hey,
hier net hetzelfde 'probleemke'
als margo smiddags slaapt krijg ik ze er savonds niet in, slaapt ze niet overde middag dan begint ze id late namiddag beetje lastig te worden..
ik kijk nu meestal tot rond 14h hoe ze het doet, later steek ik ze ernniet meer in, gisteren heeft ze dan rond 17h zelf gevraagd om te gaan slapen en tot vanmorgen 7h30 geslapen!
tis wel altijd met een bang hartje als ze zo vroeg gaat slapen hoor, want als ze om 5h zou wakker worden dan heeft ze zogezegd haar 12 uren gehad hè..
maar tot nu nog niet gebeurd..
met megan was het net zo, die sliep ook al heel vroeg niet meer smiddags, maar viel dan dikwijls rond 17h, 18h id zetel in slaap, en kon haar dan zo naar haar bed dragen..
is ook nooit wakker geworden vd honger of zo dus ja..
eignelijk weet ik dat het niet juist is hoor, ze hft haar slaap nodig maar ja, ze haalt die dan savonds en snachts in zeker? gaat hier veel makkelijker zo dan dwingen om te slapen smiddags(wat niet binnen het eerste uur lukt, dus als ze dan in slaap valt is het laat en slaapt ze wel 2 tot 3 uur, maar dan savonds miserie, smorgens er niet uit krijgen enzo..
en af en toe na een mindere nacht lukt het toch nog eens om gewoon smiddags te slapen..
succes,
caro