[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 22:31 ingetjee ![]() | hoi Karen, je kent ons verhaal en je weet dat ik ook na een tweede slechte zwangerschap blijf hopen op 'derde keer goede keer' dikke knuffel Ingetje |
| 19/04/2007 @ 15:33 ingetjee ![]() | hoi Anita, ik duim voor je! Karen, gaat het een beetje met je? groetjes Ingetje |
| 19/04/2007 @ 20:28 bengeltje | lieve karen ik wil je een hart onder de riem steken ik heb 2 kindjes en heb veel miskramen gehad het verdriet zal er nooit minder om worden wel kan ik je zeggen dat ik de miskramen tussen tijds heb gehad heb hier gelukkig ook 2 fantastische kindjes heb lopen ik wens je heel veel liefde sterkte en geluk en hoop dat ook jij over een tijd een kern gezonde baby op de wereld mag zetten ![]() |
| 20/04/2007 @ 16:04 ingetjee ![]() | hoi Karen, kan je niet nog wat langer thuis blijven, nog eventjes? gewoon vragen aan de dokter, zal wel kunnen, of niet? groetjes Inge |
| 21/04/2007 @ 23:26 ingetjee ![]() | Ina, ook voor jou: heel veel sterkte! groetjes Ingetje |
| 24/04/2007 @ 12:28 angs | hallo allemaal karin ik heb een beetje het zelfde meegemaakt als jij. 13 oktober had ik mijn eerste miskraam na 7 weken kwam er een einde aan mijn zwangerschap maar je blijft moed houden dat het de volgende keer goed gaat. We waren dan ook dolgelukkig dat ik weer zwanger was maar deze keer begon ik ook bij de 7 weken weer met vloeien kleine beetjes maar. 2 weken zo gelopen en toen ben ik afgelopen 4 april naar de gyn gegaan die vertelde mijn dat het hartje niet meer klopte en het veel te klein was 2 dagen daarna werd ik gecureteerd. Nu 2 en halve week veder en voel me nog steeds heel rot. want mijn broer heeft me verteld de ook hun hun eerste kindje verwachten. je kan je wel voorstellen hoe ik me nu voel. maar we hopen maar dat het de 3x goed gaat 21 mei mag ik terug komen daar de gyn en dan mogen we weer beginnen met proberen. karin heel veel sterkte en we hopen gewoon dat het de 3e x goed komt. veel liefs angs |
[Reageer]

2de miskraam, is er nog hoop?