< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » daguitstapjes

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
daguitstapjes
12/04/2007 @ 01:12
Wen

Hoi

we hebben een zoontje van bijna 18 maanden oud en we willen graag wat uitstapjes met hem gaan doen buiten de speeltuin en kinderboerderij. maar weten het niet zo goed wat. eerst dachten we aan dolfinarium, of plopsaland. maar ik vraag me toch wel af of hij er iets aan heeft. wat doen jullie met je kindje?

gr
Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 08:15
*tiamo*

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heyhey

Wel,maandag zijn wij met mijn broer en schoonzus en hun 8 maanden oude zoontje naar plopsaland geweest,en ik moet zeggen.Fysiek hebben die kleintjes er niet veel aan,maar ze kunnen zeker en vast hun ogen de kost geven en het is enorm plezant om te doen.
dus met 18 maanden is dit nog veel geweldiger en je ziet er enorm veel van die kleintjes rondlopen hoor!!!

groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 13:11
deesje

Da's een goeie vraag!

Wij hebben tot nu toe ook al alle speeltuinen in de buurt bezocht en ook de kinderboerderij die vond ze super!
De zoo was niet zo'n succes want een olifant die daar maar een beetje staat te staan dat vond ze maar niks, enkel de duiven die er rondvlogen vond ze leuk
Binnenkort gaan we wel eens naar de efteling, denk dat daar het meeste te zien valt voor haar in het sprookjesbos enzo. En ik ben er eigenlijk zelf nog nooit geweest.
Dit weekend wordt het eerst eens een uitstapje naar de zee.
Ze wil vooral dingen doen waar ze vrij kan rondlopen en bewegen.
Alle tips welkom!

Groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 13:18

Hej dames

Wij zijn met ons dochter vorige week naar den Efteling geweest.
Dit was reuzegezellig! zeker om nog eens te doen
Ons Amber heeft den helft van den tijd doorgebracht in de peuterspeeltuin en de verschillende carrousels (met de papa welteverstaan)
Het sprookjesbos was nog iets te overweldigend.
Trollenkoning, draak, hans en grietje en de grote reus vond ze maar niets

Voorts gaan we ook regelmatig naar den dierentuin of kinderboerderij

En van de zomer gaan we zeker eens naar Plopsaland

Groetjes

chantal

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 20:50
Astrid

Online Status Stuur bericht
Ik denk persoonlijk dat ze op die leeftijd al met veel minder tevreden zijn maar dat de ouders vaak meer willen doen. Wij gaan regelmatig naar het strand,of het plasje hier in de buurt. Ook naar de kinderboerderij en hij vindt dit allemaal geweldig. Hier in de buurt heb je afivauna, een vogelpark met een grote speeltuin, heel simpel, maar voor die kinderen al heel wat. Ik denk wel dat als ze dingen zoals pretparken e.d. heel snel gewend zijn ze niet meer zo tevreden zijn met een kinderboerderijtje of zo.

MIjn tips;
- dagje strand
- naar een braderie of marktje is hier altijd een succes
- midddagje naar de stad en dan lekker eten bij de mac
- emmertje water in de tuin en spelen maar
- zwembad
- een overdekt speelgebeuren (vind ik zelf vreselijk, maar kids vinden het geweldig)

Veel plezier in ieder geval.

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 17:29
peggy

Online Status Bekijk profiel
Hier is een glijbaan , ballentent en zwembadje een succes :) , ook de speeltuin zowel binnen als buiten vind ze heel erg leuk maar hangt ervan af hoeveel wildebrassen er zijn lol want de vijfjarige kindjes houden niet echt rekening met de kleintjes eh... verleden jaar zijn we ook naar walibi geweest (had gratis kaarten ) en je hebt daar een gedeelte voor de kleindere kindjes en dat vond ze dus ook heel erg geweldig, overal met papa in joepie dus dit jaar word het zeker plopsaland en de efteling en ookd dagje disneyland :)
Een dagje zee is hier ook een succes vooral de zee en het strand en natuurlijk het zwembad eh :) Dus je kunt verschillende kanten uit met je peutertje :)
liefs peggy

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 01:54
jess

Online Status Stuur bericht
hey, ik denk persoonlijk dat 18 maanden nog wat jong is om naar plopsaland of het dolfinarium te gaan. Wij zijn nog samen met vrienden die een kleintje hadden van anderhalf naar et dolfinarium geweest en dat kind was vreselijk bang: heeel veel lawaai en mensen dicht opeen, een voortdurende echo enje ziet geen bal door de mensen voor je.

Naar plopsaland ben ik geweest toen mijn dochtertje 18 maanden was: ze vond er heel weinig aan (heet veel geslapen tijdens het wandelen). Ben deze zomer opnieuw geweest (2,5 jaar) en ze vond het super. Wij gingen op een doordeweekse dag: weinig volk en overal mogen blijven zitten!!!

De kinderboerderij vindt ze ook heel leuk. in sommige kinderboerderijen heb je voederdagen. Dan kunnen de kindjes de beestjes helpen voederen. Zo'n indoor-speeldorp vindt ze ook de max.

Wij gingen met haar vaak zwemmen toen ze die leeftijd had. Bij ons in de buurt is een privé-zwembad waar het altijd lekker warm is (voor bij het aankleden).

Nog iets wat ze heel leuk vond (hadden we niet verwacht). Toen ze zo'n 20-21 maanden was, namen we haar mee naar het bos (herst). ze vond het fantastisch met die krakende blaadjes onder haar voetjes of wanneer papa de blaadjes in de lucht smeet en ze vervolgens neerdwarrelden.

O ja, de kermis. eendjes vangen, samen met mama en papa; in zo'n autootje zitten (wij hadden wel oudere kindjes van vrienden mee die naast haar zaten).

Nog één opmerking: vorige zomer was ik 'erg' zwanger van nr2 en ben ik dus naar plopsaland en bellewaerde geweest. ik had gelukkig kortingkaarten (via mijn werk) maar vond het toch behoorlijk duur. Zeker als je bijna nergens mag en kan opzitten met die dikke buik. Daarom vroeg ik mij af of er eigenlijk pretparken zijn die een speciale prijs hebben voor zwangere vrouwen (zoals je die hebt vor senioren en andersvaliden).

Groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 19:22
pluk

Online Status
de zoo vond mijn dochter idd ook maar niets maar de vissen in de zoo met al die kleurtjes vond ze geweldig!!!!!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]