< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » huiduitslag nek en rug

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
huiduitslag nek en rug
19/04/2007 @ 20:31
esje

Hoi

Mijn zoontje van 15 maanden heeft sinds een aantal dagen huiduitslag in de nek, iets onder zijn haartjes en overlopend naar de rug op schouderhoogte. Het zijn rode bultjes, maar hij schijnt er verder geen last van te hebben. Het is wordt wel steeds erger. Ik dacht eerst dat het misschien warmte-uitslag zou kunnen zijn, maar nu weet ik het eigenlijk niet meer zo zeker.

Herkent iemand deze uitslag?

Nu heeft mijn zoonje ook last van een droge huid en smeer ik hem ook elke dag in met een vette bodymilk en gebruik ik badolie tijdens het badderen (2x per week). Voor zijn gezichtje gebruik ik balneumcreme. Hij heeft ook een tijdje huiduitslag gehad rond zijn mondje en in zijn hals.

Maar de huiduitslag die hij nou heeft, is toch wel heel heftig. Zoals ik al zei heeft hij er geen last van.

Weet iemand misschien wat het is en wat ik er aan kan doen?

Esje
Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:34
anne

Online Status
Is het geen eczeem ?

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:16

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey

is dit niet de vijfde kinderziekte?
dat heeft ons zoontje gehad
zijn buik, rug, nek en een beetje in zijn haar stond vol rode vlekjes
als ge het vel uiteen trekt zie je de vlekjes dan nog? als het vel dan wit ziet is het de vijfde kinderziekte, maar kan geen kwaad.

is over in een dag of drie.

ons zoontje heeft op het moment rode puntjes op zijn rug en buik, vlekken met kleine puntjes eigenlijk die ge voelt. zou da geen uitslag van de zon kunnen zijn of van de zonnecrème ? in het weekend heeft hij buiten in het badje gezeten, wel nie lang in de zon.

patricia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]