[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/04/2007 @ 08:29 k'tje | Mijn dochtertje heeft Rota gehad toen ze 11maanden was. Ze had het wel direct héél erg, want ze heeft er wel 10 dagen van in het ziekenhuis gelegen. De eerste 4dagen had ze constant heel hoge koorts en bleef er niks binnen. Pas daarna is het beginnen beteren. Maar het kan zelfs enkele maanden duren voordat het virus écht volledig uit het lichaam is. Dus het is goed mogelijk dat er nog hele platte pampers tussen gaan zitten de volgende weken. Waar je vooral op moet letten is de temperatuur en of je zoontje voldoende eet en drinkt. Zeker ook als het buiten wat warmer wordt, heeft hij voldoende vocht nodig. Het zal waarschijnlijk nog wel eventjes duren voordat hij weer in gewicht bijkomt. Mijn dochtertje is ook zo'n pluimgewichtje en als ze dan problemen heeft gehad met haar maagje of darmen, valt ze ook makkelijk een beetje af. En dat moet er dan ook weer terug bij natuurlijk, hé. Daar zou ik me niet teveel zorgen over maken. Ik zou vooral naar de temperatuur & de voeding kijken. Hopelijk ben je snel verlost van dat nare virus!! |
| 16/04/2007 @ 10:44 Moosje | Naar virus is dat toch. Mijn zoontje had het toen hij 7 maanden was. Ik herkende het aan de sterke lucht van de ontlasting. Hij heeft in totaal 10 dagen waterdunne ontlasting gehad en al met al is hij er wel een maand zwakjes van geweest. Ik heb hem toen veel ORS gegegeven en qua eten gaf ik hem eigenlijk alleen wat rijstepap. Meer kon hij niet hebben. Ben nu in verwachting van de 2e en die laat ik absoluut tegen dit virus inenten want dit wil ik ook nooit meer meemaken! |
[Reageer]

Rota virus!!!!