< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » Iemand ervaring met een rugdrager?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
Iemand ervaring met een rugdrager?
10/04/2007 @ 10:34
Dagmaries

Online Status Bekijk profiel
Dag moeders! Voor de zomervakantie wil ik graag een rugdrager aanschaffen voor Dagmar (dan 9,5 maand). Je zou die dingen een paar jaar moeten kunnen gebruiken heb ik gelezen. Heeft iemand hier ervaring mee? Kan een peuter echt nog in een rugdrager? Is namelijk nogal een investering...

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:03

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

ikzelf heb zo geen 'rugzak', maar mijn ouders hadden er zo eentje als mijn zusje klein was (is nu 16), en dat ging heel goed
ze kon daar in slapen enzo, geen probleem....

maar kijk eens op kapaza, ik heb daar ook eens op gezocht voor zo een rugdrager omdat dat me handig leek ipv met de buggy overal te komen.

voor een redelijke prijs vind je er daar wel 1 denk ik.

patricia

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 17:14
Mich

Hoihoi,

Ideaal!! Ik woon in Costa Rica en wij wandelen graag in natuurparken en we ik vind het echt geweldig. Draagt lekker en niet al te zwaar. Thay kon er in vanaf een maand of 7 en nog steeds, tot twee en half denk ik. Nou is Thay wel een lange, maar niet zo zwaar (13kg), dus dat hangt van elk kindje af. Maar als je van wandelen houd, echt doen. En als je niet zoveel wilt uitgeven kun je ook op marktplaats zoeken, of een modelletje wat toevallig uit de mode is.

Doei,
Mich

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 13:21
Davina

Online Status Stuur bericht
Wij hebben ook een rugdrager, gehaald in een winkel voor trekkers en kampeerders. Ik vind het echt plezant. Zelf vind ik het nogal zwaar om te dragen, maar mijn man is sterk genoeg!
Wij namen hem mee op vakantie en Marie slaapt er ook echt in. We hebben wel wat problemen met de regenkap. Ik heb zelf wat aanpassingen gedaan aan de drager.
Zoek anders iemand waar je eens een drager kan gaan lenen voor één dag, dan kan je zien of het je ligt.
groetjes
Davina

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 16:48
Seil

Wij hebben er een gekocht in decathlon (110 euro). en we vinden het super makkelijk, zeker op reis.
Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:28
T'ke

Hallo,

wij hebben ons vorig jaar ook een rugdrager aangeschaft. Het is een Deuter (comfort III), gekocht in AS adventure. Hij is wel vrij duur in aankoop (230 euro dacht ik), maar wij zijn er supertevreden over en zouden niet meer zonder kunnen.
Elke week gaan wij wandelen met onze dochter in deze draagzak, ze zit er heel graag in.
Ik geloof dat deze zak tot 20 kg gewicht kan dragen, dus ze kunnen er echt wel een tijdje in (of papa het aan dat gewicht nog ziet zitten, laat ik in het midden

Het meeste van het gewicht wordt verdeeld over de heupen, zodat de rug niet echt overbelast wordt.

Hihi, ze zouden er mij geld voor moeten geven, zo'n reclame dat ik maak

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]