< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » echo gemaatk en dan zien ze niks ??

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
echo gemaatk en dan zien ze niks ??
12/04/2007 @ 11:08

Ik ben nu ong 2 maandne zwanger en had gister me 1e echo.
Tot mijn grote schik zag ze niks in mijn baarmoeder??
Nu blijkt dat het kan zijn dat ik een gekantelde baarmoeder heb..... of ik krijg dus gewoon een miskraam wie heeft hier nog meer ervaring mee:???
Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:51

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik dacht bij mijn vorige zwangerschap een week of 6 te zijn. Bij een echo bij de Gyne was ook niets te zien. Gyne dacht aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We moesten een weekje afwachten. Bij de tweede echo was wel een vruchtzakje te zien. Blijkbaar had ik later mijn eisprong gehad dan ik dacht. Gyn zei ook dat het kan dat een bevrucht eitje er wat langer over doet om in de baarmoeder te geraken.
Dus niet wanhopen, misschien komt het allemaal goed en heb binnen 9 maanden ook een prachtige zoon zoals ik.
Groetjes

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 11:54
Jedi

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ervaring heb ik hier niet mee. Wat zei je gyne? Wat moetje nu doen? Moet je een weekje wachten voor een volgende echo of zo? En als je baarmoeder gekanteld is, hoe moet het dan verder? Moet je dan naar de kiné of moet je platte rust nemen?
Ben zéér nieuwsgierig, wil graag weten hoe het verder verloopt. Hoop voor jou dat het zeker geen miskraam is en dat je een heerlijk gezonde zwangerschap tegemoet gaat.

Liefs jedi

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 11:18
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo!!

Ik heb ook een gekantelde baarmoeder, wat inhoudt dat hij wat verder achterover ligt dan 'gemiddeld'. Dus dieper in je buik. Via een buikecho was bij mij eerst dus ook niks te zien, want het ligt gewoon nog te ver weg en het is nog te klein. Naarmate je kindje groeit, word de baarmoeder steeds groter en groter, waardoor hij dus wel naar voren komt. Dan verschilt het niets meer met een 'normaal staande' baarmoeder. Verder maakt een gekantelde baarmoeder helemaal niets uit hoor. Bij je zwangerschap of bevalling hoeven ze er verder helemaal geen rekening mee te houden ... Alleen dus bij je eerste echo, ook ik schrok omdat ze niets konden vinden via een buikecho..

Bij mij hebben ze toen gelijk een inwendige echo (dat doen ze dan vaginaal met een speciaal gevormd echoapparaatje) gemaakt. Wel wat vervelend, maar toen konden we ons kindje prima zien!

Eerst dus nog helemaal geen zorgen, een gekantelde baarmoeder is compleet geen probleem en helemaal geen verhoogd risico tot complicaties tijdens de zwangerschap!

Gefeliciteerd trouwens hoop dat je een mooie zwangerschap zult hebben!

Groetjes,
Karen

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 16:11
Jedi

Online Status Stuur bericht
fijn dat ik dat ook weer weet!
dank je Karen
Groetjes Jedi

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]