[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/04/2007 @ 17:03 k'tje | Als het momenteel te moeilijk is om haar enkel een onderbroekje aan te geven, kan je misschien proberen om eerst een onderbroekje aan te doen en daarboven een pamper. Dan voelt ze tenminste dat ze pipi aan het doen is. Want dat is iets wat ze je niet vertelt, heb ik begrepen, hé. En eens ze dat van die pipi snapt (dat dat in het potje moet) zegt ze het misschien ook voordat ze moet poepen. Neem haar mee naar de wc als je zelf gaat. En maak daar geen taboe van ( ik zeg uiteraard niet dat je dat doet, hé!). Misschien kan je een potje kopen voor haar lievelingspop, en zorgen dat die pop dan op potje gaat als jij naar de wc gaat. Misschien snapt ze de link dan beter? Het zijn maar ideetjes, hé. Mijn vriendin heeft ook het probleem dat haar dochtertje niet op potje wil. Die loopt overdag in een broekje en krijgt enkel een pamper aan voor het slapen (middag & nacht). En ze houdt alles op tot ze een pamper aanheeft. Maar helaas hebben bovenstaande zaken bij haar niets uitgehaald. Maar proberen gaat mee, natuurlijk, hé. Succes!! |
| 19/04/2007 @ 07:33 Angie24 ![]() | HOi bedankt voor jullie tips, Ik ga eens oefenbroekjes halen,en kijken als het werkt,laat jullie het wel weten Vast bedankt Angelique |
[Reageer]

Hoe krijg je een peuter van 3 droog