< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » rode vlekjes ???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
rode vlekjes ???
15/04/2007 @ 12:56

Online Status Stuur bericht
mijn dochter heeft bijna 2 weken geleden de bmr spuit gehad en die van menigkokken c maar nu komt het want ze waarschuwde mij dat ze koorts kon krijgen en wat uitslag, nou dat kreeg ze, een week later kreeg ze wel 40,2 koorts en het bleef dagen hangen (steeds rond de 39,6) maar omdat het cb dat gezegd had belde we niet de dokter erover, maar toen kreeg ze ineens idd ook uitslag in haar gezichtje en hals enzo wat lichte rode puntjes alsof het warmte uitslag is, de volgende dag ook haar buikje en rugje.
ze jeuken blijkbaar niet want ze krabt er niet aan,ze speelt gewoon, wat ze wel is dat is huileriger dan normaal.
vrijdag toch maar de vervangende arts gebeld en die zei dat het maandag voorbij moest zijn als het van de bmr komt, vandaag is het zondag en ze heeft het minder maar toch nog steeds overal puntjes (het zijn geen blaasjes en bobbels dus ik denk niet aan waterpokken)ze kreeg ook nog vandaag diaree erbij en ohja ze wilde al 4 dagen niet meer eten , ze drinkt wel goed, gelukkig! nu eet ze voorzichtig een beetje mee wat denken jullie wat het kan zijn?

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 14:57
Mamma

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mijn zoontje heeft dit ook gehad een tijdje terug wist bij hem niet of het warmte bultjes waren of allergie of iets derleijks tot hij koorts kreeg. Later bleek het dus een kinderziekte te zijn, ik zou toch even langs de dokter gaan beter 1 keer voor niks dat 1 keer te weinig, ben zelf doktersassistente en zoals ik het hoor zou ik toch even langsgaan. Eten is niet zo belangrijk als ze maar veel drinken. Als het een kinderziekte is doe je daar niks aan maar dan weet je in ieder geval waar het van komt als je het zelf niet vertrouwd gewoon naar de dokter gaan, 9 nvan de 10 keer is het moedergevoel goed. Heeft ze nog steeds koorts? in combinatie met die diaree zou ik het even in de gaten houden, drinken is heel belangrijk en wordt ze suf gewoon vandaag nog bellen!!!

Laat je het nog weten?

Groetjes

[Laatst gewijzigd door Mamma - 15/04/2007 @ 14:58] - Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 20:54

bedankt voor je reactie, nee ze heeft geen koorts meer gelukkig.
maar ik ga morgen toch ff langs de huisarts, ik laat wel weten wat het was!
groetjes sil

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 15:03

hallo

je vroeg of wat wilde laten weten, ik ben maandag niet meer naar de huisarts hoeven gaan, want de vlekjes waren zo goed als weg.
we hadden wel voorgenomen om als ze dinsdag er nog zijn toch maar langs te gaan, toen moest mijn man toch bij de dokter zijn.
maar dinsdag was alles weg, ze is weer kerngezond, gelukkig!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]