< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Eiceldonor

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
13/04/2007 @ 10:12

Lieve mensen,

Ik ben een jonge vrouw van 30 en omdat mijn embryokwaliteit slechter en slechter wordt ben ik aangewezen op eiceldonatie om ooit mama te kunnen worden. Ondertussen ben ik 8 IVF-pogingen, 1 eiceldonatie en 1 miskramen verder. Via deze weg wil ik een oproep doen aan naar een lieve donor-mama die via IVF eitjes zou willen afstaan.
Indien jullie dat voor ons zouden willen doen kan u ons bereiken op het nummer donor-@hotmail.com.

Alvast bedankt,

Katrien
Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 21:28

Is er echt niemand?

Katrien
Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 22:19
peggy

katrien,ik denk niet dat je hiervoor goed zit hier zitten zelf allemaal koppels met problemen ik zou het eens ergens anders proberen.
ik wens je alvast veel succes en hoop dat je zeker iemand vind
groetjes peggy
Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 20:23

hallo

ik zelf heb hier ook op zoek geweest naar een eiceldonor. en net zoals jij zonder veel resultaat. na lang twijfelen heb ik in een plaatselijk krantje iets gezet en tot onze verbazing kreeg ik heel veel reactie. dus wij hebben een schat van een donor gevonden nu en nu maar wachten tot we mogen starten. (normaal juli )
ik heb alle mensen die gereageert hebben toch proberen aan te zetten om anoniem of iemand te zoeken op internet. maar heb ze aangespoort om toch te gaan doneren.
ik hoop echt dat het ook voor jou lukt!! zet het gewoon in gazetje of hang het uit in warenhuis (heb ik ook gedaan) het kost je misschien 10 euro ofzo maar het helpt je!!
ik ook voor jou mee!!! groetjes debby
Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 20:44
nele

Katrien,

Misschien kan je ook je oproep eens posten bij gewoon zwanger worden (of misschien heb je dat al gedaan, hopelijk daar meer reacties), of bij 't deel van mama's en bevalling en zo.

Daar zijn er misschien mensen die inzien dat het niet voor iedereen zo makkelijk is, en eventueel een ivf-behandeling zien zitten om je te helpen, terwijl hier de meeste dames ook zelf (nog) bezig zijn te ivfen, en hun eitjes zelf ook nodig hebben.

Ik denk dat je hier misschien slechts kans maakt bij vrouwen die de kindjes hebben die ze willen, en da's denk ik niet zo'n groot publiek hier, allicht ook een kwestie van goeie timing.

Ik hoop dat je op de goede moment op de juiste plaats bent, zodat je een eiceldonor vindt. Succes... !

groetjes,
Nele
Link naar deze reactie
07/11/2008 @ 14:32

eiceldonor aangeboden
Hey, ik wil me graag opgeven voor eiceldonatie.. ik ben momenteel 30 en heb zelf geen kinderwens. Mail me maar voor vragen en meer info..

Mvg
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]