is en alles in orde is.
Liefs, Maatje.
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:08
Sanne

hoi heb de dokter gebeld.die wil er niet na laten kijken moet afwachten zeggen ze, beetje vreemd vind ik het want je maakt je toch zorgen
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:44
maatje

Hoi Sanne, Dat zei mijn ha toen ook. Als het een mk zou zijn konden ze er toch niets aan doen, gewoon afwachten werd mij ook verteld. Heb toen de gyn gebeld en kon meteen diezelfde middag nog terecht voor een echo. Misschien een idee? Ik weet wat het is om je zo'n zorgen te lopen maken, is ook niet goed hoor. Liefs, Maatje.
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:56
Gerda

Online Status Stuur bericht
Hoi Sanne,

Ik heb het ook gehad met 5 of 6 weken. Ik heb de verloskundige toen gebeld. Zij adviseerde me om opnieuw een zwangerschapstest te doen. Als deze positief was, was er waarschijnlijk niks aan de hand. De test was idd positief en er was ook idd niks aan de hand. Waarschijnlijk gewoon innesteling.

Hoop dat het bij jou ook niks is!

Groetjes Gerda

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:57
fietje

Hoi Sanne,

Ik heb jammer genoeg ook een miskraam gehad, totaal niet verwacht want ik had zelfs geen bloedverlies gehad. Bij controle bij gynaeco bleek ons ukje niet genoeg te groeien.

Maar ik wil toch effe reageren wat het opnieuw uitvoeren van een zwangerschapstest betreft: deze kan pas negatief zijn als je HCG uit je urine is verdwenen en dat gebeurt niet zomaar.
Bij een miskraam kan tot 2 weken na curretage of volledig spontaan miskraam je urine nog positief tekenen en een positieve zwangerschapstest bezorgen.
Als je effectief een miskraam hebt gehad daalt je HCG volgens mijn gynaecoloog elke dag met de helft....dus kan je nog een tijdje positieve zwangerschapstesten hebben.

Veel succes!

Groetjes
Sophie
Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 22:53
maike Yama

Online Status Bekijk profiel
Hoi Sanne,

Ik heb hetzelfde gehad.
Afgelopen dinsdag was ik bij de gyn, en toen was het onduidelijk ofdat er een vruchtzakje was. Voor de zekerheid een bloedtest laten doen. Donderdag kreeg ik te horen dat ik zwanger was. Maar als ik buikpijn kreeg of een bloeding moest ik maar bellen. Zaterdag kreeg ik een bloeding in de avond. Dus naar de gyn gebeld, en ik kreeg te horen dat ik moest wachten tot vandaag. Mits ik geen ergere klachten kreeg. Vandaag tijdens de inwendige echo, werd mijn vermoeden bevestigd. Ik had een mk, en tja daar is verder niets aan te doen. Ik hoop voor jou dat je een betere boodschap krijgt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er vrij nuchter onder ben, omdat de natuur dit bepaald heeft. en dat moet dan maar ook gebeuren. Het is bij mij wel heel vroeg in de zwangerschap gebeurd, we weten niet precies hoe vroeg, want dat is niet meer na te gaan. Ergens tussen de 2 en 6 weken.

Maar voor jou heel veel sterkte en ik duim voor je

doei

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 12:15
Lisette

Ik heb helaas ook hetzelfde meegemaakt. Ik mocht 1 1/2 week na het begin van de bloeding een echo laten maken. En helemaal leeg daarbinnen. Nog een bloedtest voor de zekerheid en mijn hcg was 0. Mijn huisarts wilde ook niet meteen een echo laten maken. Pas toen de bloeding helemaal gestopt was zei ze oke dan kunnen we nu een echo laten maken. En dat is ook zo gebeurd. Misschien kan je via je MK een echo laten maken.

Sterkte ermee meid. Ik weet hoe erg het is je kindje te verliezen dus ik hoop dat het voor jou niet zo is. Maar toch een bloeding is toch een slecht teken vaak. Niet altijd natuurlijk, maar ik zou van het ergste uitgaan. Als het helpt bij mij toen ik het miskraam had hielden de zwangerschapskwaaltjes op. En ik voelde echt aan dat het fout was. Dus ik weet niet wat je gevoel je zegt.

Liefs
Lisette

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]