< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » 2de miskraam, is er nog hoop?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
2de miskraam, is er nog hoop?
18/04/2007 @ 09:48
karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heb net mijn tweede miskraam gehad.

Uren hebben we ondertussen al gepraat en mijn ventje en ik zijn het er over eens dat we echt nog kindjes willen.. alleen is er nog hoop nu het twee keer na elkaar fout gaat?

Over 4 weken zal de gyn samen met ons de mogelijkheden bespreken..... 4 weken wachten..... ik wil nu antwoorden!

Karen

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 10:06

Hey Karen

Wil je even zeggen dat ik ook twee MK achter de rug heb:
mijn eerste zwangerschap heb ik een Mk gehad op 12 weken,
mijn tweede zwangerschap heb ik een MK gehad op 6,5 weken,
mijn derde zwangerschap heb ik een gezonde jongen op de wereld gezet...
mijn vierde zwangerschap is afwachten nog hé...
Dus er is hoop...

Veel sterkte en succes...

[Laatst gewijzigd door Irina - 18/04/2007 @ 10:12] - Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 20:52
essie

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Mijn beste vriendin heeft ook een enige tijd geleden haar 2de miskraam gehad, en is nu alweer 5 maanden zwanger van haar 3de kindje en alles gaat goed.
Dus het wil niet zeggen dat als je 2 miskramen hebt gehad, en een kans is dat het de volgende keer weer mis zou gaan.
Je weet het niet, dat weet ik, en ik kan me enig zinds voorstellen dat je bang bent dat het weer mis gaat.
sterkte met alles en succes
Gr. Esther

[Laatst gewijzigd door essie - 18/04/2007 @ 20:52] - Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 22:22
Geertje

Online Status Stuur bericht
Hoi Karen,

Allereerst heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Wat een klap zal dit geweest zijn voor jou/jullie.

Ik ben zelf op het moment bezig met de 3e MK maar we blijven het toch proberen. ZOals de gyn tegen mij zei;
Het is geluk als er conceptie plaatsvindt
Het is geluk als er innesteling plaatsvindt
en het laatste geluk is wanneer je een gezond kind op de wereld zet.
Dus wanneer jij het emotioneel aankan kun je toch blijven proberen. Misschien is je volgende zwangerschap wel helemaal goed en geweldig. Maar je moet wel bij jezelf blijven en doen wat voor jou goed voelt.

Succes,

Jitte

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 22:31
ingetjee

hoi Karen,
je kent ons verhaal en je weet dat ik ook na een tweede slechte zwangerschap blijf hopen op 'derde keer goede keer'

dikke knuffel

Ingetje

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 14:32
MamaA

hee,

allereerst veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd...

ik heb zelf 3 miskramen achter de rug en ben nu voor de 4e keer zwanger. ik heb de hoop al een beetje opgegeven dat het nu wel gaat lukken maar van de andere kant wil ik positief blijven.
je leest heel vaak dat het na 2 of 3 of 4 of 5 keer toch lukt.
ik hoop voor jou dat je snel terug zwanger bent en een gezond kindje op de wereld zet!!

veel sterkte
kus anita

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 15:33
ingetjee

hoi Anita,
ik duim voor je!

Karen,
gaat het een beetje met je?

groetjes
Ingetje

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:28
bengeltje

Online Status
lieve karen
ik wil je een hart onder de riem steken ik heb 2 kindjes en heb veel miskramen gehad het verdriet zal er nooit minder om worden wel kan ik je zeggen dat ik de miskramen tussen tijds heb gehad heb hier gelukkig ook 2 fantastische
kindjes heb lopen
ik wens je heel veel liefde sterkte en geluk
en hoop dat ook jij over een tijd een kern gezonde baby op de wereld mag zetten

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:01
karen

Bedankt voor alle reacties...
Zo'n beetje steun en een luisterend oor kan ik nu best gebruiken.

Na uren praten met mijn ventje zijn we het er in elk geval over eens dat we toch nog een poosje verder proberen om één (en hopelijk daarna nog een paar) kindje(s) te krijgen.
Als de gyn denkt dat we baat hebben bij wat extra hulp, dan duiken we de MMM in.

Maandag moet ik weer aan het werk... Ik zie het echt niet zitten om meteen weer voor de klas te staan (volwassenen). De traantjes overvallen me nog te vaak.

Karen

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 15:52
Semm

Hey Karen,

Je ziet ik weet je wel te vinden hè! Wil je gewoon even een dikke knuffel geven en je laten weten dat ik veel aan je denk.

We missen je ook op ons forum... Je weet dat ik er voor je ben als je me nodig hebt hè.

Dikke knuffel
Semm

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 16:04
ingetjee

hoi Karen,
kan je niet nog wat langer thuis blijven, nog eventjes?

gewoon vragen aan de dokter, zal wel kunnen, of niet?

groetjes
Inge

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 20:35
Ina

Hoi Karen,

Karen ik had het al zo met je tedoen!

Ik zat met je in het oktober forum en ook ik weet inmiddels dat ik een miskraam heb. zit er nog midden in.
waarschijnlijk moet ik dinsdag worden ingeleid en word ons kindje van 16 weken geboren. Ik zie er als een berg tegen op.

afgelopen donderdag moest ik voor controle bij de vk en toen kon ze het hartje niet vinden. en moest ik voor een echo in het ziekenhuis. gek werd ik toen ik zag dat het hartje niet meer klopte. m'n wereld voelde ik onder mijn voeten weg zakken. en kon alleen nog maar huilen. waarom moest ik dit nog eens beleven. verdorie ik was 16 weken op weg dan ben je toch al over die magische grens van 12 weken heen dan gaat het toch bijna niet meer mis. nou dus wel!! ben nu helemaal m'n vertrouwen kwijt hoe moet dit nu verder.

kan alleen nog maar huilen het is ook niet zo vreemd met al die hormonen.

Karen ik wens je heel veel sterkte, Meid ik hoop zo dat we ooit weer een gezonde baby in onze handen mogen houden!

groetjes Ina

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 23:26
ingetjee

Ina,
ook voor jou: heel veel sterkte!
groetjes
Ingetje

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 08:23
karen

Ina,

na één keer denk je wel dat je je portie miserie hebt gehad ... om dan nog een tweede keer de wereld te voelen instorten.

Ik denk ook elke keer dat ik de kaap van de 12 weken gehaald heb. Geen pijn, geen bloedverlies... en om dan een echo te zien zonder kloppend hartje.

Nog één dagje.. daarna kan je ook weer beginnen met het proberen te verwerken van deze klap. Samen lukt het ons echt wel!

Als je nood hebt aan een praatmaatje, ik kom elke dag een paar keer kijken.
ALs je er klaar voor bent, ben je ook altijd welkom op "hoopvol wachten" een topic onder "zwanger worden". Hier is ondertussen een groepje lotgenoten bij elkaar bij wie het ook één of meerdere keren is misgelopen. Van deze dames zijn er verschillende hard aan het proberen om opnieuw zwanger te worden, bij anderen is het al gelukt en zij zitten in diverse stadia van de zwangerschap.

Knuffel,
Karen

Semm en Inge,
jullie weten een mens idd altijd en overal terug te vinden.
Ik ben er weer hoor...
KAren

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 12:28
angs

Online Status
hallo allemaal

karin ik heb een beetje het zelfde meegemaakt als jij.

13 oktober had ik mijn eerste miskraam na 7 weken kwam er een einde aan mijn zwangerschap
maar je blijft moed houden dat het de volgende keer goed gaat.

We waren dan ook dolgelukkig dat ik weer zwanger was maar deze keer begon ik ook bij de 7 weken weer met vloeien kleine beetjes maar.
2 weken zo gelopen en toen ben ik afgelopen 4 april naar de gyn gegaan die vertelde mijn dat het hartje niet meer klopte en het veel te klein was 2 dagen daarna werd ik gecureteerd.

Nu 2 en halve week veder en voel me nog steeds heel rot. want mijn broer heeft me verteld de ook hun hun eerste kindje verwachten. je kan je wel voorstellen hoe ik me nu voel. maar we hopen maar dat het de 3x goed gaat 21 mei mag ik terug komen daar de gyn en dan mogen we weer beginnen met proberen.
karin heel veel sterkte en we hopen gewoon dat het de 3e x goed komt.
veel liefs angs
Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:05
karen

Angs,

hier zit de schrik er toch wel in hoor....
wat als het weer heel lang duurt voor het eindelijk wil lukken?
Wat als het wel lukt???

Vrijdag heb ik een afspraak bij de HA. Ze zou tegen dan contact hebben genomen met het labo en mijn gyn, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

Knuffel,
Karen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]