[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/04/2007 @ 19:44 Anoniem | Hoi dames, ik heb een vraagje... Toen ik vandaag naar het toilet toe ging, ben ik ( sorry voor de onsmakelijke details ) iets verloren... Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, het leek op een klonterige boon met een dun draadje eraan... Sorry als ik hiermee iemand beledig of kwets... En verder is er wat oud bloed mee gekomen, voor de rest heb ik niet veel gebloed. Heb wel last van zeurderige pijn in mijn onderrug, maar voor de rest ook niets, en het is ook mijn tijd van ongesteldheid niet... De eerste gedachte van mij was dat ik een vroege miskraam had maar zou het ook iets anders geweest kunnen zijn? Wat denken jullie hiervan? Eigenlijk zou het niet kunnen, want ik heb de Mirena-spiraal, maar niets is 100% betrouwbaar, toch? Heb ook geen tekenen gehad dat ik zwanger zou zijn (heb al een kindje, dus weet hoe t aanvoelt) Ik hoop dat jullie hierop reageren, want zit er toch wel een beetje mee... Lieve groetjes |
| 16/04/2007 @ 21:23 Nicole ![]() | Het lijkt idd op een vroege miskraam. Ik heb in 2005 een miskraam gehad met 6 weken, en dat was ook een 'boon' met een draadje eraan. groetjes nicole |
| 16/04/2007 @ 21:47 Anoniem | Hey nicole, dank je voor de reactie. Dacht dat het niet mogelijk zou zijn, maar t zou dus kunnen... Denk dat ik morgen maar het beste langs de dokter kan gaan. |
[Reageer]

miskraam?